12. leht 23-st

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: R Okt 22, 2010 23:42
Postitas Jupats
Muide mõtlesin, et peaks tegema autole uued liigud. Juuni kuus(2011) saab tegelasel täis 10 aastat. Terve selle aja on ta mind ja mu pereliikmeid turvaliselt ja töökindlalt teeninud. Mäletan päris selgelt, millise ärevusega sai oodatud auto saabumist tehasest:D.
Eks siis suvel kutsun auto austajaskonna külla ja teeme väikse sada ja seened;)

Märkimisväärne oleks ka veel see, et terve selle aja jooksul olen 2 korda teepeale jäänud.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 0:24
Postitas Jupats
Väike tähelepanek minevikust...

Vanades tabelites tuhlates selgus, et peale teise lambda eemaldamist suurenes kütusekulu maanteel 7.0L/100km pealt 7,7L/100km. Soft iseenesest oli sama kogu aeg. LPT softiga sain maanteel 8,4l/100km, Aeroga aga 8,0L/100km. Kõige hullem oli noname protuning soft, mis oskas 10,2L/100km võtta:wtf:.

Tuleb ikka wideband lambda soetada ja esimese asemele panna.:thumb:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 2:37
Postitas S9K
2k, mul üks vedeleb kodus, osta ära. Kella pole. Kas saadan postiga?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 11:59
Postitas IvarS

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 12:04
Postitas Jupats
Esimene kord DI ja teine kord Throttlebody;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 19:30
Postitas ivomets
Algselt postitas: Jupats

Tuleb ikka wideband lambda soetada ja esimese asemele panna.:thumb:

ma ei saa aru, miks teil seda siiani ei ole??

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Nov 02, 2010 19:49
Postitas Jupats
Otseselt nagu piinavat vajadust hetkel pole. Suurusjärgus suudab T7 ise adapteeruda.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 12:02
Postitas Jupats
Oskaks keegi soovitada mõnda konkreetset toodet, millega auto põhi ja rattakoopad üle teha? Eesmärk on eelkõige mürasummutus. Need kivikaitse vahendid, mida seni leidnud olen, jäävad ainult 0,000000009mm paksusena pinnale. Sellest nagu eriti kasu pole:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 12:21
Postitas Homersimpson
Mul oli kunagi sama asi teemaks. Aga tegemata on tänaseni :(

Vastuse sain Hr.Trolli käest ja on postkastis siiamaani... :

''Väljastpoolt müraisolatsiooni tegemiseks on mõistlik kasutada tavalist nn. woofri kast katte riiet, sarnaneb natuke vildile või mistrale aga on pehme ja igatpidi veniv, et oleks mugavam paigaldada, lisaks osta klaasiliimi või midagi silikoonile sarnanevat mis hästi nakkub ja sellega panedki kooobaste külge. tegevus ise imelihtne kui välja arvata see, et koopad on vaja väga korralikult puhastada igasusest kultuurikihist mis sinna aastatega tekkinud on.''

IISI :P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 12:23
Postitas Thor
Selline keemiatootja nagu "Teroson" pakub head kummitaolist mastiksit. Google on abiks

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 12:37
Postitas Jupats
Vildi taoline materjal katab koobaplasti mul seestpoolt. Väljapoole tahaks midagi paksu ja rasket. Midagi kummitaolist. Peaks seda Terosoni proovima. :P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 15:21
Postitas Iuo
veel üks variant Line-x.ee võiks äkki abiks olla.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:36
Postitas Jupats
Kunagi sai üks paadi põhi selle materjaliga kokku tehtud. Meenutab pisut nagu grafiiti. Kardan, et see jääb liiga kalliks, et terve põhi teha:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:40
Postitas S9K
Pigimatti ei anna panna? Materjalid tuleb muidugi mõnusalt kuumaks ajada, et hästi nakkuks, muidu on varsti küljest ära.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:48
Postitas Jupats
Tead tahaks midagi ühtlasemat. Pigimatiga tekib oht, et servad vajuvad ära ja hakkavad maanteekiirustel hääli tegema (auto põhjal siis). Arvestades hindu, siis pisut overkill on ka.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:52
Postitas S9K
Usun.

Päris pigi :eureka:???????????????????????

