4. leht 4-st
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: N Veebr 03, 2011 17:39
Postitas Executive
OT: Seda solki, mis Norrast tuleb, ei saa võrrelda sellega, mis sealmaal müüakse.
Ja reeglina, näitajate järgi, Eesti Statoili 98's mootoribensiin on kehvem, kui konkurentide oma.
Lihtsalt on hea turundusnipp, et Norrast

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: N Veebr 03, 2011 17:55
Postitas Jupats
Tootja numbrist väiksem õlivahetusvälp hoiab su mootori paremas korras ja kuluka kapremondi vajadus lükkub kaugemale. Võrreldes remondiga on õli ja selle vahetamine üsna odav.
heh, noh see küll argument ei ole, nii võib ka 1000 km intervalliks panna, sellise loogikaga=)
Küsimus oli selles-miks Eestis on teistmoodi kui Rootsis? Sarnane kliima, samad vedelikud. Bens vb tõesti halvem, aga kui võtta arvesse Statoili kütust Norrast siis vahet ei tohiks eriti ka siin olla
Rootsi asjatundjad/harrastajad soovitavad samamoodi kasutada lühemat välpa. Meie oludes ei pea näiteks isegi salongifilter 15000km vastu. Olen seni iga 10tkm tagant seda vahetanud ning iga kord tuleb sealt rõve tökat välja.
Õliga on sama asjad. Igapäevaselt muutuvad ilmaolud, keskmisest külmem temperatuur, kehva kütus jne...
Sa võid ju iga 30 000km tagant ka õli vahetada, nagu USAs seda mõnda aega tagasi tehti...
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:00
Postitas mlcads
US-as olid 9-5 peal siiski enamasti V6 mootorid, mis meil on suht haruldane asi. Võrreldes EC turuga olid Põhja-ameerikas V6 saadaval mitte ainult Griffinidega, vaid terve mudeligammaga
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:19
Postitas Jupats
Mille põhjal sa seda järeldad? Kui USAs kasutatud auto portaale vaadata, siis mudeliaastaga 1998-2003 on valdav enamus ikkagi R4 mootorid. Kui vaadata 1998-2008, siis V6 mootoreid on vabse raske silmata.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:43
Postitas iisak
Ma vaatan juba tükk aega seda teemat ja mulle jääb täiesti arusaamatuks mille vastu kodanik Mlcads sõdib või mida tõestada tahab?:wtf:
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:46
Postitas Trionic
Ta tahab tõestada,et 20-30 000. km. õlivahetusvälp ei tee R4 turbomootorile midagi halba.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 12:20
Postitas Homersimpson
Vaba maa... seda võib ju oma auto peal proovida

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 13:20
Postitas Jupats
Sisse tuleks ka valada veel Säästumarketi Hiangplekk(40kr/L) õli...
Saabi R4 õlisõel, väidetavalt peale 25000km läbimist...

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 13:26
Postitas iisak
Kas peale sellist pilti tahab keegi veel katsetada

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 13:37
Postitas Jupats
Muideks, järgmine õlivahetus viskan pilgu peale enda auto õlisõelale. 190000km ja 24 õlivahetust.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 19:51
Postitas konks222
Tee siis pilti ka.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: R Veebr 04, 2011 20:57
Postitas Homersimpson
Suvel oli minu masina sõel ja karter selline. Mootor oli enne seda vahetatud vähem kui aasta tagasi. Siis sai ka loomulikult puhastatud sõel. Ehket see saast on mootorist lahti pestud alla aasta ja alla 10k km.
See heledam sodi sõela peal on sinna kogemata sattunud mingi rohujäänus, mitte saaled

... õues lammutasin ...
Ka see kevad kavatsen alt mootori lahti kiskuda ja sõela üle vaadata.
Lisatud failid
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: E Veebr 14, 2011 21:08
Postitas RAIDS
Tere
Eelmine nädal vaatasin seda juttu siin ja oli üks link, kus mootoriketi komplekti hind jne. Miks see nüüd siis maha võeti?:freak:
Oleks kena kui tagasi paneksite, pakkus huvi

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: E Veebr 14, 2011 22:03
Postitas Jupats
Küsimus selline, et küsisin SaabiAnti käest hinnapakkumist mootoriketti vahetuseks. Tema pakkus 450EUR koos töö ja materjaliga. Kas see on norm. hind? Sest igal pool foorumis kirjas, et kettide vahetus ca. 1000EURi.
Masinaks 98a. 9-5 2.3LPT 125kw.
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-5-9 ... r-kit.html
~215€ komplekt + saatmine, õli peale 50€ peaks piisama, ülejäänud tööraha.
Seda mõtled?
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: T Veebr 15, 2011 8:35
Postitas elumees
Aga mis sodi sinna sõela ette kõik siis koguneb. Miks teistel autodel sellega probleme pole. Fordi 2.0 dohc mootoril pidi ka sama probleem olema. Öeldi et ketitaldade kulumisest tekkib puru, mis imurit umistab. Mina ei tahaks uskuda seda, sest siis poleks ju ketivahetusvälp nii pikk kui ta on.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: T Veebr 15, 2011 12:55
Postitas RAIDS
Tänud Jupats

9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: E Okt 08, 2012 12:35
Postitas helitehnik
Sõbra isa kasutab omal tööriistade vedamiseks, ehk niisama tööl käimiseks 2003a 9-5 2,3 turbot 136kw, ostis selle auto 2004 aastal, läbisõit on 265 000km ja nüüd kett koliseb jubedalt, kolisema hakkas umbes 5000km tagasi. Õliga on sõitnud umbes 25000km, tahtiski näha, et kaua see asi siis kestab ilma et midagi ei remondiks

... ütlesin nüüd talle et vaheta need ketid ikka ära, muidu lendab mootor laiali lihtsalt. Pidi selle töö ette võtma. Ehk siis 260000ni nurrus see mootor veel kenasti, seda tean et turbot on ta juba 2 korda lasknud taastada.
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: E Okt 08, 2012 16:05
Postitas AndresV
Mees on äkki hingepõhjas tuline Passatifänn, kes pole julgenud kapist välja tulla. Lõhub meelega Saabi ära, et saaks rahus oma lemmikauto osta?
9-5 mootorikettide eluiga
Postitatud: T Okt 09, 2012 7:04
Postitas helitehnik
Ei lihtsalt see oli näide sellest et Saab sõidab 250 000km ühe ketiga, keegi lubas siin auhinna sellele Saabile lausa anda mis 250t km ühe ketiga läbib. Sel masinal vahetatakse vaid hädavajalikud asjad, nüüd läheb ketivahetusse ka kuna muidu jääks varsti tee äärde.