Klassiku suunatulede lüliti

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Triin
Postitusi: 30
Liitunud: K Okt 25, 2006 14:46
Asukoht:
Auto:

#1

Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi suunatule lülitiga - ühele poole (minu auto puhul paremale poole) ei jää lüliti sisse? Kas seda saab kuidagi parandada või tuleb lüliti välja vahetada? Ehk on kellelgi parandamiskogemusi või uut lülitit:)
Et mis auto mul on? Punane.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Vahetada vaja. Sees on miskid nagad nii kulunud, et pole midagi teha seal. Ega too jublakas väga hästi lahti ka ei käi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

Paranasin ühte enda masinat kummipaelaga. Rooli alt see plastik maha ja siis sudisin selle kumminööri sinna ümber kuidagi :P Aitas küll! Asi nimelt selles, et mul püsikiirusehoidjaga ja see maksab uuena üksjagu. Kui üldse leiab :P Praegusel Aerol on imekomber suunavärk korras :head:
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

Kaane kinnitus lahti puurida,seest muukviiliga nurgad kandiliseks(kui lahti võtta,siis on näha millest jutt),pärast peenikeste kruvidega kaan tagasi. Kinnitamisel tuleb natuke aretada,sest originaalis on kinnitus needitud.Mingi aeg toimib küll.
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#5

Samasugune kogemus oli aastaid tagasi, parandada tõenäoliselt ei saa, ainult välja vahetada nii nagu Cyber juba ütles. Mina maksin tookord kasutatud jupi eest vist kaks koidulat. Vaata varuosade teemasse, kasutatud klassikuid on seal juppideks tõenäoliselt pakkuda küll.
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1534
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: SAABitu

#6

Algselt postitas: Cyber
Vahetada vaja. Sees on miskid nagad nii kulunud, et pole midagi teha seal. Ega too jublakas väga hästi lahti ka ei käi.

Parandamise võimalikkus sõltub kulumisastmest.
Lahtivõtmiseks tuleb peenikese läbimõõduga puuriga needipeade sisse augud puurida. Needid on piisavalt pisikesed/pehmed, et seda peab ettevaatlikult tegema. Kokkupanekul on seda "materjali" vaja.
Kaas maha.
Siis on näha palju on korpuses kulunud rulliku teel olevad kõrgemad "nagad".
Neid on saab peenikese viiliga taastada (taas tekitada).
Hiljem on võimalik korpuse kaas kinnitada oma kohale pisikeste (kella) kruvidega.
Asi ei ole enam originaal aga kui korralikult teha siis töötab.
Vasta