mul endal ka jooksis juhe kokku:conf:hetkel see kõige lihtsamAlgselt postitas: Jupats
Ok ma ei julge rohkem midagi öelda. Ei hammusta seda hetkel läbi...
Too deep for me.
9-5 mootorikettide eluiga
- Paulus
- Postitusi: 35
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
- Asukoht:
- Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009
To Motorhead: Tegelikult olid mõlemad balansivõllide hammakad vahetamata, lihtsalt ühel olid veel mingid hambad küljes.
Autot ostes uskusin sinisilmselt
, et ketimajandusega tegelema ei pea, siin ka müügikuulutus http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13262 , tegemist ei ole foorumi rahvale võõra masinaga, kuna selle kohta siin ka teema http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8479
Selle nalja tulemusena olid katki läinud ka mõned ketitallad ning mootor ei teinud enam kõige paremat häält.
Autot ostes uskusin sinisilmselt

Selle nalja tulemusena olid katki läinud ka mõned ketitallad ning mootor ei teinud enam kõige paremat häält.
Hmm.. ilusad kassipildid
Auto on 2.3 bensiinimootoriga, 136 kW. Olen olnud selle auto omanik alates 2005.a. Mõlemad ketivahetused on tehtud ühes kohas. Esimene tehti veel esimese omaniku ajal, teisel korral on vahetatud kogu ketikomplekt. Ei oska nüüd tõesti sõna võtta, kuidas see vahetus teostati. Eeldan, et korrektselt. Teeninduste vahel ei "pendelda" - kui autot on ühes kohas 7a hooldatud ja edasi teise teenuse pakkuja juures käidud, siis mis siin valesti on?
Hooldus ongi senini ca 10t intervalliga tehtud, ehk siis minu läbisõidu juures sisuliselt korra aastas.
Jagage kogemust, mis intervalliga ja millise läbisõidu pealt ise kette olete pidanud vahetama.
Auto on 2.3 bensiinimootoriga, 136 kW. Olen olnud selle auto omanik alates 2005.a. Mõlemad ketivahetused on tehtud ühes kohas. Esimene tehti veel esimese omaniku ajal, teisel korral on vahetatud kogu ketikomplekt. Ei oska nüüd tõesti sõna võtta, kuidas see vahetus teostati. Eeldan, et korrektselt. Teeninduste vahel ei "pendelda" - kui autot on ühes kohas 7a hooldatud ja edasi teise teenuse pakkuja juures käidud, siis mis siin valesti on?
Hooldus ongi senini ca 10t intervalliga tehtud, ehk siis minu läbisõidu juures sisuliselt korra aastas.
Jagage kogemust, mis intervalliga ja millise läbisõidu pealt ise kette olete pidanud vahetama.
Eks ta natuke ikka oleneb omaniku hoolsusest ja sellest, kuidas autot kasutada. Kui oma NG900 ostsin, siis oli odo näit vist ca 260 000. Kui maha müüsin, oli ees 335 000 ja ketid häält ei teinud ja kette ei vahetanud kordagi. Hoolduse lasin teha iga 10 000km tagant ja sõitsin 50-60km päevas st. väga lühikesi otsi tuli harva ette. Selle kohta, kas see mootorile nüüd hea või halb on, on erinevaid arvamusi, aga puht mugavusest panin hommikuti külmaga auto käima ja läksin tuppa kohvi jooma.
9-5 kohta ei oska kogemusi jagada, kuna oma Griffinil mul seda muret ei ole ega tule:D
9-5 kohta ei oska kogemusi jagada, kuna oma Griffinil mul seda muret ei ole ega tule:D
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kettide olukorda mingi elektrooniline diagnostika ei näita. Põhjusmõtteliselt ainult ''hääle-klõbina'' järgi...
Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Algselt postitas: Cyberei ole. Vähemalt Saabil mitte. kui 200 tuhat ära veab on ikka jube hästi läinud juba.Algselt postitas: turuplats
kas mootorikettide eluiga ikka 300-400 tuhat pole!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tähendab, ärge siis mu sõnu absoluutse tõena võtke. Eks neid ole ennegi ette sattunud, millel kestavad ja kestavad ja kestavad. Aga suurem mass kahjuks ei kesta.
Keegi siin eespool küsis, et kas ma mõtlen Saabi üldiselt või 9-5-te, siis üldiselt uuema otsa autosid. Klassikutel kestsid asjad kauem. Ja uuematel on nagunii sisuliselt sama mootor kõigil peal, niiet mudeli vahet pole.
Keegi siin eespool küsis, et kas ma mõtlen Saabi üldiselt või 9-5-te, siis üldiselt uuema otsa autosid. Klassikutel kestsid asjad kauem. Ja uuematel on nagunii sisuliselt sama mootor kõigil peal, niiet mudeli vahet pole.
Algselt postitas: mlcads
Vähemalt service book-is seda ei kajastunud, vaevalt keegi salavahetust seal tegi
Algselt postitas: qdwinLinnalegend. Ei usu.Algselt postitas: mlcads
Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Ega ketivahetust raamatusse ei kirjutatagi.
Ise tean ühte 2001. a 9-5 millel esimene ketivahetus 298000km
ja 2004. a 9-5 millel kellal 305000km ja kette pole vahetatud.
Niiet mõni ikka kestab ka.
Algselt postitas: Marx
Ise tean ühte 2001. a 9-5 millel esimene ketivahetus 298000km
ja 2004. a 9-5 millel kellal 305000km ja kette pole vahetatud.
Niiet mõni ikka kestab ka.
Ei tahaks kohe üldse uskuda seda...

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Miks siis mitte? Loogiline on ju sellised tööd, mis jäävad väljapoole tavahoolduse piire, kirja panna.Algselt postitas: Marx
Ega ketivahetust raamatusse ei kirjutatagi.
Hooldusraamatusse on nõue kirjutada ainult hooldus-TH1 või TH2.
See kui keegi kirjutab sinna ka kettide vahetuse on oma isiklik asi.
Samamoodi võiks sinna kirja panna ka rihmade-ketaste-amortide vahetuse:nono:
See kui keegi kirjutab sinna ka kettide vahetuse on oma isiklik asi.
Samamoodi võiks sinna kirja panna ka rihmade-ketaste-amortide vahetuse:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: MadManHmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Rihmaga V6![]()
Kusjuures mul ühel sõbral on v6 mootoriga Honda ja viimase 200 000 km (ls. umbes 350 000) jooksul pole rihma vahetatud (ei ole teada ka see kas varem on vahetatud).
Iga kord kui autodest hakkame rääkima siis ta seletab, et peaks rihmavahetuse ette võtma.

Sellest vist võib järeldada, et Honda rihmad peavad sama kaua vastu kui Saabi kett. (olgugi et rihm puruneb kergemini ja ootamatult)
Mul SAAB 9-5 2,3 125KW, aasta 1999 ning kette teeb häält. Hetkel uurin võimalusi, kus vahetada jne. Huvitav, kaua ta üldse lubab sõita sedasi, mis ta häält tehes metsa võib keerata ? Keegi rääkis eelnevalt siin midagi pingutusest, kas see on automaatne, või saab ise seda kuidagi regullida ?