2. leht 4-st
9-5 valimine
Postitatud: R Juun 24, 2016 18:43
Postitas rantto
See on elu. Nr 1 kohta on Foorumis vähemalt kaks teemat. 3.0 diisli kohta saad otsingut kasutada. 136 watti on lahja. Need mis järgi jäid on ka vahelduva eduga müügis rippunud juba pikalt-pikalt.
Järelturu mõttes ikka Aero 136kW rebib samapalju kütust...
9-5 valimine
Postitatud: R Juun 24, 2016 23:43
Postitas entson
Saabi omades pead olema valmis remondile panustama rohkem ,kui ehk mõnele teisele margile, aga see sõltub väga lisadest,mis Saabil on olemas ka suht lahjal variandil.Kui võidu kihutamas ei käi,siis saab kõikide mootoritega sõita ja see 2s kiirenduse juures ei määra nii palju ,kui samavõrra pidurdamisega hiljaks jäädes.Aga teadmine ,et on AERO- annab ehk pikkusele cm juurde.
9-5 valimine
Postitatud: L Juun 25, 2016 11:48
Postitas TheDiegoMedia
Saabi omades pead olema valmis remondile panustama rohkem ,kui ehk mõnele teisele margile, aga see sõltub väga lisadest,mis Saabil on olemas ka suht lahjal variandil.Kui võidu kihutamas ei käi,siis saab kõikide mootoritega sõita ja see 2s kiirenduse juures ei määra nii palju ,kui samavõrra pidurdamisega hiljaks jäädes.Aga teadmine ,et on AERO- annab ehk pikkusele cm juurde.
Räägime täpsemalt siis juba, milline lisa paneb remondile rohkem panustama?
9-5 valimine
Postitatud: P Juun 26, 2016 23:40
Postitas I-Vaari
Iga lisa paneb remondile rohkem panustama kui soovid , et Sinu sõiduvahend oleks samade funktsioonidega kui ta oli kunagi aastaid tagasi tehaseväravast väljununa. MY 2006 - 2009 9-5 on kindlasti turvaline ja mugav sõiduauto. Disain on kaasaegsem kuid võrreldes MY 2005 9-5 on ehk koostematerjalidelt veidi tõesti kokku hoitud. Auto kasutamise juures ei ole kütusekulu ehk sellise 20 kkm aastaläbisõidu puul nii tähtis kui komfort selle korvab. Ja mugavust , turvalisust ja sõidunaudingut on SAAB 9-5 AERO puhul piisavalt nii MY 2004 kui MY 2008 mudeli puhul. Kajuks aga on kasutatud autode turul palju selliseid sõidukeid millega on ainult sõidetud ja siis äralagunenuna nn kiirremont tehtud ja müümiseks jäetud. Ei oma tähtsust ju kas automark on MB , BMW , AUDI , VOLVO , SAAB jne jne , rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist.
9-5 valimine
Postitatud: E Juun 27, 2016 0:03
Postitas 9-5LPT
Tundub vägagi puusalt tulistamisena..
Ei tundu, nr 1 Leedust toodud, suitseb ja üldine välimus jätab soovida, seda siin juba lahatud.
9-5 valimine
Postitatud: E Juun 27, 2016 16:04
Postitas Piktor
Saabi ostmisel pead lähtuma, et sul peale auto ostu jääks veel raha alles. SEST kindlasti on seal midagi katki ja kui ei ole, siis kohe läheb. ptui ptui ptui, olen enda omaga väga Rahul ja ei saaa aru millest teised foorumlased räägivad vahest, et kõik on katki. TB olen vahetanud, Õlivahetus toimub regulaarselt, turbo on minemas, aga teine on kohe olemas ja nii ta läheb. Aga see 10000km mis ma enda omaga sõitnud olen, on ikka väga mõnus aeg olnud. AGA üheksa-viitel on vahe sees, loe erinevate inimeste teemasid, kes mida teeb ja miks.
