Tere,
Selline mure, et sai oma auto aku pealt juhtmetega käivitatud ühte diisel-kaubikut. Kuna oli väga külm ja see keeldus korduvalt käivitumast, sai sellel kaubikul sisse lülitatud mingisugune mootori plokisoojendus. Peale mida minu Saab suri tühikäigul käies välja. Kui uuesti käivitasin, siis süttis armatuuris Check Engine kiri ja mootor töötas ebaühtlaselt nagu oleks üks silinder tagant ära. Vahepeal nagu töötab mootor normaalselt, siis jälle sureb tühikäigul välja. Mis võis juhtuda? Kuna auto hetkel Rootsis, siis ka küsimus, kas on mõistlik sellega kuidagi Eesti välja vedada ja seal spetsialistidel lasta vaadata? Või tuleks kohapeal midagi ette võtta?
Check Engine
Kontrolli,et kõik õhuvoolikud omal kohal kinni oleksid.Tudub,et kärsatasid DI-kasseti ära.Kui nii,siis on suur risk klappe-kolbe ära sulatada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sai kontrollitud voolikud üle. Ära oli tulnud üks peenike voolik, minu arvates seguklapi küljest, mis sai tagasi pandud ja pooleldi murdunud oli ühe suurema vooliku ühendus (mis läks plokikaane külge). Samuti ostsin uue DI-kasseti ja vahetasin küünlad. Ikka ei midagi. Mootor kord nagu käib normaalselt ja siis sureb tühikäigul välja. See hetk kui mootor töötas normaalselt põles armatuuris endiselt check engine tuli. Võtsin korraks aku otsa maha, peale mida tundus käivitades justkui kõik ok. Kiri oli kustunud. Tegin väikese tiiru ja peale kiirendamist oli kiri tagasi ja mootor suri tühikäigul jälle välja. Mis variandid nagu veel võivad olla?
P.S. Pakun müügiks uut DI-kassetti.
P.S. Pakun müügiks uut DI-kassetti.
Uuema autoga, millel pritse ja ECU, ei tohiks mitte mingil juhul täkku andes lasta täkku saavat autot samal ajal käivitada, kui sinu mootor töötab ning krokodillid on ühendatud.
Elektroonilised juhtplokid on väga tundlikud pingeköikumistele ja eriti pinge nö. peak'idele - ei tohi nendel ju isegi multimeetriga takistust mööta!
Ehk on viga tühikäigumootoris endas? Saabil see vast drosselklapiga ühes korpuses ja pidavat suht levinud viga olema.. päris kallis ka - Troostis mäletamist mööda küsiti ligi 6k vana raha. Sümptomid olid samas: tühikäigul suri välja ja check engine tuli vilkus.
Elektroonilised juhtplokid on väga tundlikud pingeköikumistele ja eriti pinge nö. peak'idele - ei tohi nendel ju isegi multimeetriga takistust mööta!
Ehk on viga tühikäigumootoris endas? Saabil see vast drosselklapiga ühes korpuses ja pidavat suht levinud viga olema.. päris kallis ka - Troostis mäletamist mööda küsiti ligi 6k vana raha. Sümptomid olid samas: tühikäigul suri välja ja check engine tuli vilkus.
Tühikäigu mootor/klapp puudub T7`ga Saabidel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989