4. leht 16-st

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juun 17, 2009 13:06
Postitas ranz
Algselt postitas: ivomets
aga 3000...6000 täitsa ok, seal 13 ja 13,5 vahel
tavaliselt kulgedes kuskil 14...14,5
Tavaliselt kulgedes ja tühikäigul oleks ideaalne näit seal 14,7 ümber (see siis nimelt = lambda 1). Täisgaasil võiks aga segu olla pigem alla 13ne, sealt 12,5 kandis, samas räägin puhtalt turbomasina kogemusest, et äkki on vabalt hingaval see asi natuke teisiti, oskab keegi teine äkki kommenteerida seda?

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juun 17, 2009 13:24
Postitas ivomets
tänud, õpetussõnade eest.
täna, peale aukude suurenadamist saab põhjagaasiga ka pööretel yle 6000 segu sinna 11 kanti ka ajada.nats palju, onju
samas pärnus suri ära pood, kus puurisid myydi; ja nyyd enam vist siit ei leiagi, kust saaks 1,7 ja 1,8 mm puure, et aukusid muuta.

muidugi kes tahab endale ka selliseid värvilisi tulukesi, võiks eelnenud postituse tegijaga yhendust võtta. Ja hind on eestis konkurentsitult soodsam!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juun 17, 2009 14:24
Postitas ranz
Algselt postitas: ivomets
yle 6000 segu sinna 11 kanti ka ajada.nats palju, onju
Seda on palju jah, oleks ta seal 12 kandis võiks rahule jääda, sest ega ideaalse 12,5 juurde on teda väga keeruline saada :D

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juun 17, 2009 14:34
Postitas Cyber
Õppind mehed, rootsi riistad..:P Küll saavad paika..:) Eks seal vist oleneb ka, mis karpa kasutusel on ja palju seda näppida annab.

EDIT: Kui jooksma saab selle eluka, siis võib juba mõelda järgmistele etappidele..

Pilt

http://www.flickr.com/photos/48406656@N ... 267988485/

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: R Juun 19, 2009 9:17
Postitas ivomets
nyydseks paigaldatud ka transistorlylitiga syytesysteem ja sinna juurde ka vastav syytepool, mis endise ca 12KV asemel peaks andma kuni 30 KV pinget.
:headbang:
hardrace kyynlaid veel vaja

edit:
igasugune tänavapeal proovimine tuleb ära lõpetada; sain täna taas sellele kinnitust.
käisin linnast väljas uulu poole proovimas ja tagasi tulles sõitis mingi meerika jeep mööda ja ma haakisin end talle sappa ja tundin headmeelt, et ehk saab vaadata , mis segu teeb ka suurematel kiirustel... päris järgi talle veel ei jõudnud ,miski 150 ni sain ja siis tuli vastu politsei eskort ja hakkas teeäärde seisma jääma ja keeras ymber ja hakkas meile järele tuhisema. käed hakkasid värisema...
ja siis ta sõitis must mööda :notworthy:
said jeebi linnas kätte ja kui ma sealt vaikselt mööda sõitsin, siis vaatas ment kyll veidi imelikult....:cool:

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: T Juul 14, 2009 11:02
Postitas ivomets
täna ehitan juba teist päeva uut subutajat; sellele autole 4 variant juba.
aga huvitav oli see, et viimase 1000 kmga lõppesid ära sumbutaja kummitripid ja eriskummalisel moel: söestusid kuni sysi purunes!!!:headbang:
yhesõnaga torud lähevad väga palavaks!
nyydne sumpa tuleb originaalist 50% suurema ristlõikega, alates väljalaskest. ehk aitab. aga mis lõppu potiks panna, seda veel ei tea....

igaljuhul masinat tuleb ehitada, sest sai lätlaste masinat proovitud ja nemad minu oma, ja tundub, et hakkavad ka kõvasti ehitama ja omi salajuppe kuuridest välja tooma. Yhel vennal pidi olema paksemaid 96 radikaid ja lausa 6 tk.:thumb: + sinna juurde õliradikaid jne...
samas kas keegi teab, kust saab flantsi, mis õlifiltri alla käib ja kust saab õliradikasse torud välja tuua??

Lisatud failid

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: L Juul 18, 2009 9:18
Postitas ivomets
eile õhtul jõudsin huvitava tulemuseni:
peale uue suurema ristlõikega väljalaskesysteemi ehitamist on täisgaasil segu muutunud lahjaks. kui ennam sai vemsi kella järgi mingi 11...12,5, siis nyyd vaid 13...14+. seega vabam gaaside liikumine ja nyyd saaks rohkem kytust peale anda.
igaljuhul järjest huvitavamaks läheb!
ja mida ma teaks ilma vemsita???

