Ja reeglina, näitajate järgi, Eesti Statoili 98's mootoribensiin on kehvem, kui konkurentide oma.
Lihtsalt on hea turundusnipp, et Norrast

Tootja numbrist väiksem õlivahetusvälp hoiab su mootori paremas korras ja kuluka kapremondi vajadus lükkub kaugemale. Võrreldes remondiga on õli ja selle vahetamine üsna odav.
heh, noh see küll argument ei ole, nii võib ka 1000 km intervalliks panna, sellise loogikaga=)
Küsimus oli selles-miks Eestis on teistmoodi kui Rootsis? Sarnane kliima, samad vedelikud. Bens vb tõesti halvem, aga kui võtta arvesse Statoili kütust Norrast siis vahet ei tohiks eriti ka siin olla
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-5-9 ... r-kit.htmlKüsimus selline, et küsisin SaabiAnti käest hinnapakkumist mootoriketti vahetuseks. Tema pakkus 450EUR koos töö ja materjaliga. Kas see on norm. hind? Sest igal pool foorumis kirjas, et kettide vahetus ca. 1000EURi.
Masinaks 98a. 9-5 2.3LPT 125kw.
~215€ komplekt + saatmine, õli peale 50€ peaks piisama, ülejäänud tööraha.