'+'
Üllatavalt mugav on juhi perspektiivist kruisida. Väga vaikne ja rahulik, isegi 19'' veljed ei andnud väga tunda tallinna augulistel teedel.
Kodune "Nahkdiivani" tunne on juhiistmel täitsa alles ja vaevalt, et pikki otsi söites peab seisma jääma kuna "Selg hakkas valutama"
Kiiruspiirangute äratundmine on meeldiv funktsioon / vidin.
Aitäh, et vent istmed ikkaveel olemas on

Ülimalt suur ja mahukas pagass.
Konsool on väga hea ja ülevaatlik, köik on seal, kus olema peab vai siis seal, kus sa arvad, et ta on

'-'
Nagu ka juba TurboX'i mäletasin, siis ega see V6 ikka eriti pöördesse ei lähe ja seda vanemates 9-5 Aerodest tulenevat "Naeratust" ning unetuid öid "I want that CAR!!" esile ei tule. Ainuke hetk millal mingit elu mootor näitas oli pöördevahemikus 5500 - 6500 pööret.
Automaatkast on üllatavalt "Loll" ... ja isegi "Sport" mode'is toimub üles-alla vahetus märgatavalt suure delay'ga
Tagaistmetel küll jalaruumi on küllalt juurde tekkinud, aga samas on pearuum kuskile ära löigatud. Oma 1,88'ga oli pea täpselt vastu lage kui taga tahta pea vastu peatuge panna.
Kapoti all "Vurri" nähes ... esimene möte ... "Nii väike?"
Tagaistmel üllatavalt lärmakas ja samas kostus ka pagassist mingi örn kolksumine.
Pagassi vaadates oli ka selline örn "Odav" löhn küljes.
Löppkokkuvötteks ...
V6 vajab veel tugevat arengut, kui vanematele "Aerutajatele" tahta olla alternatiiviks. Pigem vaataks 2.0T Aero XWD manual suunas mida ehk onu Renee Hirsch oskab väheke edasi aidata (Kui rahakott lubab) ... kuuldavasti läheb Rida4 paremini pöördesse.
Päikest
:eureka:Sipelgaz:notworthy: