1. leht 2-st

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: E Sept 19, 2011 19:06
Postitas ivomets
Vahest tuleb igalühel endal ka käed õliseks teha ja alati pole raha/ võimalusi uute jubinate ostuks, või teadmisi remondiks siis aitab spetsialisti HEA NÕU, kuidas miskit teha , või midagi remontida.
Ja kui teilgi midagi sellist väärt teadmisi, õpetussõnu, siis pange aga kirja...


Näiteks stabilisaatorivarda kulunud pukse saab tihedaks, kui pukside alla panna parajas paksuses ja pikkuses kummiribad.
( muide uus puks maksab 5 eur. ja pukside vahetus tunni kanti.)

Paluks pilt teha vaadatavaks. :beer:


Pilt

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: E Sept 19, 2011 19:46
Postitas napoleon
Pildi saad nähtavaks, kui paned lingi ikka pildile mitte HTML lehele. Viite pildile leiad, kui vajutad pildi peal hiire paremat klahvi ja valid copy image location(firefoxiga), properties ja sealt copy-pastega address(internet explorer 8), copy image url(google chrome)... muude browseritega on kindlasti ka midagi sarnast. Hetkel ei saa mina küll aru, millist pilti sealt lehelt vaadatavaks teha tahad.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: E Sept 19, 2011 21:34
Postitas Motorhead
Mitte kummiribad, vaid hammasrihma pannakse sinna. ;)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 9:29
Postitas Cyber
Kas te kondoome ka lapite? Andke mulle andeks, aga just sedasi nimetaks ma seda, mis siin praegu on..:(

Autoga käiakse (või tehakse ise) hoolduses. Hooldus ei ole ainult õlivahetus. Hoolduse käigus loksutatakse igasugu kohti üle ja vahetatakse, mis tarvis. Siis ei ole vaja igale poole kummiribasid toppida või traadiga kinni tõmmata või veel midagi jubedamat teha... Koonerdamine ei ole kokkuhoid...

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 9:39
Postitas saabSS
Kas te kondoome ka lapite? Andke mulle andeks, aga just sedasi nimetaks ma seda, mis siin praegu on..:(
Klassika.... Klassika....

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 9:48
Postitas Motorhead
Nii nagu mina asjast aru saan, siis teema ongi tehtud loba alla ja selliste võtetega parandatud asi ei pretendeeriks niikuinii TÜV-i läbima.
Oma põllurallikaga laupäeval isaga teha võib kõike. :) :beer:
Minu meelest on täitsa naljakas ja hea teema ja ka jutumärgid pealkirjas on omal kohal.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 9:51
Postitas IQ*
Kunagi nõuka aja lõpul ilmus vene keelest tõlgitud raamat, mille pealkiri oli vist "Välismaa autod" või midagi sellist. Mul on meeles, et Jaguarile pidid sobima Zaporožetsi kolvirõngad. SAABi kohta öeldi seal umbes nii, et see on üks igav tuimavõitu auto. Aga millised Moskvitši jupid klassikule sobivad, seda ma ei mäleta.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 9:57
Postitas Cyber
krt.. :) ma rubriiki näiteks ei vaadanudki..:P Ja ilmselt oleks täpsem olnud " "spetsialisti" nõuanded ", aga noh las olla..:)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 10:00
Postitas iisak
Igatahes mulle tundub,et Ivomets on meelega Loba alla teinud teema ja jutumärkidesse pannud:eureka:

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 10:12
Postitas Motorhead
Ja selle viimase postitusega kadus viimane võimalus, et siia teemasse midagi vaimukat tekib peale kondoomide... :)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 10:35
Postitas iisak
No aga jätkame siis "näpunäidetega".
Milleks vahetada žarniiri kui selle võib näiteks alt korraks ära võtta ja alasi peal suure haamriga "tihedamaks" pinnida:eureka:
Ja minu lemmikremondijuhis:
SID-i parandamine pastaka ja kummiribadega.
Linke ei viitsi panna:drink:

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: T Sept 20, 2011 11:56
Postitas Motorhead
SID-i parandamine pastaka ja kummiribadega.
Linke ei viitsi panna:drink:

Mõnedel autodel saab pliiatsiga siibri poteka radasid taastada.
Tagatulede ärakadumiseni garantii. :drive:

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 10:17
Postitas mm17
Neidsamu pukse saab parandada ka keerates väsinud puksi sisse kruvi, mis peaks teda siis tihedamini vastu varrast suruma. Ilmselt parema tulemuse saab, kui keerata mitu kruvi. Minu kunagisel Saabil oli ainult 1 kruvi pandud ja sellest jäi natuke väheseks.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 10:35
Postitas ivark
Hambapastaga saab armatuuri plastikut parandada, kannad peale ja nühid lapiga, poleerib kriimud ära. Siis muidugi saad kriimu asemele laigu aga võid ju terve armatuuri ära nühkida, siis ainult eelarve kasvab. Soovitan vene päritolu pastasid. Teiseks keretööd - pahtlist poritiib otse roostele, aerosooliga üle. Tegin Sierrale ja kestis ühe talve, siis kukkus ära.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 10:51
Postitas daags
külje karpe ja muud säärast saab edukalt makroflexiga täita- hiljem pahteldad üle ja värv selga. Sigullidel toimis kenasti.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 10:51
Postitas napoleon
Teiseks keretööd - pahtlist poritiib otse roostele, aerosooliga üle. Tegin Sierrale ja kestis ühe talve, siis kukkus ära.