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: L Juul 18, 2009 10:10
Postitas Cyber
Vemsi sul seal ju pole..;) Sul on lairiba lambda andur ja vastav kell..;) Vems on siiski mootorijuhtimissüteem..;) ECU või nii...

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: L Juul 18, 2009 10:48
Postitas ivomets
jah, sul on õigus.mul on vemsi firma asjad, seda tahtsin reklaamida! :thumb:

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Juul 19, 2009 20:32
Postitas ranz
Algselt postitas: Cyber
Vemsi sul seal ju pole..;) Sul on lairiba lambda andur ja vastav kell..;) Vems on siiski mootorijuhtimissüteem..;) ECU või nii...
Einu toode on ju ikkagi VEMSi oma, ei ole nii et kui VEMSist jutt siis kohe räägime proge ajust... VEMSi tootevalik koosneb mitmetest mitmetest asjadest.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 9:37
Postitas Cyber
Ääh... no ei räägi ikka keegi VEMS-ist kellade kontekstis. Müüjad tõesti..;) Võin üsna kindlalt väita, et kui me teeks siin küsitluse "Mida tähistab VEMS Sinu jaoks", siis 99% vastaks, et tegu on mootorijuhtimissüsteemiga. Lisaks rääkis Ivomets siiski segu mõõtmisest..;)

Aga see kõik ei oma siin teemas tähtsust..:)
/OT

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 9:45
Postitas ivomets
kustutage see aruelu nyyd palun ilusasti ära. sest see ei anna auto võimsusele mitte kui midagi juurde

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 11:32
Postitas EnnSvensson
Algselt postitas: ivomets
eile õhtul jõudsin huvitava tulemuseni:
peale uue suurema ristlõikega väljalaskesysteemi ehitamist on täisgaasil segu muutunud lahjaks. kui ennam sai vemsi kella järgi mingi 11...12,5, siis nyyd vaid 13...14+. seega vabam gaaside liikumine ja nyyd saaks rohkem kytust peale anda.
igaljuhul järjest huvitavamaks läheb!
ja mida ma teaks ilma vemsita???

Keerad nukkvõlli varajasemaks saad segu rikkamaks(Rannu vanasõna).

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 11:45
Postitas ivomets
ma arvan, et nukkvõlli asja siin enam puutuma ei pea. kuskil pole veel näind, et 96-l nukkvõlli ka liigutatakse. see ikka juba niimoodi tehtud, et enam mingit liigutamist pole vaja.
tegelikult on ju mootori võimsuseks vaja suuremat kytusekulu --seega suuremaid auke, kust kytus läbi pääseb vabamalt. praegu ikka vähe veel võtab kytust.:red:

leidsin yhe ilusa pildi kah põlva rallilt

Lisatud failid

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 13:03
Postitas pedaalinahhaal
See 96 Põlva rallil tekitas sõprades päris parajat elevust kui kurvi tagant välja ilmus: "Mis krdi aparaat seeeeee veel on?" :poke:

:)

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 16:15
Postitas Lepp
Miks katusele tootjamaa kirjutasid:poke:
Estonia sobiks sinna palju paremini:)

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Juul 20, 2009 17:07
Postitas ivomets
Algselt postitas: Lepp
Miks katusele tootjamaa kirjutasid:poke:
Estonia sobiks sinna palju paremini:)

ma ei ole eestile patrioot:/censored text / aga rootlased ehitasid sellise auto, millega ma sõidan!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juul 22, 2009 16:39
Postitas EnnSvensson
OT küll aga asjata pahandad ivomets.
Oleks veel vene aeg oleks SORVO ammu su Saabid kokku korjanud ja halvemal juhul istuksid ise veel kusagil ja poleeriks vanglaülemast tibla autot või midagi muud.Olen omajagu neid taatide jutte kuulanud ja lõpuks tuleb ikka välja,et olenemata võimust on eestlased ikka üksteise peale kaebamas käinud.
Aga keeratav nukkvõll võimaldab mootorit häälestada vastavalt koormusele ehk rajale.Kui keegi pole teinud eitähenda et tulevikus ei tehta.Igatahes jõudu sättimisel!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Sept 30, 2009 10:28
Postitas ivomets
nüüdseks siis asi seal maal, et tuleks täiesti korras ja sõitev masin taas pulkadeks lammutada: vahetamist vajaks käigukast!
peale nädalaid töid on siis uus vana aeglasema peaülekandega 5,83:1 kast kokku pandud ja ootab vahetamist. (endine ülekanne oli 4,88:1.)
kuna tigu ja taldrik olid üpris kõvasti kannatada saand, siis seda, mis häält kast tegma hakkab, ei tea. Samas juhtpinnad olid veel kõvad. eks näeb, mis saab. Äkki kulub paremaks!?

