3. leht 16-st
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: E Mai 04, 2009 22:30
Postitas ivomets
masin seisab
laupäval suutis mingi tyyp mulle sisse tagurdada ja esiporitiiva ära äestada....
kahjukäsitleva jutt oli kõigelahedam-- eks sa ise tõmbad sirgeks ja värvid ära jne....
seega kes tahab võib kindlustusele hinnapakkumisi teha ja jätame nii kuis on ja venitan natuke sirgeks ja siis raha jagame pooleks ,)
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 13, 2009 15:03
Postitas ivomets
nyyd siis on esimesi positiivseid märke ka tehtud töödest:
uue sumbutaja ehitamine (esialgu veel esimene ots) andis kiirendusele 0...100 ikka päris mitu sekundit ajavõitu.
ja sel nädalal peaks ka kindlustusest raha saama ja siis peaks selle eest auto yle värvima. suveks ikka ilusamaks!
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 13, 2009 15:31
Postitas Andrus99
Ei ühtegi pütti, ainult torud
Seda vist ei sünni enam "sumbutajaks" nimetada.
Hääl vist on omapärane

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 13, 2009 16:31
Postitas ivomets
ei, ei, ikka sumbutajaga ka praegugi tegu lihtsalt sumbutaja on peidetud toru sisse. Turbojumal andis nõu, kus ja kuidas
edit:
sa vaatad sumbutajat aga tegelikult on vaatamist väärt need 2 sek!!!!! hoopis
edit:
tegelikult kui olin poole valmis ehitand mingitest suvalistest kodus olevatest torudest, läksin poodi pikka toru ostma, ja siis leidsin, et seal poes on ka mingis sellised spets 96 /lada torud, millega oleks saanud otse kollektorist suurema toru panna.
aga...
sellest toru läbimõõdust peaks kyll ja veel olema...
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 13, 2009 17:55
Postitas janek555
Algselt postitas: ivomets
nyyd siis on esimesi positiivseid märke ka tehtud töödest:
uue sumbutaja ehitamine (esialgu veel esimene ots) andis kiirendusele 0...100 ikka päris mitu sekundit ajavõitu.
Kõlab uskumatult,kas mõõtmis eksimust polnud?:freak:
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: E Mai 18, 2009 11:32
Postitas part
Äge sumps , natuke nagu selle Rootsi Sim(m)onsi moodi ! Tavalises (originaalses) 1.5-se küüliku risttoruga ja otsapotsikutega (ning nende sees olevate topakate "oreliviledega" ) esimese otsa potis ja üleüldse peenikeses sumpsitorus (mis on tagumisest otsast lisaks "korgitud" veelgi topakama otsapotiga) on raudselt mõni sekund (kiirendust sajani) kinni. Kinnipeetus algab tegelikult juba väiksevõitu aukudest, mis plokikaantest väljalasketorudesse tulevad (krt see peaks veel viima peade portimiseni välja

).
Kopsakama väljalasketoruga süsteemi ehitamine on mingist hetkest kahjuks ka samas üsna piiratud , sest 96 põhi on ju sile (väikese "rannila katusepleki laadse" trapetsprofiiliga) - sumpsi pole ilma põhja ümberehituseta suurt kusagile panna ja nii saaks kliirens korraliku põntsu. Sellepärast jäi ka minul kunagi lõplikult valmis ehitamata 43mm torust dual exhaust - olid kihvtid pikad "jahipüssid" küll, aga raskusi oli garaasi saamisega

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Mai 19, 2009 17:02
Postitas ivomets
tänu purukssõidetud poritiivale ja kindlustuse papile sai auto endale nats kobedama välimuse
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Mai 19, 2009 17:25
Postitas Vitautas
Siia veel lisada tagumiste klaaside hästi tume kile (et keegi kuklasse ei vaataks) ja uued numbrimärgid. Muidu endiselt väga lahe

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Mai 19, 2009 18:12
Postitas Lepa
Kiirelt käivad sul need asjad - aga tulemus hea

