Uus Saab 9-5
Algselt postitas: Joonas
Eelmine nädal nägin Rootsis üht uut 9-5 liikumas... uimasin nii umbes 5 min. selle sabas, uudistasin ja vaatasin. Oli teine väga heledat tooni, hallikas või lausa valge. Esmapilgul nagu ei tekitanudki mingit emotsiooni, võibolla oli asi värvitoonis, "kehakujus" või lihtsalt minu hetke tüdimuses. Nägi välja nagu iga teise automargi "mittemidagiütlev" uus mudel.(isiklik arvamus)
Ei arvanud, et esmakohtumine nii igavaks kujuneda võib.
PS! Isegi pildiaparaati ei viitsinud tagapingilt rabada![]()
Miskipärast olen täiesti nõus. Lootma peab, et see nii öelda puuduv emotsioon tekib ehk siis kui esimest korda sisse istuda ja sõitma minna. Eks ootame.
Vikingi kodulehelt tehnilisi näitajaid uurides on pigem nagu väike pettumus, sest Aero tehnilised näitajad on küll mittemidagiütlevad (kehvemad kui minu 2005 Aerol).
Kubatuur ja kilovatid on küll suuremaks aetud, kuid kiirendused ja kütusekulud kehvemaks läinud jne... pealegi on hinnakirja ja tehniliste näitajate info erinev, ühes siis vastavalt neli silindrit ja teises kuus.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no aga enam ei ole mootor nii jäigalt paketiga seotud. Aerot saab ka diiselmootoriga.Algselt postitas: ErQ
pealegi on hinnakirja ja tehniliste näitajate info erinev, ühes siis vastavalt neli silindrit ja teises kuus.

Algselt postitas: Cyberno aga enam ei ole mootor nii jäigalt paketiga seotud. Aerot saab ka diiselmootoriga.Algselt postitas: ErQ
pealegi on hinnakirja ja tehniliste näitajate info erinev, ühes siis vastavalt neli silindrit ja teises kuus.Tehniliste andmete all on kõigi erinvate mootorite numbrid olemas. Täpselt nagu hinnakirjaski.
Tehn andmetes ju et 2,8 mootor kuue silindriga ja hinnakirjas, et neljaga. Või on nii, et saad kaks juurde osta


Eks ta tegelikult ole näpukas, aga niisugust mootorit nagu vana hea 184kW stockis, ma ei näe

Eks minus räägib ka vb kahjumeel, sest eks jääb ju mu oma auto mudelivõrra vanemaks tänavapildis

Minule on uus 9-5 küll väga hea mulje jätnud nii väliselt, aga eriti sisemuselt (disain). Loomulikult võib arvamus muutuda, kui sõita ja "näppida" õnnestub, kuid siiski kahtlen selles:) Mootorivalik ja võimekus ka mulle lahja ei tundu! 2.8 tundub just see õige 
Aga õnneks on erinevad arvamused ja SAAB pole ju kunagi olnud auto, mis meeldib kõigile või üldse mitte. Tekitab alati diskussiooni arutelud
Ei jõua ära oodata, et saaks juba sõiduproovile:drive:

Aga õnneks on erinevad arvamused ja SAAB pole ju kunagi olnud auto, mis meeldib kõigile või üldse mitte. Tekitab alati diskussiooni arutelud

Ei jõua ära oodata, et saaks juba sõiduproovile:drive:
Kas see on iroonia nüüd ? Või miks Hiina masinast jutt algas ? Oli eraldi topik ju isegi 
EDIT : siin see oli

EDIT : siin see oli
Olles ise uut 9-5 lähedalt näinud, näpuga katsunud ja isegi mõned kilomeetrid sõitnud, siis minu emotsioonid olid väga positiivsed.
Ruumi oli sees palju, istmed väga head, interjööri kujundus ka meeldis (kui ehk välja arvata see odavapoolne plast keskkonsoolis, mis pidavat ajutine nähtus olema).
Välisdisain meeldib ka, värv kas valge või siis tumehall või must. Valge puhul joonistub eriti kenasti välja nn "kokpit", aknad koos mustade piilaritega.
Sõita oli suht ok, nagu uus ja suur auto ikka. Vaikne, edasi liikus küllalt erksalt (proovitud isend oli 220hp bensukas, manuaalkast).
Olen nüüd linnavahel vaadanud ka Insignia-id võrdleva pilguga ja minu arvates on Saab ikka tunduvalt kenam (ilmselt on siin tegu ka mu isikliku saabihaigusega...) ja näeb ka kuidagi suurem välja.
Kusjuures kattuvaid detaile pidi Insignia ja uue 9-5 juures olema alla 30%.
Ruumi oli sees palju, istmed väga head, interjööri kujundus ka meeldis (kui ehk välja arvata see odavapoolne plast keskkonsoolis, mis pidavat ajutine nähtus olema).
Välisdisain meeldib ka, värv kas valge või siis tumehall või must. Valge puhul joonistub eriti kenasti välja nn "kokpit", aknad koos mustade piilaritega.
Sõita oli suht ok, nagu uus ja suur auto ikka. Vaikne, edasi liikus küllalt erksalt (proovitud isend oli 220hp bensukas, manuaalkast).
Olen nüüd linnavahel vaadanud ka Insignia-id võrdleva pilguga ja minu arvates on Saab ikka tunduvalt kenam (ilmselt on siin tegu ka mu isikliku saabihaigusega...) ja näeb ka kuidagi suurem välja.
Kusjuures kattuvaid detaile pidi Insignia ja uue 9-5 juures olema alla 30%.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
15 min tagasi seisis ilus hõbedane isend VM-i ees 
Minge näpuga katsuma ja proovima.

