ng900 püsikiirushoidja
Ega siin foorumis "puust ja punaseks" teemasid tegelikult väga ei ole. Ise olen nii aru saanud, et valmidust peaks näitama juhtmooduli? olemasolu - see asub kapoti all kõrvalistuja pool nurgas)pilte leiab google abiga ning leiab ka õpetuse, kuidas see tööle panna. Kui seda pole, siis läheb panek suurusjärku 10K(Vikingu hind).
Keegi pädevam võiks siinkohal öelda, palju läheks aega/raha sel juhul, kui varuosadeks müüdava auto pealt jupid maha kruvida ning kas need on ka erinevad - st ng900-le läheb ainult sama mudeli oma või saab ka vanema 9-3 oma kasutada.
Keegi pädevam võiks siinkohal öelda, palju läheks aega/raha sel juhul, kui varuosadeks müüdava auto pealt jupid maha kruvida ning kas need on ka erinevad - st ng900-le läheb ainult sama mudeli oma või saab ka vanema 9-3 oma kasutada.
Algselt postitas: oswald
Ega siin foorumis "puust ja punaseks" teemasid tegelikult väga ei ole. Ise olen nii aru saanud, et valmidust peaks näitama juhtmooduli? olemasolu - see asub kapoti all kõrvalistuja pool nurgas)pilte leiab google abiga ning leiab ka õpetuse, kuidas see tööle panna. Kui seda pole, siis läheb panek suurusjärku 10K(Vikingu hind).
Pigem siis pistiku olemasolu.
Minu NG-l oli olemas see pistik (ja seega ka juhtmed jne.) Ostsin Motorhead'i käest vajalikud vidinad ja Saabianti juures pandi korralise hoolduse ajal see kõik külge. Samas peaks ise paigaldamine ka jõukohane olema. Seega juhtmoodulit ei peaks olemas olema, küll aga pistik nagu ka Ill mainis.
Kui juhtmoodul küljes oleks,oleks ju ka cruise olemas
.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989