Tere,
Juba paar viimast aastat tundus, et mootor (2.2 TID) saavutab töötemperatuuri (temp seier keskel) alla null kraadidega liiga aeglaselt. Sai siis lõpuks eile pandud uus termostaat, kuid peale seda hakkas töötemperatuuri saavutamiseks veelgi kauem aega minema. Uue termostaadiga 0 kraadi juures 70 km/h linnavälisel teel (paaris kohas peab teed andma) võtab see aega nüüd ca. 12 km ennem kui temp seier keskele jõuab
Palve järgmine: Kas keegi teist kaas diisliomanikud viitsivad vaadata kui kiiresti nende mootor norm. töötemperatuuri saavutab? Pean silmas mitme km järel.
Tänud ette!
Kui kiiresti saavutab mootor töötemperatuuri?
Esimese hommikuse sõiduga jah,jõuab seier aeglaselt normi,kuid sooja hakkab küllalt kiirelt tulema.Tundub,et see sellel diislil normaalne.Kas sul see mootori alune plastik on alles ja terve,selle olemas olu kiirendab ka mootori soojenemist.
Kui ahju pole või ei tööta, siis -30 kraadi juures sul näiteks auto enda soojendus ei suuda isegi esiakent jäävabana hoida. Soovitan ahi peale muretseda või siis bensukas osta. Ärge näkku lööge, suvekas@joomapeal.com
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
soojenemisele aitab kaasa ka vana hea papitükk, mis radika ette talveks panna. lihtsalt vähm külma tuult pääseb kapoti alla mootorit jahutama
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 50
- Liitunud: E Apr 04, 2011 19:21
- Asukoht:
- Auto:
Mul omajaol on sedasi et kui 10km ots sõita siis saavutab heal juhul pool normi ja kui pikem ots nt 70km siis saab soojaks,aitas mul see kui panin eest otsa musta nahaga kinni,lahti jätsin aint külje lõpused,alt stange pilu panin ka kinni ja peale seda sai päris ruttu soojaks
see oli siis eelmine aasta süda talvel.

see oli siis eelmine aasta süda talvel.

Üle -20 olid enamus õhuavadel ikka papid ees (mootorikaitse küljes), vastasel juhul ei saavutanudki ta alla 30km maanteesõidul töötemperatuuri. Just sellepärast tekkiski kahtlus et termostaat läbi.
Seega oli termostaadi vahetamine mõttetu kuna ka vana täitis järelikult oma otstarvet.
Ka minul läheb hetkel ca 15 min, et saavutada 0 kraadi juures töötemp.
Kusjuures vähemalt vana termostaadiga lükkas küll juba peale 15km - 28 kraadiga esiakna puhtaks.
Mis arvate kas on mõtet panna tagasi vana termostaat kuna vähemalt 0 kraadi juures saavutas temaga mootor töötemperatuuri peale 8-9 km läbimist, kuid uue termostaadiga läheba ca 12-13 km töötemperatuuri saavutamiseks.
Seega oli termostaadi vahetamine mõttetu kuna ka vana täitis järelikult oma otstarvet.
Ka minul läheb hetkel ca 15 min, et saavutada 0 kraadi juures töötemp.
Kusjuures vähemalt vana termostaadiga lükkas küll juba peale 15km - 28 kraadiga esiakna puhtaks.
Mis arvate kas on mõtet panna tagasi vana termostaat kuna vähemalt 0 kraadi juures saavutas temaga mootor töötemperatuuri peale 8-9 km läbimist, kuid uue termostaadiga läheba ca 12-13 km töötemperatuuri saavutamiseks.
Hmmm....tavaliselt on termostaatidel temperatuurid peal,mis hetkest avavad suureringi,äkki sai sul see uus lõunaeuroopa termostaat peale,mis avaneb varm ja siis võtabki lõppsojenemine kauemn aega.Täpselt ei mäleta neid temperatuure,88 ja 92,miskit sellist oli aga võin eksida ka.Käreda pakasega panin ka papi ette,sest see ju kiirendab kogu protsessi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
elu on näidanud, et need numbrid termostaadi peal on samasugusded nagu autoraadiotel võimsused W-des.
võtad uue ja vana termostaadi ja paned potti pliidi peale ja siis näed, millal miski avaneb. Aga kui termomeeter veel kah potti oleks pista oleks labor vägevam kui võsapetsil!
võtad uue ja vana termostaadi ja paned potti pliidi peale ja siis näed, millal miski avaneb. Aga kui termomeeter veel kah potti oleks pista oleks labor vägevam kui võsapetsil!

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Paljud inimesed ei teagi oma masinal lisaahju olemasolust,eriti,kui see nähtavaid elumärke pole avaldanud.Alles oli juhus A 8`ga,kuhu sai ehitet Defa ploki- ja salongiküte aga ilmnes töö käigus,et oli küljes ka töökorras Webasto.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vana termostaat oli 92 ja ka uus on 92, aga mis seal ikka, las ta olla hetkel, vaatab mis suuremate külmadega teeb.
Lisa ahi peaks paiknema mootori ja salongi vahelisel seinal kõrvalistuja poole eks? Kui nii siis mul seal tühjus (masin toodud itaaliast - tõenäoliselt toodetud ka selle turu tarbeks ilma põhjamaade lisavarustuseta)
Lisa ahi peaks paiknema mootori ja salongi vahelisel seinal kõrvalistuja poole eks? Kui nii siis mul seal tühjus (masin toodud itaaliast - tõenäoliselt toodetud ka selle turu tarbeks ilma põhjamaade lisavarustuseta)