Tere!
Oskab keegi öelda, kas Saab 9-3 2,2 TiD (2003a) annab EGR klappi kinni panna, et jamadest lahti saada? On kellelgi kokkupuuteid olnud selle tegevusega ja juhul kui on, siis kuidas tagajärjed?
EGR klapi sulgemine
tere.
Minul küll masin 9-5 2.2 TiD (2003) 88 kw ja proovisin seda EGR-i kinni panna kuid auto seda omaks ei võtnud ja viskas mootori avarii resiimile.Selleks kasutasin ühte vana klappi,eemaldasin mootori küljest klappi liigutava hoova ja surusin klappi kinni.Rohkem selle asja kohta miskit öelda ei oska.
Minul küll masin 9-5 2.2 TiD (2003) 88 kw ja proovisin seda EGR-i kinni panna kuid auto seda omaks ei võtnud ja viskas mootori avarii resiimile.Selleks kasutasin ühte vana klappi,eemaldasin mootori küljest klappi liigutava hoova ja surusin klappi kinni.Rohkem selle asja kohta miskit öelda ei oska.
Avastasin oma tellisel, et selle audi 103 kw diisel on EGR pimedaks pandud ja uurisin natuke foorumitest. Mitmed soovitavadki seda ja siis veel kat vahelt välja visata, kuna meil diiselmootoritel kati abil muutuvaid heitgaase ei mõõdeta. Esialgu olevat mõnel tossanud mõned kilomeetrid nagu segane....mul tundub kat alles olevat. Aga saabi mootori spetsiifikaga pole sel mingit pistmist. Mõtlesin lihtsalt uue kogemusteta dislavennana mõne sõna sekka öelda. Vabandust.