Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Muide mõtlesin, et peaks tegema autole uued liigud. Juuni kuus(2011) saab tegelasel täis 10 aastat. Terve selle aja on ta mind ja mu pereliikmeid turvaliselt ja töökindlalt teeninud. Mäletan päris selgelt, millise ärevusega sai oodatud auto saabumist tehasest:D.
Eks siis suvel kutsun auto austajaskonna külla ja teeme väikse sada ja seened;)
Märkimisväärne oleks ka veel see, et terve selle aja jooksul olen 2 korda teepeale jäänud.
Eks siis suvel kutsun auto austajaskonna külla ja teeme väikse sada ja seened;)
Märkimisväärne oleks ka veel see, et terve selle aja jooksul olen 2 korda teepeale jäänud.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Väike tähelepanek minevikust...
Vanades tabelites tuhlates selgus, et peale teise lambda eemaldamist suurenes kütusekulu maanteel 7.0L/100km pealt 7,7L/100km. Soft iseenesest oli sama kogu aeg. LPT softiga sain maanteel 8,4l/100km, Aeroga aga 8,0L/100km. Kõige hullem oli noname protuning soft, mis oskas 10,2L/100km võtta:wtf:.
Tuleb ikka wideband lambda soetada ja esimese asemele panna.
Vanades tabelites tuhlates selgus, et peale teise lambda eemaldamist suurenes kütusekulu maanteel 7.0L/100km pealt 7,7L/100km. Soft iseenesest oli sama kogu aeg. LPT softiga sain maanteel 8,4l/100km, Aeroga aga 8,0L/100km. Kõige hullem oli noname protuning soft, mis oskas 10,2L/100km võtta:wtf:.
Tuleb ikka wideband lambda soetada ja esimese asemele panna.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Jupats
Tuleb ikka wideband lambda soetada ja esimese asemele panna.![]()
ma ei saa aru, miks teil seda siiani ei ole??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Oskaks keegi soovitada mõnda konkreetset toodet, millega auto põhi ja rattakoopad üle teha? Eesmärk on eelkõige mürasummutus. Need kivikaitse vahendid, mida seni leidnud olen, jäävad ainult 0,000000009mm paksusena pinnale. Sellest nagu eriti kasu pole:D
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mul oli kunagi sama asi teemaks. Aga tegemata on tänaseni 
Vastuse sain Hr.Trolli käest ja on postkastis siiamaani... :
''Väljastpoolt müraisolatsiooni tegemiseks on mõistlik kasutada tavalist nn. woofri kast katte riiet, sarnaneb natuke vildile või mistrale aga on pehme ja igatpidi veniv, et oleks mugavam paigaldada, lisaks osta klaasiliimi või midagi silikoonile sarnanevat mis hästi nakkub ja sellega panedki kooobaste külge. tegevus ise imelihtne kui välja arvata see, et koopad on vaja väga korralikult puhastada igasusest kultuurikihist mis sinna aastatega tekkinud on.''
IISI

Vastuse sain Hr.Trolli käest ja on postkastis siiamaani... :
''Väljastpoolt müraisolatsiooni tegemiseks on mõistlik kasutada tavalist nn. woofri kast katte riiet, sarnaneb natuke vildile või mistrale aga on pehme ja igatpidi veniv, et oleks mugavam paigaldada, lisaks osta klaasiliimi või midagi silikoonile sarnanevat mis hästi nakkub ja sellega panedki kooobaste külge. tegevus ise imelihtne kui välja arvata see, et koopad on vaja väga korralikult puhastada igasusest kultuurikihist mis sinna aastatega tekkinud on.''
IISI

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Üks asi on mind alati huvitanud, makroflex. Kui lasta kere õõnsused mingit makroflexi TAOLIST ainet täis. See peaks ülimalt hästi müra summutama. Võtame siis näiteks akna postid, need on seest täiesti tühjad. Makroflex ise vast ei sobi, sest põleb ja vist pole ka väga niiskuse kindel. Aga ega ma ei tea kah, pole ehitaja.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sel nädalal sai veidi käiguvahetuse majandamist muudetud. Raskelt käib närvidele kõrgetel pööretel kräunutamine. Kui maantee peal sõita 100km/h, siis gaasi põhja vajutades (möödasõidul) tahes tahtmata vahetab 4-käiguline automaat 2. käigu sisse. Oh seda ikaldust siis:D.
