Valge ollus õli korgi all.

Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt peale seda kui turbo oli töölepingu üles öelnud ja see sai asendatud uuega , märkasin et õlivarda ümbrus on kaetud valkja ollusega...
Kuna varem ei ole seda ollust seal täheldanud tekkiski küsimus- kas see võib olla kuidagi seotud sellega et turbo hukkumisel sattus midagi sinna kuhu ei oleks pidanud või...?
Ehk oskab keegi pisut selgitusi jagada milles võib asi olla.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Pigem on tegu kondentsiga.
Palju lühikesi otsi ja tihti käivitamine.
Kas karterituulutuskitt on paigaldatud?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#3

See on tõesti tõsi et palju lühikesi otsi. Mis puudutab karteri tuulutust siis seda lasin kontrollida et kas toimib - öeldi et on OK (sel juhul ei pea vist muretsema kas kit on paigaldatud või ei?)
Ja kui tegu tõesti vaid kondensiga siis vist rohkem ei muretse selle pärast...:beer:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Toimimisega ei ole seal midagi pistmist.
Kitt kas on paigaldatud või mitte :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#5

Ehk olen valesti aru saanud aga kit iseenesest ei ole ju hädavajalik? St. kui karteri tuulutus ei ole ummistunud ja sealt õhk nö läbi käib siis on asi korras? Või omab see kit veel mingit lisaväärtust?
Ei ole lihtne omada autot kui teadmised sisepõlemismootorist on nagu hr Flintstones`il... iga väiksemgi asi paneb vene keeles vanduma ja jälle teenindusse sõitma.:gun: Varsti närvid nii läbi et ei julg kapotti enam paotadagi , mine tea mis jälle kahtlane tundub...
Ja kui siin juba kurtmiseks läks siis veel selline tähelepanek mida varem ei ole enda eelnevatel autodel täheldanud- sealt samast õlivarda korgi alt tuleb töötava mootoriga kerget suitsu (kui kork avada). On see normaalne või annab alust kahtlustada et peagi ootab ees nt. rõngaste vahetus vms.?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Kit'i olemasolu vähendab võimalust, et see asi umbe läheb. Jah, kui asi hetkel läbi käib, on OK. Aga see võib kiirelt muutuda, kui s..takiht saavutab kriitilise massi seal torudes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#7

Tänud - nii arvasin isegi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

karteri tuulutus ongi selline systeem, mis ei lase tekkida mootori kartrerisse rõhku.
ja kui sul õlipunni juurest juba aurab, siis see süsteem ei tööta nagu peab. ja see on ju tyhikäigul. sõites ja turbiini rakendades seal korduvalt hullem olukord. ja see kõik viib paljude asjade surmani.
kõige lihtsam viis on see kit paigaldada. siis oled omalt poolt teinud kõik, et seda asja kontrolli alla saada.
minu mäletamist mööda on selle kiti välja töötanud saabi enda insenerid ja just selleks et nende enda tehtud jama parandada.
igaljuhul kui sul juba tossab õlikorgist, siis läheks kohe ja laseks selle kiti peale panna, see ei maksa midagi võrreldes mootoriga, või turbiini, või millegi muuga.
loodan, et sain vähestesse ridadesse palju kirjutatud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

ega vist ise kuidagi ei saa aru, kas see kit on juba peal, äkki on mingi lihne eristus mida vaadata, võib ju pildiga ka näidata kes soovib aidata selgitada
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#10

Kiire googel leidis sellise koha. Vaata kas leiad sellised vidinad oma mootori küljest.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#11

Kiire googel leidis sellise koha. Vaata kas leiad sellised vidinad oma mootori küljest.
see suurem kobakas kuhu2 voolikt läheb see tundub olevat, aga selle õli kallamis lehtri küljes seda lisa tila tundub mitteolevalt, väljas pime ja taskulambiga vaatasin, kui see muidugi suurem kopsik on selline et need 2voolikukohad jäävad ülespoole siis see on olemas
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#12

