Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

Kaua ma siis ilma Saabita vastu pidasin? No seitse kuud tuleb ära.
Kuna need ng-d ei maksagi enam miskit, sai selline koju toodud.
Niikui autosse istusin, tekkis kodune tunne:thumb:

Kohe tegin ära terve summuti 2,5" ja roostevaba püti, seejärel stage3 soft (tänud Sebastian) ja kohe tuleb lambda välja vahetada.

Nipetnäpet asju on palju teha, sillas mingid kolinad(amordid läbi), veidi on iluvigu, seest on muidu korralik, ainult et rool on jube kulunud.
Kliimal on mingi viga, kas siis aine otsas, või kuskil leke.

Vahel boostib korralikult turbokella punase lõppu, vahel aga ainult kollase punase piirile. bpc? Teise käiguga tõmbab ratta ringi uljalt. Mitte nii nagu Talladega, aga noh enamvähem.

Plaanin vahetada kõik voolikud silikonide vastu, paigaldada bov, õhuvõtu kopsiku sissetulekud suurendada 3"-ni ja loomulikult sillad korda teha.

Mineku poolest on vahe eelmise Saabiga selles, et boost ei kesta enam peale 5k pööret vaid vajub täiega ära. Kuni sinnamaani ei ole vahet kas mitsu või garrett:headbang:
Minu p...sedyno igatahes arvab nii.
Kindlasti tahaks tuvastada kõik õhulekkekohad, niiet varsti tõenäoliselt Trionic saad mul jälle lekkeid otsima hakata ;)

Ahjaa käigukang on jube vedel ja seda peab reguleerima. Lihtsalt kõik käigud on liialt juhi poole suunatud. Seda peaks saama regullida auto alt? Või on mootori/käimari padjad otsa saamas....

Vahva on olla tagasi.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Palju õnne :)
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#3

annab see stage3 üksi miskit ka juurde?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

eelmisele: Annab küll juurde ka ilma summutit ümber tegemata. Ma panin algul stage, siis tegin summuti. Lihtsalt teie turbokene tahab kiiremini ära kooleda kui originaalkatalüsaator ja 2" väljalase on:)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

stage 3 on ilma modfikatsioonideta pisut overkill. Modid siis nagu jämedam väljalase ja kabedab vurr. Eks ta parandab kindlasti minekut ka originaaljupppidega, aga täit potensiaali ei kasutata ära. Niisama eputamiseks kõlbab stage 1-2 täiesti..:)

Kahtlaselt kõikuv boost kõlab nagu pekkis bpc.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

Algselt postitas: Cyber
stage 3 on ilma modfikatsioonideta pisut overkill. Modid siis nagu jämedam väljalase ja kabedab vurr. Eks ta parandab kindlasti minekut ka originaaljupppidega, aga täit potensiaali ei kasutata ära. Niisama eputamiseks kõlbab stage 1-2 täiesti..:)

Kahtlaselt kõikuv boost kõlab nagu pekkis bpc.

peab mbc istutama.
nordic arvab, et stage3 on viimane selle vurri jaoks:)
Sent from my Monte Carlo using B236
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#7

Niipalu, kui ma NG900-sid proovinud olen, kõigil käigukangu-majandus väga pehme. Võrreldes 9-3-ga tunduvalt pehmem.

Regulerida saad mootoriruumis tulemüüri juurest, ka ülevaltpoolt mahuvad käed vahele.
55581286
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#8

7 kuud on hea tulemus. Mina pidasin Saabita vastu pea 3 kuud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#9

Algselt postitas: pistyk
annab see stage3 üksi miskit ka juurde?
Üksjagu annab juurde. Tänu "tihedamale" sissepritse maatriksile tõuseb vääne (Nm) päris korralikult, seda isegi stock väljalaske, katalüsaatori ja muuga.
Hobujõud nii palju ei kerki (muidugi mõnevõrra rohkem, kui 9000Aero oma stock softiga lubaks), sest pisike Garrett T25 turbo ei puhu pärast 4000rpm enam nii nagu vaja. Sealt aga algavad just sellised pöörded, kus parem (nt. Mitsu) turbo laseb hobujõududel edasi tõusta.

