9-5 mootorikettide eluiga

Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#76

OT: Seda solki, mis Norrast tuleb, ei saa võrrelda sellega, mis sealmaal müüakse.
Ja reeglina, näitajate järgi, Eesti Statoili 98's mootoribensiin on kehvem, kui konkurentide oma.
Lihtsalt on hea turundusnipp, et Norrast :thumb:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#77

Tootja numbrist väiksem õlivahetusvälp hoiab su mootori paremas korras ja kuluka kapremondi vajadus lükkub kaugemale. Võrreldes remondiga on õli ja selle vahetamine üsna odav.

heh, noh see küll argument ei ole, nii võib ka 1000 km intervalliks panna, sellise loogikaga=)
Küsimus oli selles-miks Eestis on teistmoodi kui Rootsis? Sarnane kliima, samad vedelikud. Bens vb tõesti halvem, aga kui võtta arvesse Statoili kütust Norrast siis vahet ei tohiks eriti ka siin olla

Rootsi asjatundjad/harrastajad soovitavad samamoodi kasutada lühemat välpa. Meie oludes ei pea näiteks isegi salongifilter 15000km vastu. Olen seni iga 10tkm tagant seda vahetanud ning iga kord tuleb sealt rõve tökat välja.

Õliga on sama asjad. Igapäevaselt muutuvad ilmaolud, keskmisest külmem temperatuur, kehva kütus jne...
Sa võid ju iga 30 000km tagant ka õli vahetada, nagu USAs seda mõnda aega tagasi tehti...
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#78

US-as olid 9-5 peal siiski enamasti V6 mootorid, mis meil on suht haruldane asi. Võrreldes EC turuga olid Põhja-ameerikas V6 saadaval mitte ainult Griffinidega, vaid terve mudeligammaga
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#79

Mille põhjal sa seda järeldad? Kui USAs kasutatud auto portaale vaadata, siis mudeliaastaga 1998-2003 on valdav enamus ikkagi R4 mootorid. Kui vaadata 1998-2008, siis V6 mootoreid on vabse raske silmata.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#80

Ma vaatan juba tükk aega seda teemat ja mulle jääb täiesti arusaamatuks mille vastu kodanik Mlcads sõdib või mida tõestada tahab?:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#81

Ta tahab tõestada,et 20-30 000. km. õlivahetusvälp ei tee R4 turbomootorile midagi halba.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#82

Vaba maa... seda võib ju oma auto peal proovida :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#83

Sisse tuleks ka valada veel Säästumarketi Hiangplekk(40kr/L) õli...

Saabi R4 õlisõel, väidetavalt peale 25000km läbimist...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#84

Kas peale sellist pilti tahab keegi veel katsetada :poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#85

Muideks, järgmine õlivahetus viskan pilgu peale enda auto õlisõelale. 190000km ja 24 õlivahetust.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#86

Tee siis pilti ka.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#87

Suvel oli minu masina sõel ja karter selline. Mootor oli enne seda vahetatud vähem kui aasta tagasi. Siis sai ka loomulikult puhastatud sõel. Ehket see saast on mootorist lahti pestud alla aasta ja alla 10k km.

See heledam sodi sõela peal on sinna kogemata sattunud mingi rohujäänus, mitte saaled :P... õues lammutasin ...

Ka see kevad kavatsen alt mootori lahti kiskuda ja sõela üle vaadata.

Lisatud failid
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#88

Tere
Eelmine nädal vaatasin seda juttu siin ja oli üks link, kus mootoriketi komplekti hind jne. Miks see nüüd siis maha võeti?:freak:

Oleks kena kui tagasi paneksite, pakkus huvi:cool:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#89

Küsimus selline, et küsisin SaabiAnti käest hinnapakkumist mootoriketti vahetuseks. Tema pakkus 450EUR koos töö ja materjaliga. Kas see on norm. hind? Sest igal pool foorumis kirjas, et kettide vahetus ca. 1000EURi.
Masinaks 98a. 9-5 2.3LPT 125kw.
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-5-9 ... r-kit.html
~215€ komplekt + saatmine, õli peale 50€ peaks piisama, ülejäänud tööraha.

Seda mõtled?
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#90

Aga mis sodi sinna sõela ette kõik siis koguneb. Miks teistel autodel sellega probleme pole. Fordi 2.0 dohc mootoril pidi ka sama probleem olema. Öeldi et ketitaldade kulumisest tekkib puru, mis imurit umistab. Mina ei tahaks uskuda seda, sest siis poleks ju ketivahetusvälp nii pikk kui ta on.
RAIDS
Postitusi: 9
Liitunud: N Apr 09, 2009 17:33
Asukoht:
Auto:

#91

Tänud Jupats:beer:
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#92

Sõbra isa kasutab omal tööriistade vedamiseks, ehk niisama tööl käimiseks 2003a 9-5 2,3 turbot 136kw, ostis selle auto 2004 aastal, läbisõit on 265 000km ja nüüd kett koliseb jubedalt, kolisema hakkas umbes 5000km tagasi. Õliga on sõitnud umbes 25000km, tahtiski näha, et kaua see asi siis kestab ilma et midagi ei remondiks :D... ütlesin nüüd talle et vaheta need ketid ikka ära, muidu lendab mootor laiali lihtsalt. Pidi selle töö ette võtma. Ehk siis 260000ni nurrus see mootor veel kenasti, seda tean et turbot on ta juba 2 korda lasknud taastada.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#93

Mees on äkki hingepõhjas tuline Passatifänn, kes pole julgenud kapist välja tulla. Lõhub meelega Saabi ära, et saaks rahus oma lemmikauto osta?
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#94

Ei lihtsalt see oli näide sellest et Saab sõidab 250 000km ühe ketiga, keegi lubas siin auhinna sellele Saabile lausa anda mis 250t km ühe ketiga läbib. Sel masinal vahetatakse vaid hädavajalikud asjad, nüüd läheb ketivahetusse ka kuna muidu jääks varsti tee äärde.
Vasta