9-5 valimine
Postitatud: E Juun 27, 2016 23:30
Postitas 13piisab
Saabi ostmisel pead lähtuma, et sul peale auto ostu jääks veel raha alles. SEST kindlasti on seal midagi katki ja kui ei ole, siis kohe läheb.
see on eluterve lähenemine iga masina (st ka mitte-Saabid) puhul. Ning pannes hinge valmis halvimaks on igasuguste võimalike jamade mitterealiseerumine või vaid osaline realiseerumine ju puhas rõõm
sorri teemavälisus, aga pärast pisukest eeltööd tuleb endale mingi mõte maha müüa ning seejärel olla jätkuvalt veendunud, et see oli kõige parem mõte. Nii säilib meelerahu

9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 13:07
Postitas rgz
Tundub vägagi puusalt tulistamisena..
Ei tundu, nr 1 Leedust toodud, suitseb ja üldine välimus jätab soovida, seda siin juba lahatud.
Ma täitsa usun, et see nr.1 on rape - ma ei julgekski autot platsilt osta. Kui, siis eelneva omaniku käest.
Puusalt aga seetõttu, et seal oli rohkem kui 1 auto link..
9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 13:52
Postitas Trooja
Ei tea mis hinnaklassis täpselt ostad, kuid.. kui mina peaks hetkel Saabi vaatama, siis ma vaataks Ainult nendesse teemadesse:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=29555
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=29733
Tunnistan üles.. Vaatan punase teemat nädalas mitu korda ja lihtsalt ila tilgub koguaeg.. Kahjuks pole Veel sellist ressurssi.
9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 18:06
Postitas TheDiegoMedia
Sa pole ainuke, kuuaega juba punasel silma peal hoidnud. Alati juhtub nii, et kui vaja miskit suuremat osta, tekivad väiksemad väljaminekud, mis söövad raha käest ära. Ei taha ilma hooldusfondita ka uut autot osta päris.
9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 18:34
Postitas Pootsman
Selle punasega peaks mõnda aega saama hakkama ilma hooldusfondita, rantto seal kõik vajaliku juba korda teinud.
9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 19:52
Postitas TheDiegoMedia
Selle punasega peaks mõnda aega saama hakkama ilma hooldusfondita, rantto seal kõik vajaliku juba korda teinud.
Rantto on tõesti autoga suure töö ära teinud ja auto on aus.
Teades masina ajalugu siis üks linnuke siin alles siristas selle kohta: "...rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist."

9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 20:59
Postitas rantto
Palun valgusta ka teisi, et Su väidetel ka midagi vett pidavat oleks.
9-5 valimine
Postitatud: K Juun 29, 2016 21:48
Postitas TheDiegoMedia
Palun valgusta ka teisi, et Su väidetel ka midagi vett pidavat oleks.
Ei tasu nii tõsine ka nüüd olla, minu öeldu oli iroonia kasutaja I-Vaari öeldu põhjal. Sinu punane on hetkel ilmselt turul kõige korralikum, elustasid ühe surnud erilise aero.
Iga lisa paneb remondile rohkem panustama kui soovid , et Sinu sõiduvahend oleks samade funktsioonidega kui ta oli kunagi aastaid tagasi tehaseväravast väljununa. MY 2006 - 2009 9-5 on kindlasti turvaline ja mugav sõiduauto. Disain on kaasaegsem kuid võrreldes MY 2005 9-5 on ehk koostematerjalidelt veidi tõesti kokku hoitud. Auto kasutamise juures ei ole kütusekulu ehk sellise 20 kkm aastaläbisõidu puul nii tähtis kui komfort selle korvab. Ja mugavust , turvalisust ja sõidunaudingut on SAAB 9-5 AERO puhul piisavalt nii MY 2004 kui MY 2008 mudeli puhul. Kajuks aga on kasutatud autode turul palju selliseid sõidukeid millega on ainult sõidetud ja siis äralagunenuna nn kiirremont tehtud ja müümiseks jäetud. Ei oma tähtsust ju kas automark on MB , BMW , AUDI , VOLVO , SAAB jne jne , rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist.
9-5 valimine
Postitatud: N Juun 30, 2016 20:32
Postitas kaido9
Kui saaks kuskilt 2004 mudeli manuaal,universaal ja aero, siis ostaks endalegi veel ühe.oleks veel punane ja heleda sisuga, siis oleks eriti super aga sellist vist pole olemas.
9-5 valimine
Postitatud: N Juun 30, 2016 21:38
Postitas heff
9-5 valimine
Postitatud: R Juul 01, 2016 14:09
Postitas rgz
Selle masina küsimuse püstitasin ma isegi aga laideti maha..