edit: iseasi, kas on mõtet autot stock3 softiga piinata, kui "raud" on endine, ehk siis T25, stock katalüsaator/vahejahuti jne. :cool:
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#10

automaatkast peab sellele väändele ikka vastu?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

Algselt postitas: pistyk
automaatkast peab sellele väändele ikka vastu?
Ei tea kahjuks selle softi suutlikust numbriliselt, aga hästi ei usu, et ta palju üle 400Nm Garrett T25 turboga läheks. See oleks siis autmaatkastile soovituslik piir väände osas.
Kui sul "rauas" ka midagi veel vahetatud pole, siis soovitaksin jääda stage1 või stage2 juurde. On ohutum :)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

nordic pakub kuskile 250hj kanti/ 360nm
originaal kuskil 260nm
igatahes originaalcooleriga seda võimsust näha on pea võimatu.
Viggeni cooleriga pole ka mõtet jändama hakata, see ka liiga väike.

Hämmastav, kui vaikseks suudab jääda Saab kui teha väljalase 2,5" otseläbiks:wtf: All on kaks reso ja lõpus suur pütt, aga ei lärma. Teiste automarkidega on peavalu.

Välimuse poolest on palju veel teha, et masina kenaks saaks. Ja minumeelest karjub madaldusvedru järgi:)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Kusjuures turbomootor on ilma püttideta vaiksem, kui vabalthingav. Ilmselt siis pöörlev turbo võtab teravad noodid maha..:) Ma olen sõitnud kohe peale pükse ära kukkunud summutiga NA klassikuga ja ka turboklassikuga, millel downpipe kohe peale turbot oli eraldunud. Turbo oli vaiksem..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#14

millal joonele paneme?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#15

Räme OT :kardirajal Raplas võime eraldistardist proovida aja peale ;)
Sul paremad skillid, mul kiirem auto:P
Sent from my Monte Carlo using B236
herx
Postitusi: 2
Liitunud: N Jaan 03, 2008 23:01
Asukoht:
Auto:

#16

Krt ma nägin sind sama õhtu kui sa auto uueks omanikuks said , kohe kahju oli vaadata saabi minust teiselepoole eemaldumas aga ma olen endale lubanud et varsti jälle saabimees aga sulle TUULT TIIBADESE:headbang:
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#17

kasparius: Ja minumeelest karjub madaldusvedru järgi


Ilma madalduseta on tõesti päris kõrge see ikka:D Samas hoiatan enda kogemusest, et asi kipub ikka väga jäigaks minema kui madalaks lased, vähemalt meie teedel. Kui suudad saavutada madal-pehme siis jaga seda minugagi:eureka:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

pehme "is for wussies..." :D. Polüuretaanid, madal vedru, Viggen rescue kit. PFS-is on ka 22mm ARB olemas..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#19

Rajal näeme Kaspar.:D
Kasutaja avatar
E.T.
Postitusi: 108
Liitunud: R Aug 17, 2007 11:05
Asukoht:
Auto:

#20

ÕNITLUSED

27 juuli siis saugale boostima ;)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#21

Algselt postitas: Cyber
pehme "is for wussies..." :D. Polüuretaanid, madal vedru, Viggen rescue kit. PFS-is on ka 22mm ARB olemas..;)
Selles suhtes WORD Cyber. Üks ebatavaline asi on veel mõttes- tagumine strutbar. Csn aretab praegu seda ma loodan:)
stennu: Madal vedru ei ole üldse hull minumeelest. Koni vedru oli jumala ok. Praegu on liiga pehme. Oleneb kuidas oled harjunud.
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#22

Selles suhtes WORD Cyber. Üks ebatavaline asi on veel mõttes- tagumine strutbar. Csn aretab praegu seda ma loodan:)
stennu: Madal vedru ei ole üldse hull minumeelest. Koni vedru oli jumala ok. Praegu on liiga pehme. Oleneb kuidas oled harjunud.



????

Ok kas teeme reguleeritava ja pidevalt paikse või teisaldatava?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

Reg. teisaldatav oleks vast kõige mõistlikum variant. Mis materialist teete? (nelikant või ümar)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Reg. teisaldatav oleks vast kõige mõistlikum variant. Mis materialist teete? (nelikant või ümar)


Ümar. kui leian teer RV st. Ja vahele tuleb telitav polt. See peaks selle vedela tagumise otsa jäigaks tegema
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#25

Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta