9-5 start:kõrged pöörded, vahepeal valge suits
masin on siis 9-5 2002 2,0t "chipitud" Rootsis, ehk mingi 130+ kW. Probleem selline- stardil pöörded on üle 2000 (tundub naca kõrge olevat), ning vahepeal peale kauaaegset seisakut stardil tuleb valget suitsu. Võib see olla jahutusvedeliku temp.anduri viga, või hoopis midagi muud?
Äkki keegi tark saab aidata, kliiniline pilt järgmine: stardi momendil vahepeal (sõltumata eelneval päeaval läbitud km-st) tekib valge suits, mida on tunduvalt rohkem, kui tavalise kondentsi puhul. Õli ja jahutusvedelik ei kao. Vahepeal terve pild tagant, sel korral ka pööred üle 2000 stardimomendil, vahepeal stardimisel pööred OK siis ei ole ka suitsu. Suits kaob 10-20 sekundiga, ning rohkem sõidu ajal ei esine. Ilmselt ei ole see ka head gasket, kuna ülerõhu jahutusvedeliku paisupaagis ei ole, õli ka korralik. Klapisääretihendid vahetatud 3 nädalat tagasi. Karterituulutus 1a tagasi, sel aastal pandud uus bypass klapp ning mõned paksemad karterituulutuse torud. Kõige huvitam, et probleem ei esine iga päev, et siis mingi seade kord töötab korralikult, kord mitte
1) Kas vigane turbo saab kaasa tulla kõrgendatud rpm stardil?
2) Kas temperatuuriandur/juhtmestik võib süüdi olla? Et mingi vale info ajusse tuleb, auto stardib "valesti". Panna tagasi tehase settingud?
3) Muid variante?
Sai proovitud ka 100% korralik süütekassett ja isegi teise auto MAF, asi ei ole selles
1) Kas vigane turbo saab kaasa tulla kõrgendatud rpm stardil?
2) Kas temperatuuriandur/juhtmestik võib süüdi olla? Et mingi vale info ajusse tuleb, auto stardib "valesti". Panna tagasi tehase settingud?
3) Muid variante?
Sai proovitud ka 100% korralik süütekassett ja isegi teise auto MAF, asi ei ole selles
Klapisääretihendi suits ei ole üldjuhul valge.Valget suitsu tekitab väljalasketorusse lekkiv turbo.Lekkimisele aitab kaasa suurenenud karteri rõhk.Väga suure õlikoguse juures läheb õlisuits ka valgeks. Äkki sul on klapisääretihendid läbi?