OK. Ei siin enam muu aita kui et aeg teenindusse jälle kirja ja kitti paigaldama.:drink:
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#13

Ja ole mureta, teadmised sisepõlemismootorist pole kellelegi sünniga kaasa antud, kui huvi, siis saad omandada kõvasti teadmisi.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#14

SAAB on tegusõna!
Tornaado
Postitusi: 25
Liitunud: R Okt 01, 2010 11:45
Asukoht:
Auto:

#15

Mul oli ka selline probleem. Mõtlesin kontrollida õlitaset ning siis leidsin sealt samuti valget ollust. Alguses pidin püksi tegema, kuna kartsin hullemat, siis aga hakkasin lähemalt uurima ning avastasin katkise vooliku, mis kuulus tuulutuse juurde, sealt tõmbas ilmselt niiksut sisse. Voolik parandatud, kadus ka valge ollus :) Seega soovitan algatuseks voolikuid kontrollida. Leidsin üldse palju murenenud voolikuid, kõik sai lapitud, kuid suuremat muutust peale seda ei märganud :)
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#16

Kas kiti elu iga võib otsa ka saada, või mis süsteemiga ta töötab. Mul on ta küljes ja voolikud on terved, aga tekkib ka see valge ollus:(
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#17

olles teises foorumis mehed kirjutavad, et kui väga häda saab paigaldada selle tuulutuse toruvahele paagi mis koguks niiskust sinna, muidugi see peab ka läbimõeldud olema
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#18

olles teises foorumis mehed kirjutavad, et kui väga häda saab paigaldada selle tuulutuse toruvahele paagi mis koguks niiskust sinna, muidugi see peab ka läbimõeldud olema

Püüan tõlkida:
Teises foorumis mehed kirjutavad, et hädapärast saab paigaldada tuulutustoru vahele paagi, mis koguks niiskust.

Puua, mitte armu anda!
Puua mitte, armu anda!
SAAB on tegusõna!
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

olles teises foorumis mehed kirjutavad, et kui väga häda saab paigaldada selle tuulutuse toruvahele paagi mis koguks niiskust sinna, muidugi see peab ka läbimõeldud olema

Püüan tõlkida:
Teises foorumis mehed kirjutavad, et hädapärast saab paigaldada tuulutustoru vahele paagi, mis koguks niiskust.

Puua, mitte armu anda!
Puua mitte, armu anda!
nimi sul jah IQ aga mis sinu jutt siia puutus?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#20

arvan, et foorum on ikka aitamiseks mitte sinusuguste IQ-ga meestele kes si.....gi ei aita vaid üritavad kirjakeelt siin õpetada
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

Tõmba veidi tagasi Warum, eks.
Ja kasuta Edit nuppu.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Jutt puutus vägagi teemasse. Kui sa koma vale koha peale paned, muutub sinu lause mõte kardinaalselt... Kas paigutada tuulutuspaak selleks, et paaki niiskus koguda või paigutada paak, et see aitaks tuulutusse niiskust koguda.

Puua, mitte armu anda!
Puua mitte, armu anda!
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#23

Jutt puutus vägagi teemasse. Kui sa koma vale koha peale paned, muutub sinu lause mõte kardinaalselt... Kas paigutada tuulutuspaak selleks, et paaki niiskus koguda või paigutada paak, et see aitaks tuulutusse niiskust koguda.

Puua, mitte armu anda!
Puua mitte, armu anda!
nu jah, ma arvan, et vanemad foorumlased teavad juba mu kirja keele mitte oskust, aga põhimõtet ju peaks ikka arusaama mida ma teile öelda soovisin
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#24

Tõmba veidi tagasi Warum, eks.
Ja kasuta Edit nuppu.
selge kui ma teile ei sobi lasen siit foorumist jalga
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

selge kui ma teile ei sobi lasen siit foorumist jalga
Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta