Käivitus probleem?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#1

Saab 9-3 85 kw tdi 2000a.Selline probleem siis et hommikuti autot käivitades läheb mootor ilusasti laksust käima umbes 5 seki pärast lööb 2 ks sekundiks pöörded alla,noh puterdab nagu korraks ning siis jälle kõik normis pöörded nii nagu peab.Pärast juba sooja mootariga käivitades sellist jama pole.Äkki keegi oskab öelda milles asi võib olla?:drive: Ja veel et kui peale käivitamist kohe õrnalt pedalit vajutada siis ei ole sellist jama.
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#2

No ei olegi kohe kellegil midagi öelda või?:(
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#3

Probleemiga siis nüüd nii kaugele jõudnud et pärast kütuselisandi lisamist,mis peaks kirjade järgi puhastama kogu toitesüsteemi sissepritset ja EGR klappi on asi nagu paremaks läinud,sellisel moel et kui külma mootoriga sidurit all hoida käivitamisel siis enam ei puterda.Käivitades külma mootoriga ja siduri pedaal üleval probleem endiselt sama,lööb korra paariks sekundiks pöörded alla ja kõik jälle ok.Olen siin Idas servistes küsinud selle jama kohta,kes arvab et tühikäigu mootor kes et õhk süsteemis jne.... Ükspäev veel kapotialla vaadates avastasin et üks vaakumvoolik vähe õline,kas see ei või seda probleemi tekitada?:wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

vanakoolimehed hoiavad käivitamisel alati sidurit all.

vaakumvoolikud peavad olema kõik terved ja kui neid keegi sul vahetanud pole, siis vaja vahetada. kummist jääb seal järele tahm vaid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#5

kummvoolikud jah mull ja pole vahetanud neid keegi,eks peab lähiajal asja ette võttma!Tahmased on nad küll nigu korraks puudutad siis käed jube sitased!
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#6

Vaakumvoolikute kohta selline küsimus et kas sinna sobib panna sellised riidest kattega nagu tagasivoolu voolikud?Idas siin käisin küsisin servisest ja näitasin oma autol neid kummist vaakumvoolikuid,seal öeldigi et võib panna mulle sellised nagu tagasivooluvoolikud et siiamaani ta kõikidele sellised pannud ja probleeme pole olnud kellegil.Või siis on ika parem kuskilt õiged otsida ja need lasta panna!:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

voolikute läbimõõt erinev.
need d. tagasivoolu voolikud on peenemad ja probleeme nende otsa saamisega, võimalus otsad ära lõhkuda; ja vananedes pragunemisoht suurem, sest otstes pinge jääb suureks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#8

Tänud!Aga kust siis neid õigeid saab tellida kas VM või?Voolikud peaksid vist nagu 4mm olema?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Saab ka kõikjalt mujalt osta.
Vasta