+1Krokodillide valmistamis õpetus. Algatuseks ostad näiteks Säästumarketist 100EEK eest odavad krokodillid, neilt otsad maha ja siis lähimasse autoaudiopoodi. Sealt ostad 30m2 läbimõõduga kaablit(näiteks sellist millega autole võimendi toide veetakse), musta ja punast mõlemat ca 2,5m. Korralik kaabel maksab umbes 70EEKm(hoidu odavast voolukaablist, selle Sa juba said Säästumarketist). Seejärel joodad otsad, mis varem sai Säästumarketi krokodilli küljest maha võetud, uuele kaablile külge. Selliseid kaableid proovitud ka -25C, toimib kenasti.
Kuidas krokodillidega käivitusabi anda?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Krokodillide valmistamis õpetus. Algatuseks ostad näiteks Säästumarketist 100EEK eest odavad krokodillid, neilt otsad maha ja siis lähimasse autoaudiopoodi. Sealt ostad 30m2 läbimõõduga kaablit(näiteks sellist millega autole võimendi toide veetakse), musta ja punast mõlemat ca 2,5m. Korralik kaabel maksab umbes 70EEKm(hoidu odavast voolukaablist, selle Sa juba said Säästumarketist). Seejärel joodad otsad, mis varem sai Säästumarketi krokodilli küljest maha võetud, uuele kaablile külge. Selliseid kaableid proovitud ka -25C, toimib kenasti.
Kui jäme juhe peab olema? Ruutmeetrites ei anta läbimõõtu ja 30 m läbimõõduks on ka jama. Kas peaks see läbimõõt olema 30 mm?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis 100+5x70=450EEK... Ja selle raha eest ilmselt saab juba valmis korraliku tüki poest, ma arvan. Milleks siis p..se kaudu hambaid ravida??Krokodillide valmistamis õpetus. Algatuseks ostad näiteks Säästumarketist 100EEK eest odavad krokodillid, neilt otsad maha ja siis lähimasse autoaudiopoodi. Sealt ostad 30m2 läbimõõduga kaablit(näiteks sellist millega autole võimendi toide veetakse), musta ja punast mõlemat ca 2,5m. Korralik kaabel maksab umbes 70EEKm(hoidu odavast voolukaablist, selle Sa juba said Säästumarketist). Seejärel joodad otsad, mis varem sai Säästumarketi krokodilli küljest maha võetud, uuele kaablile külge. Selliseid kaableid proovitud ka -25C, toimib kenasti.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: E Jaan 03, 2011 18:25
- Asukoht:
- Auto:
Loomulikult sai mõeldud juhtme ristlõike pindala. 30m2 ei ole kindlasti palju. 3m2 võib autos kõlarikaablit vedada. Isegi bassikõlarile pannakse rohkem.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pagana pihta, matemaatika ikka jumalasti nõrk teil.
jah, see kes selle 30 kirjutas, eksis ühikuga; mitte m2, vaid mm2 ja ongi kõik.
30mm2 pindalaga juhtme vasksisu diameeter , ehk läbimõõt on 6 mm;
jah, ja see sobib käivitamiseks. ülejäänud, mis peenemad võivat tekitada uusi probleeme ja mitte väikeseid.
jah, see kes selle 30 kirjutas, eksis ühikuga; mitte m2, vaid mm2 ja ongi kõik.
30mm2 pindalaga juhtme vasksisu diameeter , ehk läbimõõt on 6 mm;
jah, ja see sobib käivitamiseks. ülejäänud, mis peenemad võivat tekitada uusi probleeme ja mitte väikeseid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



30 mm on ka ilmselt liiga palju, sellise jämedusega edastab EE kõrgepinget. 3mm2 mõeldud ilmselt.
Miks kasutatakse energia edastamiseks kaugemate distantside taha kõrgepinget - et vool ja kaod väiksemad oleksid ja saaks peenemaid juhtmeid kasutada. Et siis juhtme jämedus ei sõltu pinge suurusest vaid voolu läbilaskevõimest.
Meenub ühe endise EE juhi (nimesid ei nimeta) ütlemine "on ikka jäme juhe, peab ikka kõrgele pingele olema", niipalju siis asjatundlikkusest...
Aga see selleks. Alternatiiviks sigakalli audiokaabli kõrval võib kasutada nt keevituskaablit, mis on ka ülipeene kiuga ja hästi painduv ning on saadaval elektrikaupade hulgikates. Tegin enda autole akukaablid sellisest, kui aku pagasnikusse paigaldasin. Samuti olen näinud Renovaar-is spetsiaalset hea painduvuse ja pehme isolatsiooniga akukaablit.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson