Mootoripesu
enne kokkutulekut kasiks ka auto kapotialuse puhtaks, kuid nii, et auto ka pärast käima läheks. mis kohad tuleks mootoris selleks kinni katta, et vesi kahju tegema ei pääseks? peale di-kasseti on kindlasti veel midagi, mida veel vee eest kaitsta?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Korralikutl määritud DI kassett võib vee all ujuda..
Siiani pole me (Iff, mina, teager, andres, tfk, ilmselt veel mõned kodanikud) midagi kinni katnud tonniste kapoti all. Peale pesu kiiresti mootor tööle ja soojaks, niiskus kaob ise ära. Ära siis otse sõidust tulles kohe vettpeale lase, vurr teeb veel pauku..


Algselt postitas: Cyber
Korralikutl määritud DI kassett võib vee all ujuda..Siiani pole me (Iff, mina, teager, andres, tfk, ilmselt veel mõned kodanikud) midagi kinni katnud tonniste kapoti all. Peale pesu kiiresti mootor tööle ja soojaks, niiskus kaob ise ära. Ära siis otse sõidust tulles kohe vettpeale lase, vurr teeb veel pauku..
![]()
Jah kuid meie oleme pestnu tonniseid. Ma muidugi ei tea, kas 9-5'l ja 9'3'mel peaks midagi enamat kartma või mitte.

Iga ratas veab and then some!
Ega ikka küll ei tasu Krytoxit veega keema hakata, see ikkagi ainult määre. DI alla ei soovita üldse vett päästa, saab mootorit ka muidu pestud.
Ei pääsegi mootorisse, vaid küünalde pesadesse. Paned mootori tööle, DI "pesas" tõuseb temperatuur üsna kiiresti ja keedab vee välja.Algselt postitas: melka
Mhhh, huvitav kui DI kasett maas on, ei tea kuidas küll see vesi sinna mootorisse pääseb?????
DI all ringleb siis kuum veeaur, mis pole kassetile mitte rõõmus keskkond. Krütox on küll hea elektriisolaator, aga keevas vees kaob ta üsna varsti nagu iga teinegi määre.
Mina looobusin pärast Jumala rääkimist mootoripesust. Jumal ütles veel, et ega ta mul pesemist vajagi, väike tolm käib asja juurde.
EDIT: olen lihtsalt pesufriik, olen see nädal oma autot 3 korda pesnud (kruusatee).
mootoripesust loobumine oli suur võit enese üle.
eks see on ka see, et kui muud oma auto juures teha ei oska, siis ma kasvõi pesen teda, et temaga aega veeta.
EDIT: olen lihtsalt pesufriik, olen see nädal oma autot 3 korda pesnud (kruusatee).
mootoripesust loobumine oli suur võit enese üle.
eks see on ka see, et kui muud oma auto juures teha ei oska, siis ma kasvõi pesen teda, et temaga aega veeta.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on muidugi õige, et ilma asjata pesta pole ka mõtet. Aga kui ikka aastate s..t on peal ja pisut õli ka sekka piserdanud, siis selle roka võiks ikka maha pesta. Mina pesin peale ostmist puhtaks ja ei kavatse seda protseduuri sel aastal korrata...
Tonnisega pole kunagi juhtunud,aga ühe 9-5 must kassett andis küll ilusasti otsad peale pesu,vaatamata Krytoxile ja muule.Ettevaatlik tasub olla siiski.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga kuidas nende vanemate ja lihtsamate masinate mootoripesuga on, millel veel DI-d ega muid kassette pole? Millised ettevalmistused on vajalikud ja mida pärast kuivatada vaja on?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Jagaja on ainus,mis VÄGA niiskust kardab(kaane võib ju pärast ära ka kuivatada).Kui süütejuhtmed korralikud on,pole üldse hullu.Madalpinge osas ei suuda vesi vanal masinal midagi ära rikkuda.Algselt postitas: Ryhkija
Aga kuidas nende vanemate ja lihtsamate masinate mootoripesuga on, millel veel DI-d ega muid kassette pole? Millised ettevalmistused on vajalikud ja mida pärast kuivatada vaja on?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicJagaja on ainus,mis VÄGA niiskust kardab(kaane võib ju pärast ära ka kuivatada).Kui süütejuhtmed korralikud on,pole üldse hullu.Madalpinge osas ei suuda vesi vanal masinal midagi ära rikkuda.Algselt postitas: Ryhkija
Aga kuidas nende vanemate ja lihtsamate masinate mootoripesuga on, millel veel DI-d ega muid kassette pole? Millised ettevalmistused on vajalikud ja mida pärast kuivatada vaja on?
Mul vana autoga (mitte-Saabiga) oli ka suur probleem jagajas oleva niiskusega. Kui vihmane/udune ilm oli, siis auto lihtsalt ei käivitunud, isegi ei lubanud. Jagajat lahti võttes polnud ka sees mingit niiskust näha. Sai jagaja kaant lapiga nühitud, kuivatatud, klemmid liivapaberiga üle käidud - ei miskit


