NG900 puksid
Sooviks teada kõikide NG900 pukside kohta, kas kõik puksid on võimalik ise teha , kaasa arvatud õõtsad ja stabikad ja roolivardaotsad vist lihsam osta. Mul võimalus lasta teha neid ainult sooviks teada kus on mõned täpsemad pildid ja mõõdud, mille järgi neid teha. Tulevad tugevamad kui originaalid ja odavamad kui uretaanid.
Pukside kohta... juhul, kui pole saada mõõtudega jooniseid võiks keegi lammutajatest (motorhead, timuti vms) jäägid ära anda.
Pole paha mõte, korralik komplekt, uretaane eestis teha, eriti veel, kui hind soodne ja kvaliteet ka taga on. Laieneda võib ju asi nii tonnistele kui ka uuematele/vanematele masinatele.
Pole paha mõte, korralik komplekt, uretaane eestis teha, eriti veel, kui hind soodne ja kvaliteet ka taga on. Laieneda võib ju asi nii tonnistele kui ka uuematele/vanematele masinatele.
Ettevaatust pudiseb!
Uretaane täitsa tehakse kohapeal: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid139244
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Powerflexi pilt (panen lingi, sest muidu liiga suur)...
puksid
Ja link PF-i vastava koha peale ka ja hinnakiri (pdf)
Elkpartsu lehelt ka nimekiri, kus on lisaks ka Taliaferro mootoripuksid ja veel miskised, vist rooliotste (steering rod bushings??) omad, mid a PF ei paku...
puksid
Ja link PF-i vastava koha peale ka ja hinnakiri (pdf)
Elkpartsu lehelt ka nimekiri, kus on lisaks ka Taliaferro mootoripuksid ja veel miskised, vist rooliotste (steering rod bushings??) omad, mid a PF ei paku...
Ivomets, mul on ka kõik PF-i puksid, mis annab ja ma ei ütleks, et sellest midagi üleliia jäigaks läheks. Lihtsalt kuidagi tummisem ja konkreetsem on auto.Algselt postitas: ivomets
no milleks kõvasid pukse tänavamasinale??
Kui amordi alumisi mõtled, siis Superflex teebAlgselt postitas: Mart900
klassikule esimesed alumised![]()
mõtlesin jah neid samu, speedpartsis võibolla isegi nõksa odavamalt, või samas hinnas. Mõtlesin pigem seda, et tänavaautole kui vastupidavus on tähtis. Samas pole ise viitsinud/raatsinud tellida sest hinnavahe tavalistega on 10 kordne.
http://speedparts.se/index.html?/shop/p ... g900.shtml
http://speedparts.se/index.html?/shop/p ... g900.shtml
Või sebid natuke, otsid välja vanad puksid, lased teha uued ja maksad kõigest 5x rohkem. 
Kõigi jaoks hea, eriti, kui inimesed tahavad vahetada detaile täies ulatuses ennem seda, kui auto küljest kukuvad.
NG uretaanide hinnad, täis komplekt korraga ostes, (US-parts) oli vist sinna 4000.- kanti.

Kõigi jaoks hea, eriti, kui inimesed tahavad vahetada detaile täies ulatuses ennem seda, kui auto küljest kukuvad.
NG uretaanide hinnad, täis komplekt korraga ostes, (US-parts) oli vist sinna 4000.- kanti.
Ettevaatust pudiseb!
Kui klassikule terve komplekt panna siis see oleks küll vist liig, niigi paras vanker. Milliseid kanalei pidi on kõige targem hankida, kui ei raatsi kõiki korraga tellida. speedpartsil oli vahepeal mingine eesti esindus ju kah.
Vabandan OT pärast kah.
Vabandan OT pärast kah.
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Hmm kas keegi pole uurinud, kas nemad pole Eestis esindatud? http://www.polyurethan.ru/
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neil ei tundu SAAB-i nimekirjas olema. Igasugu muid marke on, aga SAAB-i pole...Algselt postitas: 95SELaunch
Hmm kas keegi pole uurinud, kas nemad pole Eestis esindatud? http://www.polyurethan.ru/
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
jah, aga kirjas et nomenklatuur on laiem, ning lisaks eritellimused ka. Muidu jah Saab ei ole Venemaal eriti levinud masin. Kunagi aga oli see populaarne, isegi FSO autopargis oli palju 9000. Lihtsalt mõtlesin, et Venemaa toodang võiks suht odav olla. Uurin siis seda
Powerflexi võib küsida ka Audacerist. NG-l igati vajalik vahetus, sest muidu on esisild kord aastas vaja lahti kiskuda, sest üks või teine kummilullu tahab vahetust. Muidu on vibratsioonid ja kolksud ja vääga kummine juhitavus.
Mõned kolksud on, ja nüüd vaatasin et sarniirid vajavad vahetust, siis alumise õõtsa(sirge) välimised mõlemad ja kõrvalistujapoolne selle kõvera õõtsa tagumine puks ning kondid ka. Siis peaks väga vaikne olema, sest muidu mu oma hea juhitavusega(16'' veljega) ja mugav on ta ka.
Noriks natuke mittepahatahtlikult ja selguse huvides terminite kallal:Algselt postitas: saabiline
Mõned kolksud on, ja nüüd vaatasin et sarniirid vajavad vahetust, siis alumise õõtsa(sirge) välimised mõlemad ja kõrvalistujapoolne selle kõvera õõtsa tagumine puks
1.Seletage palun, kus on NG-l ülemine/alumine õõts?
