Kas see on normaalne ,et kui võtme süütelukust välja võtan,jäävad kõlarid vaikselt sahisema,nii et umbes15-20 cm kauguselt on kuulda.
Kas kõlar saab voolu siis ka kui süüde väljas?
Kõlari probleem - sahiseb peale võtme eemaldamist
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Pealkirjast jääb mulje, nagu hakkaks auto iga kell õhku lendama või midagi veel hullemat. Sahisevate kõlaritega autoga on võimatu sõita, selle probleemi peab ülikiiresti lahendama. Kui oleks suurtähtedega kirjutanud ja lõppu peoga hüüumärke visanud, siis saaks tõenäoliselt veelgi kiiremini abi.
Rahu.rahu. Teisell tõsine mure. Ma ka hakkaksin igasugu asju kahtlustama, kui süüte välja keerates kogu elekter vait ei jää. Mine tea mis hommikul võib ees oodata - el. kami tõttu maha põlenud auto, surnud aku, ...Algselt postitas: djstallion
Pealkirjast jääb mulje, nagu hakkaks auto iga kell õhku lendama või midagi veel hullemat. Sahisevate kõlaritega autoga on võimatu sõita, selle probleemi peab ülikiiresti lahendama. Kui oleks suurtähtedega kirjutanud ja lõppu peoga hüüumärke visanud, siis saaks tõenäoliselt veelgi kiiremini abi.
Aga ei jäägi ju kohe kõik vait. Elektriantenn sõidab sisse, kliima keerab (vist) siibrid teise asendisse, suvel jääb radiaatori ventikas vahel mõneks ajaks käima jne. Kas konkreetselt makil peale antenni sõidutamise veel midagi toimetada on, seda ei oska muidugi öelda.
Mure lahendatud.
Peale süüte välja võtmist põleb veel roheline tuluke CD mängija juures paar minutit,nii kaua sahisevad ka kõlarid.Siis kustub tuluke ära ja käib krõps kõlarites ja sahin kaob.
Vist on autol peal mingisugune tehaseseade või programm,mis hoiab voolu veel teatud aja peale toimingute lõppu.
Kommentaare?
Peale süüte välja võtmist põleb veel roheline tuluke CD mängija juures paar minutit,nii kaua sahisevad ka kõlarid.Siis kustub tuluke ära ja käib krõps kõlarites ja sahin kaob.
Vist on autol peal mingisugune tehaseseade või programm,mis hoiab voolu veel teatud aja peale toimingute lõppu.
Kommentaare?
Kõigi masinatel hoitakse elektroonikat voolu all peale süüte väljalülitamist.Aeg selleks on 0,5-45min.sõltuvalt margist-mudelist. Selle aja jooksul toimuvad mitmesugused kalibreerimised,adaptsioonid jne. CAN-võrguga masinatel käib vilgas andmevahetus mööda võrku,korjatakse vajalik info,salvestatakse,kuhu vaja.Peale seda läheb elektroonika nn."sleep-mode",deaktiveeritakse pealeununenud valgustid ja kõik muu.Suvaline järgnev opereerimine mõne lülitiga aktiveerib auto uuesti(mu bmw`l piisab ukselingi puudutusest).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
AMG näiteks üks õhtu hakkas kalibreerima telekat. Näitas 15min kord lumesadu, kord uudiseid. Aga millegi pärast otsustas ta mulle peale mootori välja suretamist seda teatada itaalia keeles. No ma siis passisin natuke aega küljeklaasist sisse ja uurisin mis toimub..