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:55
Postitas Jupats
Mõtlesin ise ka seda varianti aga raibe haiseb ju 24h:D ning külmade ilmadega kukub kilde küljest. Äkki peaks mingit mastiksit mitu kihti panema või hoopis kahurimääret?:P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:58
Postitas S9K
Üks asi on mind alati huvitanud, makroflex. Kui lasta kere õõnsused mingit makroflexi TAOLIST ainet täis. See peaks ülimalt hästi müra summutama. Võtame siis näiteks akna postid, need on seest täiesti tühjad. Makroflex ise vast ei sobi, sest põleb ja vist pole ka väga niiskuse kindel. Aga ega ma ei tea kah, pole ehitaja.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Nov 08, 2010 18:02
Postitas Jupats
Selle jaoks on eelpool mainitud Teroson vaht, mis ei paisu eriti ja ei nagise. Ise toppisin kõik sellised kohad paksult villa täis.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Nov 17, 2010 1:52
Postitas Jupats
Sel nädalal sai veidi käiguvahetuse majandamist muudetud. Raskelt käib närvidele kõrgetel pööretel kräunutamine. Kui maantee peal sõita 100km/h, siis gaasi põhja vajutades (möödasõidul) tahes tahtmata vahetab 4-käiguline automaat 2. käigu sisse. Oh seda ikaldust siis:D.

Veidike mässamist ja kast on tavarežiimis väga asjalik. Ka linnas ei loksuta neid käike asjata alla. Möödasõitudel saab rahulikult lapatsi põhja panna ja 3. käik püsib kõige magusamas vahemikus sees:evil::evil:

Algul sai vähe kreisiks mindud. Nimelt linnas 30km/h sõites olid pöörded kusagil 800rpm. Kohati suri isegi välja:D.

Nüüd saab ka 4. käiguga möödasõite harrastada, kusjuures siis saab alles väände olemasolust aru;). Selles suhtes kadestasin enne vendi, kes käsikasti harrastavad.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Dets 09, 2010 9:00
Postitas Jupats
Mõned päevad tagasi sai avastatud, et pagass ei avane enam puldist, ega ka ukse peal olevast lülitist. Tuli välja, et pagassi juhtmed on kõik purunenud. Kuna ma pole kunagi kasutanud pagassi küljes olevat lukku, siis see ka täitsa ära ussitanud. Hetkel avaneb pagass siis seestpoolt kruvikeerajaga surkides:D.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Dets 09, 2010 9:34
Postitas Rauno
Algselt postitas: Jupats
Mõned päevad tagasi sai avastatud, et pagass ei avane enam puldist, ega ka ukse peal olevast lülitist. Tuli välja, et pagassi juhtmed on kõik purunenud. Kuna ma pole kunagi kasutanud pagassi küljes olevat lukku, siis see ka täitsa ära ussitanud. Hetkel avaneb pagass siis seestpoolt kruvikeerajaga surkides:D.

Kas sul pole pagassi parempoolse seina küljes trossijuppi millega saab seestpoolt pagassi avada?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Dets 09, 2010 9:39
Postitas iisak
Algselt postitas: Rauno
Kas sul pole pagassi parempoolse seina küljes trossijuppi millega saab seestpoolt pagassi avada?
See trossijupp avab ainult bensupaagiluugi:facts:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Dets 11, 2010 18:25
Postitas Jupats
3x 5cm juhet ning probleem leidis ajutise lahenduse. Pooleks olid pagassilukku, valgustuse ja parkimisandurite juhtmed. Teised on ka kohe suremas. Lähinädalatel peaksin leidma aega, et kõik juhtmed täies ulatuses ära vahetada.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Jaan 05, 2011 16:43
Postitas Jupats
Sai siis läbitud järjekordne hooldus. Läbisõitu on ette kerinud 183 000km.
Vahetusse läks:
mootoriõli (5W-30)
õlifilter
kastiõli
küünlad (BCPR7ES)
salongifilter
vändaandur
õlirõhuandur
vasak stabikakont(heavyduty)
airboxi puksid
bensufilter

Õlina läks sisse 5W-30, kuna 10W-60 ei ole talvel eriti vahva:D. Õlirõhuanduri vahelt oli viimaste kuude jooksul ca pool liitrit õli ka välja pressinud. Eks siis ilmade soojenedes tuleb õli jälle ära vahetada.