Mina näen seal ühekõrgusel kahte õõtsa (esimene sharniiriga ja tagumine kahvliga. Osadel variantidel tuleb kont esimese, osadel tagumise külge).
2. Mis asjad on välimised puksid?
Mina näen esimesel õõtsal sees ja keskel puksi, väljas sharniiri. Tagumisel õõtsal taga puksi ja ees kahvlit.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
asi sealmaal, et plaan ng900 ehk 9-3 og õõtshoova suuri pukse millegi vastu vahetada.
aga ei tea millest neid teha?
et oleks elastsus säilinud
et oleks vastupidavam kui originaal
et valmistamine oleks lihtne
et poleks eriti kallis
kõige lihtsam/odavam oleks kapron, aga see tundub ülijäik ja ei arva asjast midagi.
aga tean ühte ng-d, millele tehtud kapronist.
teine variant oleks mingiteks täisvulkaniseeritud kummipuksidest teha. peaks olema tugevam ja vastupidavam kui originaal, suunaline puks ja samas pehmem ja kumm ikka vibratsiooni ja müra jne vähenadav.
huvitav, millistest plastidest võiks hoopis proovida??
ja millet neid tehakse mujal maailmas? polüuretaan? kas täpselt nii? või mõni muu poly....
aga ei tea millest neid teha?
et oleks elastsus säilinud
et oleks vastupidavam kui originaal
et valmistamine oleks lihtne
et poleks eriti kallis
kõige lihtsam/odavam oleks kapron, aga see tundub ülijäik ja ei arva asjast midagi.
aga tean ühte ng-d, millele tehtud kapronist.
teine variant oleks mingiteks täisvulkaniseeritud kummipuksidest teha. peaks olema tugevam ja vastupidavam kui originaal, suunaline puks ja samas pehmem ja kumm ikka vibratsiooni ja müra jne vähenadav.
huvitav, millistest plastidest võiks hoopis proovida??
ja millet neid tehakse mujal maailmas? polüuretaan? kas täpselt nii? või mõni muu poly....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Polyurethane on ka sellisel juhul märksõna. Kahekomponentseid mastikseid saab netist edukalt tellida- pole ka kallid.
Shore A alla 60- näiteks 40 peaks olema see õige, mida on ka saada.
Alternatiiv on siis 3m window welt (eestis pole, eestisse ei tooda) shore A 60, kuid elastus ennem purunemist 700%, mis on üle 2x rohkem, kui eestis saadavatel.
Lihtsaim viis- kontakteeruda Siimuga, kes jüris tegutseb, lasen endale kah ära teha, 2 kompl korraga, võiks hinna odavamaks viia. (materjali jäikus on valitav)
Edit: mul 94a masin, ei pruugi kõik sobida.
Shore A alla 60- näiteks 40 peaks olema see õige, mida on ka saada.
Alternatiiv on siis 3m window welt (eestis pole, eestisse ei tooda) shore A 60, kuid elastus ennem purunemist 700%, mis on üle 2x rohkem, kui eestis saadavatel.
Lihtsaim viis- kontakteeruda Siimuga, kes jüris tegutseb, lasen endale kah ära teha, 2 kompl korraga, võiks hinna odavamaks viia. (materjali jäikus on valitav)
Edit: mul 94a masin, ei pruugi kõik sobida.
Ettevaatust pudiseb!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
asi enda jaoks selgeks tehtud niiipalju kui vaja on.
Siim-mees on vahendaja ja suhtlemisel temaga sain aru, et vahet pole mis materjal, hind on ikka sama
( kuigi erinevatel matrerjalidel kuni 5 kordne erinev hind) ja tema juures lastud pukside vm vahetusel ilmnesid pärast probleemid, mis oleks võinud viia katastroofini.
Siim-mees on vahendaja ja suhtlemisel temaga sain aru, et vahet pole mis materjal, hind on ikka sama


KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kas 900ng esimest alumist õõtsa puksi saab ise koduste vahenditega vahetada?
antud joonisel nr3.
http://www.powerflex.co.uk/resize_image ... 4-98-1.jpg
ja kust soovitate antud puksi hankida
http://autoosad.ee/ lehel on 132 eek
või
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/5760/5,802,0,1/18315
või mõni parem koht?
M.
antud joonisel nr3.
http://www.powerflex.co.uk/resize_image ... 4-98-1.jpg
ja kust soovitate antud puksi hankida
http://autoosad.ee/ lehel on 132 eek
või
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/5760/5,802,0,1/18315
või mõni parem koht?
M.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
egas ma täpselt aru saanud, millist puksi vahetada mõtled?
ees on 3 puksi: õõtshoova küljes, mille otsas on sharniir on 2 puksi, millest üks on suur ja mis tavaliselt läbi läheb
ja
on ka teine õõtshoova osa, mida bumerangiks kutsutakse ja seal on 1 puks, mis sinu antud 3 -ndal lingil pildil on, hinnda ca 170 kr.
kui on korralik tugev press, siis saad ehk kodus hakkama.
vana puksi välja igal juhul saad, kui puruks freesid aga sisse panek on korraliku pinguga.
ees on 3 puksi: õõtshoova küljes, mille otsas on sharniir on 2 puksi, millest üks on suur ja mis tavaliselt läbi läheb
ja
on ka teine õõtshoova osa, mida bumerangiks kutsutakse ja seal on 1 puks, mis sinu antud 3 -ndal lingil pildil on, hinnda ca 170 kr.
kui on korralik tugev press, siis saad ehk kodus hakkama.
vana puksi välja igal juhul saad, kui puruks freesid aga sisse panek on korraliku pinguga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