"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Sellised jamad juhtuvad näiteks Volvo 400 seeria autodega.Raudpolt,et peale pesu paar ööpäeva auto ei käivitu.Miski ei aita. Nene mootorit lihtsalt ei või pesta,või siis varuda seewaldisse magamiskoht nädalaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
esimest korda kuulden, et mootoripesu puhul tuleks midagi kinni katta. minu vw golfile tehti eile mootoripesu, korduvalt leotati mingi vahendiga ja muudkui survega pesti maha. terve pesemine aja mootor töötas. peale pesu on mootor käivitunud igal proovimisel.
küsimus: kas töötava mootoriga mootoripesu võib mõnda detaili rikkunud nii, et see saab mulle saatuslikuks (näiteks aja möödudes) ja mul eile lihtsalt vedas? ja kui meenutada siis on ka varem sedasi mu golfile mootoripesu tehtud.
küsimus: kas töötava mootoriga mootoripesu võib mõnda detaili rikkunud nii, et see saab mulle saatuslikuks (näiteks aja möödudes) ja mul eile lihtsalt vedas? ja kui meenutada siis on ka varem sedasi mu golfile mootoripesu tehtud.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tuline väljalaskekollektor näiteks pilbasteks lasta..Algselt postitas: calling
küsimus: kas töötava mootoriga mootoripesu võib mõnda detaili rikkunud nii, et see saab mulle saatuslikuks (näiteks aja möödudes) ja mul eile lihtsalt vedas? ja kui meenutada siis on ka varem sedasi mu golfile mootoripesu tehtud.

To skybound: äkki su "vanal autol" ei olnud niiskus mitte jagaja kaane all, vaid jagajas endas kusagil..



Algselt postitas: Cyber
To skybound: äkki su "vanal autol" ei olnud niiskus mitte jagaja kaane all, vaid jagajas endas kusagil..Kui kaas pealt ära oli öö otsa, siis auras sealt niiskus ära ja käivituski..
Oleks võinud seda kaant ka riiulis hoida, tulemus sama..
![]()
Ega pead ei saa anda, aga kuna mõlemal päeval oli eriti vettinud udune ilm väljas, siis vaevalt sealt jagajast see niiskus öösel kuhugi kadunud oleks. Mõtlesin ise ka, et kuiva kaane pealepanekul jääb ÕHUS olev niiskus ikka jagajasse ja rootori peale

