Tervitus!
Sai nüüd eelmine nädalal lõpp, mingi neljapäev käidud tankimas, lasnamää kanali keskel olevas tanklas mingi "Euro Oil" vms tankisin oma 30L(Tavaliselt peale Neste või Statoili mujal ei käi aga too kord juhtus) . Peale seda mingi laupäeva õhta poole akkas auto imelikult käituma. Algul ei teind asjast eriti välja kuid nüüd esmaspäevast on asi eriti ulluks muutund auto nagu vahepeal töötab korralikult, kuid sis samas jälle tahab väljasurra kuna ei saa kütust korralikult. Käisin tankisin Nestes uuesti mingi 30l, sis peale seda muutus asi normaalseks tagasi ja mõtlesin, et kõik on aga läks uuesti ulluks, kui kütuseseier akkas punasele lähemale jõudma...ühekorra isegi suri valgusfoori taga välja... Kui tankida piisavalt ja seieril mitte punasele lasta jõuda sis kõik ok.
Et mis viga võiks olla ja kuis probleemist lahti saada? Väga nagu remoti kuskile ei taha minna kuna masu siiski aga tõstukeid ja asju oleks võimalik kasutada...
Auto ise 9000 2.0t 118kw 87.
Probleem kütusega...
Filter vaevalt,muidu katkuks kogu aeg,pigem ei saa põhjast kütust kätte(etteande pump?).
Avastasin jah...aga võtsin kõik lahti tundus nagu töötab...ainult et sõelad tundusuid kuidagi kahtlased...Puhastasin kogu pumba ära, käisin tankimas töötas ilusi kuniks jälle kütuseseier jõudis punasele... Et kas Diagnostikast poleks siin kohal abi?
Algselt postitas: Airflow
Avastasin jah...aga võtsin kõik lahti tundus nagu töötab...ainult et sõelad tundusuid kuidagi kahtlased...Puhastasin kogu pumba ära, käisin tankimas töötas ilusi kuniks jälle kütuseseier jõudis punasele... Et kas Diagnostikast poleks siin kohal abi?
Ma pakun, et paagis on mingi sodi või vesi.
Iga ratas veab and then some!
Kuidas sa testisid, et etteande pump paagis ikka korrektselt töötab? Ja kas see kopsik, kus põhipump asub, ikka ka tihe on. Muidugi võib ka paagis vett olla, kuid siis võiks anomaaliad ka täis paagiga esineda - vesi on ju alati paagi põhjas kui raskem vedelik, võimalik küll et täis paagiga vesi veidi stabiilsemalt põhjas püsib. Igatahes selle paagi mahavõtmine ja puhastamine on üksjagu tööd, enne proovi lihtsamad asjad ellimineerida. Mingid vett siduvad kütuselisandid on ka olemas, võibolla tasub proovida.
Tuleb kasutusjuhendit lugeda 
Tavaliselt nad soovitavad paaki valada vahetult enne tankimist. Ise nende ainete vettsiduvust täpselt kommenteerida ei oska, igatahes piiritusepõhised lisandid kindlasti mingil määral vett seovad ja toimivad, see teamdine juba keemiaklassist selge

Tavaliselt nad soovitavad paaki valada vahetult enne tankimist. Ise nende ainete vettsiduvust täpselt kommenteerida ei oska, igatahes piiritusepõhised lisandid kindlasti mingil määral vett seovad ja toimivad, see teamdine juba keemiaklassist selge

Paaki eemaldada pole mõtet.Pumba avast mahub käega tervet paagipõhja kaltsuga kasima,aga piisaks ka mõnest kütuselisandist,mis vett seob.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kordan veelkord-paagi eemaldamine on kasutu. Otsi teadjamees abiks ,oleks parim soovitus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kuidas sa pumpasid kontrollisid? ta võib sul kül töödata aga mitte vajalikul määral. Mul oli ka samalaadne jama... tühikäigul käis ilusti aga sõiduaeg hakkas juperdama, kiskusin pumbad siis paagist välja ja kallasin kaussi bensiini. Ja võrdlesin kahte etteande pumpa, üks lõi kauge kaarega kütte läbi pumba, teine aga oli hulka mannetum.
