NG900 puksid

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#1

Sooviks teada kõikide NG900 pukside kohta, kas kõik puksid on võimalik ise teha , kaasa arvatud õõtsad ja stabikad ja roolivardaotsad vist lihsam osta. Mul võimalus lasta teha neid ainult sooviks teada kus on mõned täpsemad pildid ja mõõdud, mille järgi neid teha. Tulevad tugevamad kui originaalid ja odavamad kui uretaanid.
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#2

Pukside kohta... juhul, kui pole saada mõõtudega jooniseid võiks keegi lammutajatest (motorhead, timuti vms) jäägid ära anda.
Pole paha mõte, korralik komplekt, uretaane eestis teha, eriti veel, kui hind soodne ja kvaliteet ka taga on. Laieneda võib ju asi nii tonnistele kui ka uuematele/vanematele masinatele.
Ettevaatust pudiseb!
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#3

Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#4

Viimased andmed Siimu kohta olid sellised, kui tahad uusi pukse, tuleb vanad sinna viia ning hind polnud nüüd võrreldes powerflexiga ka eriti soodsam.
Ettevaatust pudiseb!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

no milleks kõvasid pukse tänavamasinale??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#6

klassikule esimesed alumised :poke:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Powerflexi pilt (panen lingi, sest muidu liiga suur)...
puksid

Ja link PF-i vastava koha peale ka ja hinnakiri (pdf)

Elkpartsu lehelt ka nimekiri, kus on lisaks ka Taliaferro mootoripuksid ja veel miskised, vist rooliotste (steering rod bushings??) omad, mid a PF ei paku...
Algselt postitas: ivomets
no milleks kõvasid pukse tänavamasinale??
Ivomets, mul on ka kõik PF-i puksid, mis annab ja ma ei ütleks, et sellest midagi üleliia jäigaks läheks. Lihtsalt kuidagi tummisem ja konkreetsem on auto.
Algselt postitas: Mart900
klassikule esimesed alumised :poke:
Kui amordi alumisi mõtled, siis Superflex teeb
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#8

mõtlesin jah neid samu, speedpartsis võibolla isegi nõksa odavamalt, või samas hinnas. Mõtlesin pigem seda, et tänavaautole kui vastupidavus on tähtis. Samas pole ise viitsinud/raatsinud tellida sest hinnavahe tavalistega on 10 kordne.
http://speedparts.se/index.html?/shop/p ... g900.shtml
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

25 vs 250 ... ma tõesti ei viitsiks neid iga natukese aja tagant vahetada... 10x tundub hirmsa kordsena, aga tegelikult.. teed ära, unustad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#10

Või sebid natuke, otsid välja vanad puksid, lased teha uued ja maksad kõigest 5x rohkem. :thumb:
Kõigi jaoks hea, eriti, kui inimesed tahavad vahetada detaile täies ulatuses ennem seda, kui auto küljest kukuvad.

NG uretaanide hinnad, täis komplekt korraga ostes, (US-parts) oli vist sinna 4000.- kanti.
Ettevaatust pudiseb!
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#11

Kui klassikule terve komplekt panna siis see oleks küll vist liig, niigi paras vanker. Milliseid kanalei pidi on kõige targem hankida, kui ei raatsi kõiki korraga tellida. speedpartsil oli vahepeal mingine eesti esindus ju kah.
Vabandan OT pärast kah.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Speedpartsil enam ei ole kohalikku esindust. Aga Powerflexi võib US Parts-ist küsida, vähemalt mina sain sealt omale vajalikud jubinad normaalse hinnaga (ehk siis sisuliselt sama, mis oleks Elkpartsust tellides).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#13

Hmm kas keegi pole uurinud, kas nemad pole Eestis esindatud? http://www.polyurethan.ru/
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Algselt postitas: 95SELaunch
Hmm kas keegi pole uurinud, kas nemad pole Eestis esindatud? http://www.polyurethan.ru/
Neil ei tundu SAAB-i nimekirjas olema. Igasugu muid marke on, aga SAAB-i pole...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#15

jah, aga kirjas et nomenklatuur on laiem, ning lisaks eritellimused ka. Muidu jah Saab ei ole Venemaal eriti levinud masin. Kunagi aga oli see populaarne, isegi FSO autopargis oli palju 9000. Lihtsalt mõtlesin, et Venemaa toodang võiks suht odav olla. Uurin siis seda
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Powerflexi võib küsida ka Audacerist. NG-l igati vajalik vahetus, sest muidu on esisild kord aastas vaja lahti kiskuda, sest üks või teine kummilullu tahab vahetust. Muidu on vibratsioonid ja kolksud ja vääga kummine juhitavus.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#17