Minge näpuga katsuma ja proovima.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sõitsin hommikul mööda ja ei uskunud silmi.
Vikingi ees oli Rootsi numbriga uus 9-5 Aero. Sai asja ka lähemalt vaadatud. 2,8 T mootor, HUD jms kellad ja viled. Väga sheff auto. Suur. Taga on ikka laialt ruumi.
Momendil on auto siin ajutiselt, läheb Rootsi tagasi.
Vikingi ees oli Rootsi numbriga uus 9-5 Aero. Sai asja ka lähemalt vaadatud. 2,8 T mootor, HUD jms kellad ja viled. Väga sheff auto. Suur. Taga on ikka laialt ruumi.
Momendil on auto siin ajutiselt, läheb Rootsi tagasi.
Liigub ülireipalt.
Käiguvahetused automaadiga on, noh kuidas öelda, aimavad mida teha tahad. Mootur reageerib gaasile silmapilkselt.
Rool on tõesti kergem kui eelmisel 9-5-l (mul oli 2 tk, 10 a jooksul), kuid teetunnetus ja selline konkreetsus on minu arvates parem. Selline harjumatu kombinatsioon. Vaikne. Kere tundub väga jäik olevat. Samas sees sõites ei ole sellise suure laeva tunnet, et kurvides vajub jms. Tundub nagu sõidaks väikese autoga- heas mõttes, just see kergus kuidas ta liigub.
Liiklusmärgi kaamera avastas märke, mida ma khm... vare pole Tallinnas tähele pannud... (Ta järgis vaid kiirusepiiranguid...).
Käiguvahetused automaadiga on, noh kuidas öelda, aimavad mida teha tahad. Mootur reageerib gaasile silmapilkselt.
Rool on tõesti kergem kui eelmisel 9-5-l (mul oli 2 tk, 10 a jooksul), kuid teetunnetus ja selline konkreetsus on minu arvates parem. Selline harjumatu kombinatsioon. Vaikne. Kere tundub väga jäik olevat. Samas sees sõites ei ole sellise suure laeva tunnet, et kurvides vajub jms. Tundub nagu sõidaks väikese autoga- heas mõttes, just see kergus kuidas ta liigub.
Liiklusmärgi kaamera avastas märke, mida ma khm... vare pole Tallinnas tähele pannud... (Ta järgis vaid kiirusepiiranguid...).
Mhh, kuuldused vastavad tõele, masin olemas - ja reaalses elus näeb imekena välja 
Konkreetne isend on kuuldavasti siiski ainult läbisõidul, seega proovisõite sellega saada on väga väike tõenäosus. Küll aga on peagi oodata õigeid demoautosid.
Väike spioonifoto ka telefonist
terv, teager
Lisatud failid

Konkreetne isend on kuuldavasti siiski ainult läbisõidul, seega proovisõite sellega saada on väga väike tõenäosus. Küll aga on peagi oodata õigeid demoautosid.
Väike spioonifoto ka telefonist

terv, teager
Lisatud failid
Algselt postitas: S9K
Ühesõnaga on võimalik juba proovisõitu teha? Mitte kunagi ennem pole mul olnud huvi ühegi autoga proovisõitu teha, miskipärast selle autoga on.
Samad sõnad. Mul läheb neljas aasta vana 9-5 Aero roolis ja selle autoga sõitmisest oleks küll huvitatud. Nii hea kui vana auto ka poleks, peaks uue puhul sõidukogemus "quantum leap" olema

EDIT: arvatavasti saab konkreetse masinaga sõita n.ö. valitud seltskond, Autoleht jt. lehed-portaalid arvustuste jaoks? Ootan pikisilmi, mida arvatakse sellest autost eesti teedel (lõpetasin just järjekordse haipiva arvustuse lugemise - Leftlanenews). Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nädalavahetusel nähtud auto teatas oma keskmiseks kuluks 12.2 liitrit. Tegu oli Aero mudeliga, mis oli käinud testsõidukiks (ilmselt ei hellitatud gaasipedaali eriti). Väga normaalne number 2.8 liitrise turbomootori ja 300 hobese jaoks.Algselt postitas: Skybound
[Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Üldmulje, nagu enamusel, ikka väga positiivne, aga paljukiidetud tagaistmel istuja ruumikus on kahjuks vaid näilik - põlveruumi on küll kõvasti rohkem, kui vanal 9-5`l, aga juhiistme alla olid paigutatud mingi(d) kast(id), mis igasuguse "varbaruumi" ära võtsid. Seega tuleb istuda endiselt jalad suht konksus ega saa seal eriti jalgu sirutada.
Algselt postitas: aljoga
Üldmulje, nagu enamusel, ikka väga positiivne, aga paljukiidetud tagaistmel istuja ruumikus on kahjuks vaid näilik - põlveruumi on küll kõvasti rohkem, kui vanal 9-5`l, aga juhiistme alla olid paigutatud mingi(d) kast(id), mis igasuguse "varbaruumi" ära võtsid. Seega tuleb istuda endiselt jalad suht konksus ega saa seal eriti jalgu sirutada.
Ehk siis esindusautoks ei sobi, ma mõtlen diplomaatidele, ministritele?
Algselt postitas: qdwin
Vähemalt nii teab väita tänane uudis Autoexpressis.
Täpselt kolm päeva vähem kui neli aastat võttis aega enne kui esimene auto Vikingi ees jäädvustatuna lõpuks kohal on

Päris pikk teema.