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Uuendaks teemat.
Kas keegi teab soovitada Tallinnas autopesulat, kelle mootoripesu hinnakirjas puudub tärniga klausel "Kliendi vastutusel"?
Ehk siis soovitage pesulat, kuhu võib julgesti kapotialust pesema minna ja kust peale pesu ka autoga kindlasti koju saab sõita.
Pesijad peaksid olema kursis auto/mootori eripärade ja kohtadega, mis kinni katta ja kuhu ei tohiks mingil juhul vett lasta. Või on see juba palju tahetud?
Auto on 9-3SS ja mootor V6.
Kas keegi teab soovitada Tallinnas autopesulat, kelle mootoripesu hinnakirjas puudub tärniga klausel "Kliendi vastutusel"?
Ehk siis soovitage pesulat, kuhu võib julgesti kapotialust pesema minna ja kust peale pesu ka autoga kindlasti koju saab sõita.
Pesijad peaksid olema kursis auto/mootori eripärade ja kohtadega, mis kinni katta ja kuhu ei tohiks mingil juhul vett lasta. Või on see juba palju tahetud?
Auto on 9-3SS ja mootor V6.
Ma arvan, et VM saab sellega vabalt hakkama, teatakse kuidas Saabi mootorit pesta ning peale pesu DI ära kuivatada. Siiamaani kõik esinduse autod sõidavad peale mootoripesu ringi ja pole häda midagi. Samas V6'l pole ka midagi ohtlikku, et mujal pesulates võiks midagi ära rikkuda.
P.S. Mootoripesuga on muidugi selline lugu, et puhtaks saab reeglina ainult kapotialune, muu osa mootorist puhastub see osa, kuist leaotusaine alla valgub. Ideaalset mootoripesu peaks tegema tõstuki peal, leotad altpoolt, leotad pealtpoolt (enne seda muidugi eemaldad kõik plastikdetailid, mida pesed eraldi), siis pesed, kuivatad ja vajadusel kordad protsessi
P.P.S. Mootoripesu juurde peaks alati võtma ka välipesu, kuna kõik see läga, mis mootoripesu tagajärjel välja lendab mootoriruumist, lendab ka auto kere külge.
P.P.P.S. Mootoripesu ei tohi teha tulisele mootorile, seega auto tasuks kohale tuua pool tundi-tund varem, et mootor saaks maha jahtuda.
terv, teager
P.S. Mootoripesuga on muidugi selline lugu, et puhtaks saab reeglina ainult kapotialune, muu osa mootorist puhastub see osa, kuist leaotusaine alla valgub. Ideaalset mootoripesu peaks tegema tõstuki peal, leotad altpoolt, leotad pealtpoolt (enne seda muidugi eemaldad kõik plastikdetailid, mida pesed eraldi), siis pesed, kuivatad ja vajadusel kordad protsessi

P.P.S. Mootoripesu juurde peaks alati võtma ka välipesu, kuna kõik see läga, mis mootoripesu tagajärjel välja lendab mootoriruumist, lendab ka auto kere külge.
P.P.P.S. Mootoripesu ei tohi teha tulisele mootorile, seega auto tasuks kohale tuua pool tundi-tund varem, et mootor saaks maha jahtuda.
terv, teager
Algselt postitas: teager
Ideaalset mootoripesu peaks tegema tõstuki peal, leotad altpoolt, leotad pealtpoolt (enne seda muidugi eemaldad kõik plastikdetailid, mida pesed eraldi), siis pesed, kuivatad ja vajadusel kordad protsessi
Kui sellise jutuga pöörduks VM-i, mis vastuse sealt võiks saada?

Algselt postitas: RästasAlgselt postitas: teager
Ideaalset mootoripesu peaks tegema tõstuki peal, leotad altpoolt, leotad pealtpoolt (enne seda muidugi eemaldad kõik plastikdetailid, mida pesed eraldi), siis pesed, kuivatad ja vajadusel kordad protsessi
Kui sellise jutuga pöörduks VM-i, mis vastuse sealt võiks saada?
Ma usun, et kõikjalt saadetakse kuu peale

Kõige õigem mootoripesu oleks vist üldse, mootor maha ning hambaharjaga iga nurgatagune üle käia...

terv, teager