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Okt 04, 2009 18:26
Postitas ivomets
täna sai siis vihmapilvede vahel käigukasti ära vahetatud.
häält ta koledat teeb, aga tulemus end õigustas.

niipalju veel et 4200 rpm annab kiiruse spido peal 100.

kui kuskilt kasvõi ühe weber 45 ka saaks....; siis võiks juba ehk :drive:

edit:
vaatasin täna kiirust gpsi järgi ja spido 122= 100 tegelik, seega tööd tuleb veel teha! :mad:

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Okt 04, 2009 21:28
Postitas OVE
voibolla teeb seal midagi muud seda koledat haalt...,kuidas muidu kaikude suhe on , kas esimene ja teine kaik on ka kasutatavad? eeldan et sul pole seal special 2 gearset vaid standard hammasrattad.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Okt 04, 2009 21:55
Postitas ivomets
Algselt postitas: OVE
voibolla teeb seal midagi muud seda koledat haalt...,kuidas muidu kaikude suhe on , kas esimene ja teine kaik on ka kasutatavad? eeldan et sul pole seal special 2 gearset vaid standard hammasrattad.

eks see peaülekanne teeb koledat häält, aga see selleks. käigukasti mees arvas, et see mõne laiali lennanud kasti pealt. näha on , et seal midagi ära hakkand vajuma ja hambumine paigast ära läind. aga proovimiseks käib küll.
arvasin natuke, et äkki 1. pole vaja, samas selgus, et ikka on.
2 ja 3 täitsa ok. samas 3 ja 4 vahe liiga suur.kolmandalt neljandale vahetades kukuvad pöörded liiga alla ja läheb aega kui vedama hakkab. 4 peaks lühem olema ja maanteel kruiisimiseks oleks ka 5 vaja.
aga täna sai liiga vähe proovitud, et päris aru saada, mis ja kuidas. veel arvan, et esimene võiks natukene pikem olla, nii 1 ja 2 vahel kuskil.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: R Nov 27, 2009 22:47
Postitas ivomets
võtsin ka täna esiklaasi eest, kuna sajab sisse.
aga hästi, et vaid kõrvalistujapoole.
juhipoolt täitsa kuiv.

eks see vesi ülevalt tihendi vahelt sisse pääseb ja sealt alla voolab.
tegin tihendi pasast puhtaks ja panin tagasi. eks näi, mis saab.
igaljuhul kojameeste torudest võimalus minimaalne, või pea välistatud, sest seal 2 kordne plekk, kust need torud läbi lähevad.
ja kui ülemised kummid ja asjad on katki, siis all on poldi/mutri sõlm ja sealt miskit läbi ei pääse.

samas kui nyyd ei aita, siis puurin tihendipessa, kõige madalamasse kohtadesse (kummalegipoole) 8 mm augud ja las see vesi tilgub siis kapoti alla, mitte salongi ja bueno!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: L Nov 28, 2009 10:22
Postitas janek555
Minul sadas ka kõrvalistuja poolt sisse. See augu alla puurimine ei aita, sest pleki tihendi serv on kõrgem,kui väline kaar, ehk vesi peaks alt kausist ikkagi õue voolama. Minu katsetused ja uurimine jõudis ikkagi selleni,et vesi pääseb sisse külgposti ülemisest otsast,ehk tihendivahel katuselt alla voolates peale pööret alla.

Minu autol puhastamine ei aidanud, kuna autot on värvitud klaasid ees ja seega pole tihendil siledat pinda kuhu liibuda. Aitas silikoni laskmine poole klaasi ulatuses küljepostidele ja katusele.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: T Dets 01, 2009 11:46
Postitas ivomets
täna õnnestus sota eest weber 32/36 saada ja võtsin varuosadeks ka ühe weber 32/32, sellise, millel mõlemad lõõrid korraga avatakse.
aga mis ma nendega teen, ei tea....