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 20, 2009 17:54
Postitas ivomets
tahhokas sai peale ja 7400 rpr ja lahja segu tunnused.
vaja on karbussi tihendit ja mõõta kas pumbal jõudu jätkub.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 20, 2009 19:39
Postitas S9K
7400 RPM

päris hästi käib siis pöördesse. Uskumatu. Tõukurvarrastega mootor. Heh.
Sul on mehaaniline pump? Kas elektrilise peale ei saa teha? Golfid kasutavad karbussiga elektroonilist pumpa. Mingi junn pannakse vahele, mis ei lase üle ujutada. Aga aina mahedamaks läheb see pill sul:thumb:
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 20, 2009 20:57
Postitas ivomets
mehhaaniline pump on.
aga eks ennem tuleb kell kylge panna ja uurida palju seda rõhku jätkub.
ei tohiks veel kaugeltki nii vihane olla, et standard pump lahjaks jääb; aga kes seda teab, vana ta ju kah.
muidugi sai mõni auk ka väiksemaks pandud tänu lätti minekule, ehks võtab veits vähem bena kah.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 20, 2009 21:27
Postitas S9K
Ivomets räägi, mehaaniline pump töötab ju mingi nuka pealt. Kas suurtel pööretel pump ikka liikuda jõuab? Ega ta nii öelda "ujuma" ei hakka nagu klapid suurtel pööretel.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 20, 2009 22:16
Postitas ivomets
no vaatame yhe laiariba lamda ka peale, siis näeb lisaks pumbale ehk ka mida aukudega ette võtta
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Mai 21, 2009 14:25
Postitas ivomets
uue kaameraga väike video ka.
olympuse kaamera oli pask, nyyd prooviks pentax.
video
kusjuures tegu vaid peene gaasiga sõidust
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Mai 21, 2009 14:36
Postitas Cyber
krt, kui selline mootor olematu kaaluga soneti peale tõsta, siis võiks päris ilusaid lõppkiirusi näha..

S-il vist kiirem kast ka??
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Mai 21, 2009 14:59
Postitas ivomets
sonetil on kiirem kast aga mootor ju sama( välimuselt ja osalt ka seest) samas 96 selle kastiga võiks sinna 200 kanti saada kyll...
video tehtud 3 käiguga.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Mai 21, 2009 15:01
Postitas ill
OMC on tulemas...
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Mai 21, 2009 15:33
Postitas janek555
Vägev värk!:thumb:
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Mai 27, 2009 18:46
Postitas ivomets
nv-sel sai käidud lätis sõprade juures kylas. sai sõidetud läbi 1150 km. sellest mingi osa sai ka kiirelt sõidetud. ja sellest yks pilt kiiruskatsest (pildistanud Walcc ) :
läti kodulehel
läti saabiklubi rohkem pilte ja juttu.
masina hääl pidi selline olema, et pidi 6 km kaugusele kostma. aga seda muidugi õhtusel vaiksel ajal ja kiiruskatsel, kus 3 minutist kaotusest sai lõpuks 1,5 min. aga ei saa öelda, et edasi ei lähe.
160 olen ka kunagi varem yhe saab 96 ga välja pigistand, aga sellega ei ole see kiirus saada probleem. yhesõnaga mootor töötab kuidagiviisi!
nyyd vaja yks laiariba lamda leida, siis saab edasi näpppida ja ka sumbutaja teine teha, millega linnavahel sõita.
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: L Mai 30, 2009 22:31
Postitas part
äge!
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Juun 16, 2009 9:48
Postitas ivomets
täna peaks laiariba lambda kätte saama ja siis ka peale panema. huvitav, mis numbreid näitab ja näitama hakkab?
kellad asjad peal ja töötab.
esimene asi, mis selgus, oli et yle 6000 hakkas segu lahjaks jääma. seda oligi arvata muide.
aga 3000...6000 täitsa ok, seal 13 ja 13,5 vahel
tavaliselt kulgedes kuskil 14...14,5
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Juun 16, 2009 18:52
Postitas Lepp
Kui ma nüüd õigesti nägin, siis reedel Pärnu poole rallides kimas see masin vastu mulle... Pidin pärani silmadega kaela murdma:D
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Juun 16, 2009 23:27
Postitas ivomets
lõpuks õnnestus ka mul kindlaks teha, et tõepoolest see auto oli reedel sõidus:
läkisn oma diisliga forelli pyydma ja vajusin 2 rattaga teepealt välja ja jäin põhjapeale kinni ja oleks peaaegu teepealt alla jõkke veerenud.
ja siis kutsusin abiväge,labida ja puksiirköiega, kes mu välja sikutaks.
ju siis sa nägid kuskil
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Juun 17, 2009 13:02
Postitas ivomets
yks pilt ka armatuuri värvilistest tulukestest
Lisatud failid