Check Engine mis suretab mootori mõneks ajaks!

Teemad elektroonikast...
Vasta
priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#1

Tere Saabi pere! Olen nüüd siis ka mina taas ringiga tagasi Saabi juures,kuid hädad on seekord minu armsa ja uue (kasutatud) autoga! Vajan abi teadjatelt meestelt ja just siit ma neid ka leida loodan.Lugu järgmine: sõidad ca 20 min või lased kohapeal käia,lõõb "check engine" põlema ja mootor seisab.ootad 10- 40 min,käivitad ja ta taas elab ning "check engine" on kustunud,kuni ca 10 min pärast jälle kooleb ning siis jälle mingi aja pärast käivitub.Olen proovinud panna alarm valvesse ja maha võtta ning kohe ka käivitada et immo maas oleks-ei loe. mootori tuli vilgutab koodi 12 (no codes).Sellal kui tuli põleb ei ole sädet ega pumpa.Ise kahtlustan isegi immot,kuid kuulaks hea meelega ära teiste arvamusi kellel kogemusi sarnaste juhtudega.
Jään aga ootama häid mõttetid!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#3

plaanis on jah,kuid on oht et ka tech ei näita midagi kui vilgukood seda ei näidanud!
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

vahest näitab tech2 rohkem kui vilgukood.
sarnast viga tekitab näiteks väntvõlli impulsi andur
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

Minu rohelisel oli õhumõõtja probleemide allikaks. Trionic räägib ehk täpsemalt, mis veakoode jne sealt välja tuli.
priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#6

Ongi juba Carringus aeg kokku lepitud tuttava diagnostiku juurde! Kuid arvas temagi et ei pruugi viga näidata! Ja olime meiegi arvamusel et vända andur võib olla haige ja suremas-see mitte nii harv juhus kahjuks! Ja täna lõunanajal viskasin ka ossi kiirelt külge-impulss veidi lainetav seega kahtlane ja takistus oli ka üle lubatu!Homme loodan anduriga lähemalt tutvuda!Püüan ka teistele teada anda kui saan targemaks!
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

tihtilugu on tegemist suht anomaalse nähtusega...mingeid veakoode ei esine ja vigaseks osutub siiski "vändakas"


loomulikult või "isendil" olla ka muid probleeme ja vigade loetelu pikk...
priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#8

Mõõtsin anduri takistuse. See oli 900 oomi ja kasvas peale väikest mootori soojendamist.Kasvas pisut üle 1000 oomi ja siis kui mootor seiskus puudus takistus/ühendus üldse! Ja kui ühendus tagasi tuli läks ka auto käima. Arvestades seda et lubatud on ca 560-600 oomi ja uue anduri takistus on tootja andmetel 520 oomi.:)
JUBA HOMME SAAB MINU SAAB OMA ESIMESE JUPI TELLIMISE:evil: Ja eks siis saab ikka veel ja veel neid tellida -kui vaja masinat rõõmsamaks teha!
priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#9

:thumb:
:drive::drive::drive: Jee uus vändakas külges ja muutkui rollin-rollin-rollin!:drive: b grupi oma oli piisavalt odav ja pole lugu et pistik ei sobinud-sai külge aretatud ja kõik ok-TÄNUD KÕIGILE KES AIDATA SOOVISID JA PROOVISID!
:notworthy:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: priidu
plaanis on jah,kuid on oht et ka tech ei näita midagi kui vilgukood seda ei näidanud!

vilgukoodid,OBD-koodid ja tehase veakoodid(neid univers.testrid pole suutelised lugema) kasutavad erinevaid protokolle ja vead talletuvad erinevatesse mäludesse,seega,kui pole vigu OBD-mälus,või vilgukoodimälus,ei tähenda see,et neid poleks tehasekoodimälus.Kui teatud veakriteeriumid on täidetud,jääb jälg tehasemällu kuni testriga kustutamiseni,või kui viga pole esinenud teatud arvu töötsüklite jooksul järjest(näit.50 korda mootor külmast töösoojaks ja uuesti külmaks korral).
Osade andurite "pooleteralised" rikked ei kajastu üldse antud anduri kohta käivate koodidena.Kui üleüldse midagi mälus on,siis seoses emissioonide,tühikäigu vms.koodidena ja diagnostik peab oma tagumikutunde ja vaistuga(kui tal sellised funktsioonid töökorras on) tegeliku vea tuletama.
Väntvõlliandur,õhumõõtur,DI-kassett,pooletoobine temperatuuriandur jne on sellised.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Ja palju tüütum,kui mälus on näiteks 17 erinevat koodi,millest 9 on püsivad aga mõõtes üksikult ja otse,töötavad kõik andurid:?
martino66
Postitusi: 11
Liitunud: K Mär 14, 2007 0:34
Asukoht:
Auto:

#12

Esineb enamvähem samasugune probleem,nagu teema alustajal.vahest suretab linnasõidul mootori välja,mõnikord tuled autosse keerad süüdet ,käiab ringi aga käima ei lähe.juhul kui ei lähe käima siis paneb ees jahutus ventikad tööle ja jahutusvedeliku näidik tõuseb täpselt külma näidu algusesse.olen proovinud juhtmeid, releesid ja kaitsmeid näppida ei midagi.leidsin küll ühe anduri mootori-käigukasti pealt mis tarbetult tolkneb,kuid ei oska seda kuhugi panna.Peale 10-15 min. läheb jälle käima ja kõik ok ,diagnost ei näita pärast mitte midagi.vm-is vahetati turbo paar päeva tagasi ,ei pannud nemadki seda tähele,unustasin ise ka mainida neile.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

See ju nii ilmselge tüüpviga
52 72 989
Vasta