Mõned kolksud on, ja nüüd vaatasin et sarniirid vajavad vahetust, siis alumise õõtsa(sirge) välimised mõlemad ja kõrvalistujapoolne selle kõvera õõtsa tagumine puks ning kondid ka. Siis peaks väga vaikne olema, sest muidu mu oma hea juhitavusega(16'' veljega) ja mugav on ta ka.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#18

Algselt postitas: saabiline
Mõned kolksud on, ja nüüd vaatasin et sarniirid vajavad vahetust, siis alumise õõtsa(sirge) välimised mõlemad ja kõrvalistujapoolne selle kõvera õõtsa tagumine puks
Noriks natuke mittepahatahtlikult ja selguse huvides terminite kallal:
1.Seletage palun, kus on NG-l ülemine/alumine õõts?
Mina näen seal ühekõrgusel kahte õõtsa (esimene sharniiriga ja tagumine kahvliga. Osadel variantidel tuleb kont esimese, osadel tagumise külge).
2. Mis asjad on välimised puksid?
Mina näen esimesel õõtsal sees ja keskel puksi, väljas sharniiri. Tagumisel õõtsal taga puksi ja ees kahvlit.
:beer:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

asi sealmaal, et plaan ng900 ehk 9-3 og õõtshoova suuri pukse millegi vastu vahetada.
aga ei tea millest neid teha?
et oleks elastsus säilinud
et oleks vastupidavam kui originaal
et valmistamine oleks lihtne
et poleks eriti kallis

kõige lihtsam/odavam oleks kapron, aga see tundub ülijäik ja ei arva asjast midagi.
aga tean ühte ng-d, millele tehtud kapronist.
teine variant oleks mingiteks täisvulkaniseeritud kummipuksidest teha. peaks olema tugevam ja vastupidavam kui originaal, suunaline puks ja samas pehmem ja kumm ikka vibratsiooni ja müra jne vähenadav.

huvitav, millistest plastidest võiks hoopis proovida??
ja millet neid tehakse mujal maailmas? polüuretaan? kas täpselt nii? või mõni muu poly....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#20

Polyurethane on ka sellisel juhul märksõna. Kahekomponentseid mastikseid saab netist edukalt tellida- pole ka kallid.
Shore A alla 60- näiteks 40 peaks olema see õige, mida on ka saada.
Alternatiiv on siis 3m window welt (eestis pole, eestisse ei tooda) shore A 60, kuid elastus ennem purunemist 700%, mis on üle 2x rohkem, kui eestis saadavatel.

Lihtsaim viis- kontakteeruda Siimuga, kes jüris tegutseb, lasen endale kah ära teha, 2 kompl korraga, võiks hinna odavamaks viia. (materjali jäikus on valitav)
Edit: mul 94a masin, ei pruugi kõik sobida.
Ettevaatust pudiseb!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#21

asi enda jaoks selgeks tehtud niiipalju kui vaja on.

Siim-mees on vahendaja ja suhtlemisel temaga sain aru, et vahet pole mis materjal, hind on ikka sama :thumb: ( kuigi erinevatel matrerjalidel kuni 5 kordne erinev hind) ja tema juures lastud pukside vm vahetusel ilmnesid pärast probleemid, mis oleks võinud viia katastroofini.:wall:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#22

Räägi lähemalt, peaks avalikult kajastama, oli plaan esmasp minna.
Ettevaatust pudiseb!
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#23

kas 900ng esimest alumist õõtsa puksi saab ise koduste vahenditega vahetada?
antud joonisel nr3.
http://www.powerflex.co.uk/resize_image ... 4-98-1.jpg

ja kust soovitate antud puksi hankida

http://autoosad.ee/ lehel on 132 eek
või
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/5760/5,802,0,1/18315

või mõni parem koht?

M.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#24

egas ma täpselt aru saanud, millist puksi vahetada mõtled?
ees on 3 puksi: õõtshoova küljes, mille otsas on sharniir on 2 puksi, millest üks on suur ja mis tavaliselt läbi läheb
ja
on ka teine õõtshoova osa, mida bumerangiks kutsutakse ja seal on 1 puks, mis sinu antud 3 -ndal lingil pildil on, hinnda ca 170 kr.

kui on korralik tugev press, siis saad ehk kodus hakkama.
vana puksi välja igal juhul saad, kui puruks freesid aga sisse panek on korraliku pinguga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#25

Esimesel lingil, tähistatud nr. 3.
Vasta