Mingi kõrin

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#1

Ühel hommikul autot käivitades avastasin et esiratta juurest käigukasti poolt on kuulda väikest kõrinat,kui sidur alla vajutada,siis kõrin kaob!Kõrinat on kuulda ka sõites kui aken lahti on eriti just kui pöörded esimese ja teise käiguga madalad on gaasi andes ja kõrgematel pööretel koik ok.Veel et kui mootor juba soe siis vaba käiguga vaikus mingit kõrinat!Äkki keegi oskab öelda milles asi?Autoks Saab 9-3 2,2 tdi 2000a.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Siduri survelaager vahetada.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud!:)
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#4

Lisaks kontrolli kiiremas korras käigukasti õlitaset!

Vähene kasti õli tekitab sinu kirjeldusele vastava kõrina.
evil
Postitusi: 56
Liitunud: K Juun 01, 2011 20:15
Asukoht:
Auto:

#5

vahest mingi õrn kõrin tühikäigul nagu oleks käigukastist aga pole kindel,kuda kastil õlitaset kontrollida 2,2tid.:freak:
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#6

Oleks siis veel korra Saabi spetside abi vaja!Kuna varsti ees siduri ja survelaagri vahetus siis käidud ühes servises ja seal remondimees arvas et see kõrin,mis ma enne kirjeldasin on hoopis kahepoolsest massi hoorattast!Ma muidugi autodest midagi ei jaga,aga kas Saab 9-3 2.2 85 kw 2000a on üldse selline asi nagu kahemassiline,minuteada seal ikka tavaline hooratas?Lammutustest küsisin samuti ja seal öeldi et sellistel Saabidel kõigil tavalised on!Äkki minul siis mingi eri varjant on või mida?:wall:
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#7

vahest mingi õrn kõrin tühikäigul nagu oleks käigukastist aga pole kindel,kuda kastil õlitaset kontrollida 2,2tid.:freak:

Kastil peaks olema küljepeal kontroll punn (enda autol ma seda ei leidnud), seega sai usaldatud esinduse juttu ja pandud sisse täpselt 2l õli, aasta hiljem igaksjuhuks kontrollides lasin õli uuesti välja mõõte topsikusse ning valasin pärast sama õli tagasi - kilplaste värk.

Edit: minu jutt käis manuaal kasti kohta.
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#8

Kuidas seda kontrollpunni leida ikkagi, viitsib keegi lähemalt seletada? Tuleb ratas alt ära võtta?
Kas survelaager on kallis vidin?
coltman
Postitusi: 43
Liitunud: N Juun 02, 2011 11:33
Asukoht:
Auto:

#9

Survelaager mingi 140 euri,aga kui survelaagri vahetad,siis juba terve sidur vahetada mõtekas nii et kokku minul mingi 350 euri ringis läheb pluss töö!:drink:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Kork asub juhipoolse pooltelje suunast "kella 2,5" lähedal. Ratast pole tingimata tarvis eemaldada.8mm. sisekuuskant võti on vajalik.

Maksab 170-210.- ,sõltuvalt tarnijast-tootjast.
Vasta