Kuna need ng-d ei maksagi enam miskit, sai selline koju toodud.
Niikui autosse istusin, tekkis kodune tunne:thumb:
Kohe tegin ära terve summuti 2,5" ja roostevaba püti, seejärel stage3 soft (tänud Sebastian) ja kohe tuleb lambda välja vahetada.
Nipetnäpet asju on palju teha, sillas mingid kolinad(amordid läbi), veidi on iluvigu, seest on muidu korralik, ainult et rool on jube kulunud.
Kliimal on mingi viga, kas siis aine otsas, või kuskil leke.
Vahel boostib korralikult turbokella punase lõppu, vahel aga ainult kollase punase piirile. bpc? Teise käiguga tõmbab ratta ringi uljalt. Mitte nii nagu Talladega, aga noh enamvähem.
Plaanin vahetada kõik voolikud silikonide vastu, paigaldada bov, õhuvõtu kopsiku sissetulekud suurendada 3"-ni ja loomulikult sillad korda teha.
Mineku poolest on vahe eelmise Saabiga selles, et boost ei kesta enam peale 5k pööret vaid vajub täiega ära. Kuni sinnamaani ei ole vahet kas mitsu või garrett:headbang:
Minu p...sedyno igatahes arvab nii.
Kindlasti tahaks tuvastada kõik õhulekkekohad, niiet varsti tõenäoliselt Trionic saad mul jälle lekkeid otsima hakata

Ahjaa käigukang on jube vedel ja seda peab reguleerima. Lihtsalt kõik käigud on liialt juhi poole suunatud. Seda peaks saama regullida auto alt? Või on mootori/käimari padjad otsa saamas....
Vahva on olla tagasi.