Veidike mässamist ja kast on tavarežiimis väga asjalik. Ka linnas ei loksuta neid käike asjata alla. Möödasõitudel saab rahulikult lapatsi põhja panna ja 3. käik püsib kõige magusamas vahemikus sees:evil::evil:
Algul sai vähe kreisiks mindud. Nimelt linnas 30km/h sõites olid pöörded kusagil 800rpm. Kohati suri isegi välja:D.
Nüüd saab ka 4. käiguga möödasõite harrastada, kusjuures siis saab alles väände olemasolust aru;). Selles suhtes kadestasin enne vendi, kes käsikasti harrastavad.
Veidike mässamist ja kast on tavarežiimis väga asjalik. Ka linnas ei loksuta neid käike asjata alla. Möödasõitudel saab rahulikult lapatsi põhja panna ja 3. käik püsib kõige magusamas vahemikus sees:evil::evil:
Algul sai vähe kreisiks mindud. Nimelt linnas 30km/h sõites olid pöörded kusagil 800rpm. Kohati suri isegi välja:D.
Nüüd saab ka 4. käiguga möödasõite harrastada, kusjuures siis saab alles väände olemasolust aru;). Selles suhtes kadestasin enne vendi, kes käsikasti harrastavad.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mõned päevad tagasi sai avastatud, et pagass ei avane enam puldist, ega ka ukse peal olevast lülitist. Tuli välja, et pagassi juhtmed on kõik purunenud. Kuna ma pole kunagi kasutanud pagassi küljes olevat lukku, siis see ka täitsa ära ussitanud. Hetkel avaneb pagass siis seestpoolt kruvikeerajaga surkides:D.
Algselt postitas: Jupats
Mõned päevad tagasi sai avastatud, et pagass ei avane enam puldist, ega ka ukse peal olevast lülitist. Tuli välja, et pagassi juhtmed on kõik purunenud. Kuna ma pole kunagi kasutanud pagassi küljes olevat lukku, siis see ka täitsa ära ussitanud. Hetkel avaneb pagass siis seestpoolt kruvikeerajaga surkides:D.
Kas sul pole pagassi parempoolse seina küljes trossijuppi millega saab seestpoolt pagassi avada?
See trossijupp avab ainult bensupaagiluugi:facts:Algselt postitas: Rauno
Kas sul pole pagassi parempoolse seina küljes trossijuppi millega saab seestpoolt pagassi avada?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
3x 5cm juhet ning probleem leidis ajutise lahenduse. Pooleks olid pagassilukku, valgustuse ja parkimisandurite juhtmed. Teised on ka kohe suremas. Lähinädalatel peaksin leidma aega, et kõik juhtmed täies ulatuses ära vahetada.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sai siis läbitud järjekordne hooldus. Läbisõitu on ette kerinud 183 000km.
Vahetusse läks:
mootoriõli (5W-30)
õlifilter
kastiõli
küünlad (BCPR7ES)
salongifilter
vändaandur
õlirõhuandur
vasak stabikakont(heavyduty)
airboxi puksid
bensufilter
Õlina läks sisse 5W-30, kuna 10W-60 ei ole talvel eriti vahva:D. Õlirõhuanduri vahelt oli viimaste kuude jooksul ca pool liitrit õli ka välja pressinud. Eks siis ilmade soojenedes tuleb õli jälle ära vahetada.
Vahetusse läks:
mootoriõli (5W-30)
õlifilter
kastiõli
küünlad (BCPR7ES)
salongifilter
vändaandur
õlirõhuandur
vasak stabikakont(heavyduty)
airboxi puksid
bensufilter
Õlina läks sisse 5W-30, kuna 10W-60 ei ole talvel eriti vahva:D. Õlirõhuanduri vahelt oli viimaste kuude jooksul ca pool liitrit õli ka välja pressinud. Eks siis ilmade soojenedes tuleb õli jälle ära vahetada.