Tegu siis 9-3 sc 2006 aasta lõpp ehk siis uus sisu ja vana nina.
Mootor on 1.9 110kW ja Hirch e. siis kW natuke rohkem päriselt.
Probleem selles, et kohe peale seisma jäämist käib õrn vibra läbi- nagu mootor tahaks vedada aga hoitakse kinni. Kaob kohe paari sekundiga ära.
Olen paaris kohas juba kontrollis käinud ja väidetakse, et see on normaalne. Olen igasuguste autom. kastiga autodega sõitnud aga pole nagu täheldanud...
Äkki siin targemaid, kes oskavad sõna sekka ütelda, et kas ikka on normaalne?
Suurimad tänud ette!
Saab 9-3 2007 automaatkast
Pisut sarnane asi on minu autol ka. Nt. foori taga seisma jäädes on umbes sekundi vältel pisut tugevam vibratsioon aga see on vaevumärgatav.
Samas pärast seda sekundilist vibrat on tühikäik täitsa vaba. St mootor töötab sama vähese vibratsiooniga nagu neutraalasendis. Paljude automaatkastidega see nii ei ole ja D peal seistes on kogu aeg nagu vedu taga ja vibratsioon suurem, kui N asendis.
Kastis on õli vahetatud ja muidu toimib igati laitmatult.
Kui teema juba püstitatud on siis tegelikult ka mind huvitab selle omapära põhjus.
Samas häirib mind isiklikult rohkem see, et kasti ülekanded ei ole justkui meie linnakiirusega kooskõlas... Et madalate pööretega sõita, peaks kiirus olema kas 50 alla (3 käik) või juba 65 (4 käik)
Kumbki kiirus ei sobi päris hästi.
Samas pärast seda sekundilist vibrat on tühikäik täitsa vaba. St mootor töötab sama vähese vibratsiooniga nagu neutraalasendis. Paljude automaatkastidega see nii ei ole ja D peal seistes on kogu aeg nagu vedu taga ja vibratsioon suurem, kui N asendis.
Kastis on õli vahetatud ja muidu toimib igati laitmatult.
Kui teema juba püstitatud on siis tegelikult ka mind huvitab selle omapära põhjus.
Samas häirib mind isiklikult rohkem see, et kasti ülekanded ei ole justkui meie linnakiirusega kooskõlas... Et madalate pööretega sõita, peaks kiirus olema kas 50 alla (3 käik) või juba 65 (4 käik)
Kumbki kiirus ei sobi päris hästi.
Minul on 6 käiguline.
TGB, mind häirib see, et 6 käik läheb sisse alates 100 ehk, et kui tahta madalamatel pööretel maanteel liigelda peab tiba-tiba kiirust ületama. See et ma selle manual modes 6 peale panen siis lükkab kohe ise alla 5 peale.
TGB, mind häirib see, et 6 käik läheb sisse alates 100 ehk, et kui tahta madalamatel pööretel maanteel liigelda peab tiba-tiba kiirust ületama. See et ma selle manual modes 6 peale panen siis lükkab kohe ise alla 5 peale.
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
mind häirib see, et 6 käik läheb sisse alates 100 ehk, et kui tahta madalamatel pööretel maanteel liigelda peab tiba-tiba kiirust ületama. See et ma selle manual modes 6 peale panen siis lükkab kohe ise alla 5 peale.
Saabi automaatkasti tehisintellekt ei taha jah eriti tegeliku eluga kokku mängida. Ka 9-3 bensuka 5-käigulise automaadi puhul linnas legaalsel kiirusel ei lase käsitsi isegi 4nda peale vahetada, vahetab alla 3 peale tagasi...ja miks ma ei imesta siis, et minu autol on linnas tehasekuluks antud 14,5 sajale. Eile sai uue Volkari 6-käigulise diiselmanuaaliga sõidetud, see võttis linnas 6nda käiguga 70 alas sõites üldse 3,4 sajale

Mis vibrat puudutab, siis muretseda maksab siis kui vibra D asendis koha seistes on pidev, see kipub viitama hüdroturbiini rikkele. Mootoripatju tasuks ka ehk kontrollida.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Õlivahetus vähendab vibrat, maanteel 100km/h (+3 pean silmas kiirust kus täpselt lubab 6ndat käiku) sõites on tegelikult kasulik sõita viiendaga kuna see on umbes 0,5l saja kilomeetri kohta ökonoomsem. Sammuti ei talu see mootor tahmamist mis aga tuleb madalatest pööretest.
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Selles kastis on selline tore funktsioon, mis võtab turbiini koormuse maha, kui tuvastatakse kiirus 0. Selleks kulubki umbes 1-2 sekundit. Toimub kütuse kokkuhoidmine, kast kuumeneb vähem jne. Sarnane olukord, kui "tavaline" automaat punase tule taga neutraali lükata.
Vibra ei tule mitte kastist, vaid mootorist. Kast võib koormuse muutmise tõttu seda rohkem või vähem välja tuua, aga kasti näppimine ei saa põhimõtteliselt vibrat ära võtta. Kui vibra liiga suur, siis oleks vast mõtet patjade ja pihustitega tegeleda.
Vibra ei tule mitte kastist, vaid mootorist. Kast võib koormuse muutmise tõttu seda rohkem või vähem välja tuua, aga kasti näppimine ei saa põhimõtteliselt vibrat ära võtta. Kui vibra liiga suur, siis oleks vast mõtet patjade ja pihustitega tegeleda.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasti õli soovitan vahetada saabiantis ja seda tasuks teha iga 70tuhande tagant. Kunagi kui saab ostetud sai siis häiris ka see vibra pisut, kuid pean tunnistama, et pärast õlivahetust jäi see lühemaks. Hetkel olen läbinud 80tuhat ja enam ei märkagi seda nii nimetatud vibatat!