9-5 valimine
Postitatud: P Juul 03, 2016 1:13
Postitas Teretali
Tere!
Auto vahetus käsil ja jäi selline masin silma:
http://www.auto24.ee/used/2272053 On ehk keegi vaatamas käinud? Siiani omanud Volvot ja Subarut, mõtlesin nüüd Saabi proovida kuna välja näeb küll kena ja kindlasti tahaks nahksisuga universaali-automaati.
9-5 valimine
Postitatud: P Juul 03, 2016 11:03
Postitas kaido9
Viimase 5aastaga sõitnud 30000 km.

.Samas ega maksa ka eriti palju, suur hooldus ära teha, kastiõli ka uus panna.
9-5 valimine
Postitatud: P Juul 03, 2016 17:34
Postitas Teretali
Ega läbisõitu jah saa vist kunagi tõena võtta. Kõige rohkem muret valmistab see, et kuigi tegu autoplatsiga, siis müüjaks on eraisik, ehk siis varjatud probleemide korral pole peale ostu mingit garantiid. Sealsamas Atlantes ülevaatust teha ei ole päris kindel, kui ausalt nad sellesse suhtuks. Kus üldse Tartukandis Saabe üle vaadata lasta peale tavaliste ülevaatuspunktide?
9-5 valimine
Postitatud: P Juul 03, 2016 18:33
Postitas Ron24
1.9 diisel on Fiati oma ja sellega ei ole küll vaja ekstra nn. saabigurut vaja ä. Auto nagu iga teinegi. Bensiini saabid on sellised nikerdised, et isegi nn esindus jääb seisukorra hindamisega hätta. Carringut pean siin silmas. Diisliga käi suvalises ülevaatus punktis ja kui on ülevaatuse kõlbulik siis tundub korras olevat.
9-5 valimine
Postitatud: E Juul 04, 2016 9:38
Postitas tauber
1.9 diisel on Fiati oma ja sellega ei ole küll vaja ekstra nn. saabigurut vaja ä. Auto nagu iga teinegi. Bensiini saabid on sellised nikerdised, et isegi nn esindus jääb seisukorra hindamisega hätta. Carringut pean siin silmas. Diisliga käi suvalises ülevaatus punktis ja kui on ülevaatuse kõlbulik siis tundub korras olevat.
Huvitav,mis imenikerdis see SAABi bensiinimootor siis on ,et sellest ainult saabigurud aru saavad ?
9-5 valimine
Postitatud: E Juul 04, 2016 10:55
Postitas Ron24
Ei tea mina ka mis imenikerdis see saabi bensiinimootor on aga isegi Carring, kes oli täitsa ametlik esindaja sellele margile jääb hätta bensiinimootoriga isendi diagnoosimises. Bensiinimootoril on juba inseneri laualt pärit vigu. Karterituulutus, mootori ülemise otsa õlitus, mootori üleüldine õli pidamatus, süütesüsteem ehk nad üritasid liiga palju ise asju leiutada aga ei tulnud välja.
9-5 valimine
Postitatud: E Juul 04, 2016 11:27
Postitas 13piisab
Bensiinimootoril on juba inseneri laualt pärit vigu. Karterituulutus, mootori ülemise otsa õlitus, mootori üleüldine õli pidamatus, süütesüsteem ehk nad üritasid liiga palju ise asju leiutada aga ei tulnud välja.
Loetletud jutud pole otseselt mootorivead - Saab lubas liiga pikka hoolduavälpa ning süütekassettide hädad (10+a vanadel masinatel) ei ole Saabispetsiifilised.
Hp/l on jutuksolevatel (siiski vanadel) Saabidel natuke teine kui "pommikindlatel vabalthingavatel" ja kõike head korraga ei saa

9-5 valimine
Postitatud: E Juul 04, 2016 12:31
Postitas Ron24
Kui palju on saabi bensiinimootoreid laiali lendand ja kui palju on diiselmootoreid laiali lendand. Saale kolin on ju täiesti tavaline. Puruks kolb ka ei ole kuigi haruldane. Isegi mootoriplokid on elust lahkunud kuna mingi tükk sellest on otsustanud lahkuda. Ehk mulle siiski tundub, et insenerid kes bensiinimootori projekteerisid tahtsid küll parimat aga välja kukkus nagu see kukkus. Mitte just kõige töökindlam asjandus.