19. leht 29-st
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Aug 12, 2010 17:17
Postitas sipelgaz
Möned mötted mis tekkisid peale proovimist ...
'+'
Üllatavalt mugav on juhi perspektiivist kruisida. Väga vaikne ja rahulik, isegi 19'' veljed ei andnud väga tunda tallinna augulistel teedel.
Kodune "Nahkdiivani" tunne on juhiistmel täitsa alles ja vaevalt, et pikki otsi söites peab seisma jääma kuna "Selg hakkas valutama"
Kiiruspiirangute äratundmine on meeldiv funktsioon / vidin.
Aitäh, et vent istmed ikkaveel olemas on

Ülimalt suur ja mahukas pagass.
Konsool on väga hea ja ülevaatlik, köik on seal, kus olema peab vai siis seal, kus sa arvad, et ta on
'-'
Nagu ka juba TurboX'i mäletasin, siis ega see V6 ikka eriti pöördesse ei lähe ja seda vanemates 9-5 Aerodest tulenevat "Naeratust" ning unetuid öid "I want that CAR!!" esile ei tule. Ainuke hetk millal mingit elu mootor näitas oli pöördevahemikus 5500 - 6500 pööret.
Automaatkast on üllatavalt "Loll" ... ja isegi "Sport" mode'is toimub üles-alla vahetus märgatavalt suure delay'ga
Tagaistmetel küll jalaruumi on küllalt juurde tekkinud, aga samas on pearuum kuskile ära löigatud. Oma 1,88'ga oli pea täpselt vastu lage kui taga tahta pea vastu peatuge panna.
Kapoti all "Vurri" nähes ... esimene möte ... "Nii väike?"
Tagaistmel üllatavalt lärmakas ja samas kostus ka pagassist mingi örn kolksumine.
Pagassi vaadates oli ka selline örn "Odav" löhn küljes.
Löppkokkuvötteks ...
V6 vajab veel tugevat arengut, kui vanematele "Aerutajatele" tahta olla alternatiiviks. Pigem vaataks 2.0T Aero XWD manual suunas mida ehk onu Renee Hirsch oskab väheke edasi aidata (Kui rahakott lubab) ... kuuldavasti läheb Rida4 paremini pöördesse.
Päikest
:eureka:Sipelgaz:notworthy:
Uus Saab 9-5
Postitatud: P Aug 22, 2010 16:53
Postitas S9K
Mis värk selle proovisõiduga on? Kas lihtsalt panen aja kirja ja lähengi proovima? Mingeid lisatasusi ei ole? Just like that? Kas saab sõita Aeroga või on mingi lahjem plönn?
Uus Saab 9-5
Postitatud: P Aug 22, 2010 17:21
Postitas avelito
Algselt postitas: S9K
Mis värk selle proovisõiduga on? Kas lihtsalt panen aja kirja ja lähengi proovima? Mingeid lisatasusi ei ole? Just like that? Kas saab sõita Aeroga või on mingi lahjem plönn?
Pilliks on ikka kõige kõvem AERO. Lihtsalt helista ette neile, ning proovisõit on olemas(muidugi juhul, kui auto siis veel Eestis on).
Tellitud autod pidid loodetavasti augusti lõpus kohale jõudma.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Aug 26, 2010 12:59
Postitas spark
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 11:04
Postitas teager
Täna VM'is käies nägin vanat tuttavat 9-5'te maja ees, üks hõbedane oli saalis ning üks tumehall hoovi peal. Võib-olla mõni veel kuskil peidus. Autod on liikuma hakanud

Ehk on loota mõnda tänavale ka varsti.
terv, teager
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 16:34
Postitas mlcads
Hea oleks jah juba tänavatel neid näha!
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 17:16
Postitas saabSS
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 18:27
Postitas S9K
Kui üks mark on meedia poolt nii maha sit*tud, siis loogish, et ei võta vedu enam.
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 18:39
Postitas Andrus99
Tere hommikust, meedia paneb ikka täiega p...ska.
Tehas käivitati alles suvel ja juba oodatakse mingit müügiedu ja success story-t, mõnesse riiki, nagu ka meile, alles hakkavad uued mudelid jõudma. Krt, ei käi need asjad nii kiiresti.
Ja see artikli lõpus kajastatud Briti meedia

hinnangud, seda on ka SU kommenteerinud, lugege parem TopGear-i arvustust, täiesti postiivne.
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 18:44
Postitas cabric
See nn uus 9-5 on enne reaalse müügini jõudmist tüdimuseni pildil olnud. Mõistlik olnuks see etapp vahele jätta.
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Aug 27, 2010 19:02
Postitas iroman
Omanik alles vahetus, kuidas ta peaks kohe vedu võtma?
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 01, 2010 16:37
Postitas Skybound
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Skybound
[Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
Nädalavahetusel nähtud auto teatas oma keskmiseks kuluks 12.2 liitrit. Tegu oli Aero mudeliga, mis oli käinud testsõidukiks (ilmselt ei hellitatud gaasipedaali eriti). Väga normaalne number 2.8 liitrise turbomootori ja 300 hobese jaoks.
Uus Autoleht kodus laua peal ja kahjuks-kahjuks oli siiski miinusena välja toodud Aero V6 kütusekulu, ka automaadi kohta oli kobisemist (oodatult, kui "teutooni kolmikuga" võrrelda). Samas - läbi aegade on näiteks BMW tehase poolt toodud kütusekulu olnud väga optimistlik ja Saabiga on samas tehaseandmetest palju paremaid numbreid välja sõidetud. Näiteks siinses testis suutis Autoleht isegi Aero 0-100 kiirendusaja tehase 6,9st kümnendiku võrra maha lihvida! Kütusekulu testis ei mõõdetud ja sellest on kahju.... arvan, et Aero ja 535i kütusekulude erinevus polekski niivõrd nutune, kui neid mõlemat koos back-to-back testida ja tuleks välja, kelle andmetes rohkem õhku on.
Üldiselt suht neutraalne test oli.... juhitavus sai kiita kui tippklassi kuuluv, ometi 5 asemel 4 tärni tabelis. Ei toodud esile jalaruumi tagaistmel ja istmete mugavust pole absoluutselt mainitud (küllap Saabi puhul iseenesestmõistetav?). Plastarmatuuri kallal õnneks ei noritud

Üks teine Autolehe tegelane (Korrol vist) on suht valiv materjalide suhtes, seda testi viis läbi Kristjan Sooper.
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 10:59
Postitas mlcads
Tundub, et need 2 Viking Motorsi uut 9-5 on siis ainukesed uued 9-5 Eestis? Või keegi on juba ostnud/näinud teisi ka?
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 11:11
Postitas kroom
Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Skybound
[Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
Nädalavahetusel nähtud auto teatas oma keskmiseks kuluks 12.2 liitrit. Tegu oli Aero mudeliga, mis oli käinud testsõidukiks (ilmselt ei hellitatud gaasipedaali eriti). Väga normaalne number 2.8 liitrise turbomootori ja 300 hobese jaoks.
Uus Autoleht kodus laua peal ja kahjuks-kahjuks oli siiski miinusena välja toodud Aero V6 kütusekulu, ka automaadi kohta oli kobisemist (oodatult, kui "teutooni kolmikuga" võrrelda). Samas - läbi aegade on näiteks BMW tehase poolt toodud kütusekulu olnud väga optimistlik ja Saabiga on samas tehaseandmetest palju paremaid numbreid välja sõidetud. Näiteks siinses testis suutis Autoleht isegi Aero 0-100 kiirendusaja tehase 6,9st kümnendiku võrra maha lihvida! Kütusekulu testis ei mõõdetud ja sellest on kahju.... arvan, et Aero ja 535i kütusekulude erinevus polekski niivõrd nutune, kui neid mõlemat koos back-to-back testida ja tuleks välja, kelle andmetes rohkem õhku on.
Üldiselt suht neutraalne test oli.... juhitavus sai kiita kui tippklassi kuuluv, ometi 5 asemel 4 tärni tabelis. Ei toodud esile jalaruumi tagaistmel ja istmete mugavust pole absoluutselt mainitud (küllap Saabi puhul iseenesestmõistetav?). Plastarmatuuri kallal õnneks ei noritud

Üks teine Autolehe tegelane (Korrol vist) on suht valiv materjalide suhtes, seda testi viis läbi Kristjan Sooper.
See on küll õige, et kütusekulu paberil ja reaalses elus Saabil kas ei erine või on reaalse elu kasuks ja 12,2 l/100 on ikka tõesti päris hea tulemus.
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 12:09
Postitas avelito
Eelmise nädala teisipäeva(07.09.2010) oli uue 9-5 tellimuse sisse andnud juba 7 inimest.
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:28
Postitas S9K
Algselt postitas: avelito
Eelmise nädala teisipäeva(07.09.2010) oli uue 9-5 tellimuse sisse andnud juba 7 inimest.
Oh sa rsk, seda poleks oodanud kusjuures.

Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:36
Postitas parkentosh
Ma kujutan ette, et kui see Saab oleks välja tulnud paar aastat varem siis oleks väga palju seda ostetud. Praegu masu ajal vist ei lähe nii hästi, sest kui enne oli nii, et osta saavad peaaegu kõik kes tahavad (liisinguga), siis nüüd on see rohkem rikaste pärusmaa ja minusugustel vaesematel ei jää muud üle kui 3-5 aastat oodata ja siis kasutatud variant osta.
Kui see Saab oleks paari aasta eest välja tulnud, siis oleks praegu vist päris palju neid järelturul (liisingusse tagastatud)
PS! Usun, et tegu on väga hea masinaga...
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:44
Postitas mlcads
Good news, varsti siis näeme tänavatel! Ega see tarneaeg eriti pikk pole?
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:45
Postitas Thor
VM-l peaks vist juba üks müüdud olema.
Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:48
Postitas fofa
Muide, ega keegi ei tea, millal universaal müüki tuleb (kui tuleb)? Enne pole nagu põhjust uuema ostmisele mõelda

Uus Saab 9-5
Postitatud: K Sept 22, 2010 13:50
Postitas mlcads
Algselt postitas: fofa
Muide, ega keegi ei tea, millal universaal müüki tuleb (kui tuleb)? Enne pole nagu põhjust uuema ostmisele mõelda
According to the latest reports from the Swedish media, it appears that the new Saab 9-5 Combi will make its official debut next year, at the Geneva Motor Show. And this is not all: Saab is also planning a crossover based on the 2010 9-5 dubbed 9-5X which is expected to come by the end of 2011. Saab Automobile has ordered new body tooling by Novacast in Tyringe, with delivery in spring 2011.
According to the company, the tools will be used for the manufacturing of body components for the new Saab 9-5 in Trollhättan. The sedan model with four doors are already in production here. But next year, it will be followed by a combi model. The order indicates that the serial production of the combi is planned to start during summer next year. For Novacast and the daughter company Camito, this order is worth five million SEK.
Uus Saab 9-5
Postitatud: T Okt 19, 2010 15:47
Postitas tripp
AutoNet: Katastroofiline Saab 9-5 võib muutuda paremaks
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-46391.html
Kas keegi on lähedalt ka juba näinud seda uut 9-5? On siis nii katastroofiline, nagu kirjutatakse?
Uus Saab 9-5
Postitatud: T Okt 19, 2010 15:56
Postitas vallikas

:wall::wall:
Mõni ei anna endale üldse aru, mida kirjutab.

Uus Saab 9-5
Postitatud: T Okt 19, 2010 16:03
Postitas AntonG
Küsige palun kommentaaris miks on pildi peal vana saab 9-5 kuid jutt on uue 9-5 kohta. Endal ei ole Log in(i) ja ei viitsi regestreerima.
Uus Saab 9-5
Postitatud: T Okt 19, 2010 16:03
Postitas unine
Käisin seda autot proovimas. See on väga-väga hea auto. Päriselt kohe.
Juhitavus on esmapilgul kummaline, seda heas mõttes. Kui hakkas tekkima tunne, et
muutub alajuhitavaks (mida ma tol hetkel taotluslikult ka saavutada üritasin) jäi masin rooli edasi keerates neutraalseks ning tuli ilusti järgi. 4wd puhul oleks tahtnud küll enamat saba viskamist (mida isegi mu 180kw outback suudab), kuid hoolimata suht korralikust mootori jaksust ta seda ei teinud.
Kas see oli tingitud pikast teljevahest või lahjast tagaveost (stabiilsuskontrollid jms olid küll maha keeratud

)
Vedrustus on tal kordi mugavam kui minu aerol oli, ning auto on tunduvalt mugavam, kui eelmine 9-5 oli.
Võin mainida veel seda, et sõidan suht suurel hulgal erinevate masinatega, ning oma hinnaklassi (mis prooviauto puhul oli 850k) kohta võrreldes teistega on autot seal piisavalt ja rohkemgi.