Kliima õhk soe
Päris jääkülma 9-5 ei puhu(tõenäoliselt taotluslikult nii tehtud, et sa ennast ära ei külmetaks), aga kui kliima korras on, siis soovitud temperatuurini jahutab salongi suhteliselt kiiresti. Kui ventika pöörded stabiilselt kõrged on ja salong jahtuda ei taha, siis pead jah tõenäoliselt täitma.
Alati ei pruugi vea lahenduseks "täitmine" ise just kolistasin ka seda ämbrit. Tegelikult oli viga "mädanenud" kaablis, mille tõttu kont ei töötanud korralikult. Samuti tasub üle vaadata kaitsmed jne.
Iga ratas veab and then some!
Ei hakanud uut teemat tegema,endal taoline mure,masinaks 2000a 95,ning kohe kuidagi ei taha külmetada,kliima veakoodideks näitab kõigepealt 1....13 ja siis 2.....13,et siis kinnikiilunud siiber,see on kontrollitud,toibib ilusti,ning mingit takistust pole.Kalibreerimine,aga näitab endiselt sama.Süsteemis on surve koos värvainega sees,ning lekkeid pole,sammuti töötab ka kompressor ilusti,ainuke asi mida pole,on välistemperatuurist jahedam õhk...on kellegil mingeid soovitusi äkki??
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Kunagi oli enda 9-5l sarnane probleem et puhus vaid sooja. Põhjuseks oli üks katkine juhe. mis asus vist kuskil õhufiltri korpuse juures. Muud ei midagi.
Ühinen selle väitega (autoks küll OG 1999), minu kliima vea otsimise saaga viitab ka juhtmestiku veale (mehaaniliselt on korras, aga käsk pumbale kaob kuskil DICE ja pumba vahel).
Minul Trionic testis viimati asja ja ütles, et klapp (välisõhu?) ei avane/sulgu ning peab lammutama ja vaatama, milles asi. Ehk ma saan aru, et kliima külma teeb, ega kuna õue soe õhk sellega seguneb, siis mingit jahedust autos nautida ei saa.
hm, ma ise olin rahul jahedaga, kuigi jah palju seda proovi ei saanud. loodan, et sul muid hädasi temaga ei ole.

Kui inglise keel võõras ei ole, siis: http://www.econmancer.com/?p=98
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Uut teemat ei hakka tegema, sest mure sama. Külma netu.
Külmaainega on asjad korras. On kontrollitud.
Kas võib asi olla kondi pumba siduris? Nii kaugele jõudsin, et pistikusse, mis läheb sidurisse tuleb vool peale, aga sellest ei juhtu mitte midagi. Pump seisab. (kui ma nüüd üldse õiget asja vaatasin) Üritasin igaks sajaks juhuks ka seisu ajal sidurile otse voolu peale anda, aga ikka vaikus. Ei mingit liigutust...
Külmaainega on asjad korras. On kontrollitud.
Kas võib asi olla kondi pumba siduris? Nii kaugele jõudsin, et pistikusse, mis läheb sidurisse tuleb vool peale, aga sellest ei juhtu mitte midagi. Pump seisab. (kui ma nüüd üldse õiget asja vaatasin) Üritasin igaks sajaks juhuks ka seisu ajal sidurile otse voolu peale anda, aga ikka vaikus. Ei mingit liigutust...

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Sain oma jamad korda. Surnd oli kondi pumba siduri mähis. Ehket pääsesin siduri vahetusega. Ei ole lahe töö. Igasuguseid matte ja joppe lendas nii et vähe pole. Aga tehtud sain
Lisaks ikka ise ka auto all vahest roomata on kasulik. Leidsin veel paar asja juurde, millele tähelepanu pöörata.
