Äkki teab keegi?

Vasta
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#1

tere siis kogu saabi pere.Ostin 2 päeva tagasi saabi 9-5 ja täna tunnen sügavat muret: 1-konsoolis vahest põleb õlikannu märk,mis ei tohiks põleda kuna kuradi õli normis ja 2-kui raadio käima panen ja rooli keeran sõidu ajal või seistes,hakkab raadio segast peksma ja uusi kanaleid otsima:wtf:

Oskab keegi nõu annda?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

see õlikannu märk on avariilise õlirõhu hoiatusmärk! hakkab põlema siis kui õlirõhk lubatust madalamaks läheb.
yhesõnaga VÄGA soovitavalt mitte lasta mootorit töötada, kuni pole põhjust avastatud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Tere tulemast klubisse :( Minu Saabu sõidutatakse samade sümptomitega homme Trionicu hoole alla. Krt ... ajab :drink: rsk ...

Kindlasti lase pädevatel üle vaatata kiirelt...

Edit: Raadio probleem hakkab pihta roolinuppudest vast (lintkaabel?)
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#4

Uuele saabiomanikule juhiks tähelepanu, et Saab 9-5 ja Saab 95 ei ole mitte üks ja sama auto. (tõenäoliselt valitud vale foorumi alateema). Kui sinu auto näeb välja aga selline nagu siin, siis on kõik õige ;)

Lisaks tuleks edaspidi panna mõistlik pealkiri. "Äkki teab keegi?" ei anna mingit infot, millest teemas juttu.
sobilik pealkiri oleks näiteks: "Õli märgutuli valetab?" vms.
Liigutatud õigesse kohta,
Cyber
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#5

tänan:drive:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#6

See, et rooli keerates raadio segast paneb on ilmselt katkise roolisisese kaabelduse süü.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#7

Enda omal oli ostes sama mure, aga õnneks selgus, et mure põhjuseks oli katkine õlirõhu andur :wise:
Raadio viga vast tõesti katkisest rooli lintkaablist põhjustatud.
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#8

palju selle uue juhtkaabli vahetus maksma umkaudu võiks minna?:)
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#9

Uus kaabel oli minumeelest kusagil 2000.- kandis VM-s. Vahetus ei võta kaua.

Lisatud failid
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#10

Tänud kõigile kes mind siin aidand:thumb:

Sain siis eile selle õlikannu märgi kustu:love:
Puhastati karteri sõel ja vahetati õli-sellega süda rahul,nüüd vaja järgmiste probleemide juurde asuda:roolis asuv lintkaabel,esimene vasakpoolne logar katki,saabi embleemid esimene ja tagumine,uued vaja muretseda:cool:
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: RAIDS
Tänud kõigile kes mind siin aidand:thumb:

Sain siis eile selle õlikannu märgi kustu:love:
Puhastati karteri sõel ja vahetati õli-sellega süda rahul,nüüd vaja järgmiste probleemide juurde asuda:roolis asuv lintkaabel,esimene vasakpoolne logar katki,saabi embleemid esimene ja tagumine,uued vaja muretseda:cool:

Saabi mootorid on väga kindlad, vähemalt turbo bensiinid =) nii et ei tohi mõtlema et on laiali läinud, mul on 2.0 turboga läbitud 60.000km mureta ja arvan et sama palju või isegi rohkem sõidaks edasi =)
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#12

ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.

em :) arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...
Kasutaja avatar
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.

em :) arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...

No kui nii asja ajada, siis on iga auto mootor ülihea vastupidavusega.
Vaatame tõele näkku: Eks selle 9-5 mõned mootoritüübid on ikka parajad õnnetused.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Meka
Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.

em :) arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...

No kui nii asja ajada, siis on iga auto mootor ülihea vastupidavusega.
Vaatame tõele näkku: Eks selle 9-5 mõned mootoritüübid on ikka parajad õnnetused.

no okei :))) enam-vahem olen nous Teiega :D
Vasta