Miks sa sellega nii palju vaeva nägid? Pahtli asemel sobib roosteaugu lappimiseks ka Macgyver'i teip. Soovi korral võib aerosooliga katta, aga käib ilma ka.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 11:17
Postitas ivark
Teiseks keretööd - pahtlist poritiib otse roostele, aerosooliga üle. Tegin Sierrale ja kestis ühe talve, siis kukkus ära.

Miks sa sellega nii palju vaeva nägid? Pahtli asemel sobib roosteaugu lappimiseks ka Macgyver'i teip. Soovi korral võib aerosooliga katta, aga käib ilma ka.

Tahtsin kvaliteetselt teha:-)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 11:38
Postitas Nöx
Nii nagu mina asjast aru saan, siis teema ongi tehtud loba alla ja selliste võtetega parandatud asi ei pretendeeriks niikuinii TÜV-i läbima.

Ei oleks selles nii kindel.
Just sellist parandamise meetodit soovitas mulle eelmine aasta TÜV'i ülevaataja, kui oli avastanud, et tagumised stabikapuksid tiba kulunud. :wall:

Läksin siiski "laristamise" teed ja lasin uued puksid paigaldada.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 13:42
Postitas foxer
Teiseks keretööd - pahtlist poritiib otse roostele, aerosooliga üle. Tegin Sierrale ja kestis ühe talve, siis kukkus ära.

Miks sa sellega nii palju vaeva nägid? Pahtli asemel sobib roosteaugu lappimiseks ka Macgyver'i teip. Soovi korral võib aerosooliga katta, aga käib ilma ka.

Tonnisel sai 3-4 aastat sama auk teibiga kinni ja kivikaitse peale. Edukalt toimis.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: K Sept 21, 2011 14:28
Postitas margusmaa
Kui mul ford oli siis ussitasid sellel küljekarbid läbi. Käisin siis uurimas kus saaks vahetada ja mis maksab. Ühes kohas kuhu sattusin öeldi et karpide vahetus on 4000 eek ja mõlema karbi värvimine samuti 4000 eek. Ütlesin et vahetage need karbid 4000 eek eest ära ja pärast mökerdan need ise mingi mastiksiga üle. See neile ei sobinud. Seejärel lasin mõlemad karbid makroflexsi täis ja kleepisin klaasriidega üle. Kuna tahtsin enamvähem siledat tulemust siis kasutasin veel nii pahtlit, värvi kui ka mingit mastiksit :D Ise jäin tulemusega rahule ja samas kui auto ära müüsin ütlesin seda ka uuele omanikule et visuaalselt on karbid ok aga tungrauaga neid tõsta ei tasu sest plekki on seal sees vähevõitu.

Fordiga juhtus veel selline asi et tahavaatepeegel tuli klaasi küljest ära kui üritasin selle asendit muuta. Käisin siis ühes autopoes vaatamas kas on mingit setsiaalset liimi või midagi saada. Oli täitsa olemas peegli liimimiseks klaasi külge remondi komplekt. Kleepisin sellega peegli klaasi külge aga järgmisel päeval oli peegel jälle ära kukkunud. Siis ostsin ehituspoest keemilise metalli või igatahes mingi plasteliini sarnase tuutu mis oli pealt rohekas ja seest valge. Võtsin sealt ühe jupi ja mudisin natuke sõrmede vahel. Plätsisin selle peegli otsa külge ja surusi vastu klaasi. Pärast jäi igatahes peegel nii kõvasti kinni et rohkem muret mul sellega enam ei olnud :)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: N Okt 20, 2011 17:37
Postitas ivomets
üks näide, kuidas klassiku sidurit kangiga kätte saada:

see puru on seal mingi epo või vedelametalli puru, millega oli auku proovitud kinni lappida, aga mis muiudgi ei õnnestunud.



Pilt

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: L Okt 22, 2011 1:55
Postitas Myller

Näiteks stabilisaatorivarda kulunud pukse saab tihedaks, kui pukside alla panna parajas paksuses ja pikkuses kummiribad.
( muide uus puks maksab 5 eur. ja pukside vahetus tunni kanti.)

Leidsin oma Saabi alt sellise abinõu. Kindlasti on sellele mingi loogiline seletus peale selle, et siis ei lenda puks vahelt minema.


Lisatud failid

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: L Okt 22, 2011 8:42
Postitas Motorhead
Nägin siin kuskil ühte teemat, kus taheti sütkarisse ilma süüteta voolu saada ja seoses sellega meenus üks lugu eelmisest elust.
Kunagi nooruses peale sõjaväge sai meeltesegaduses ostetud moodne punane Escort.
Ja loomulikult tekkis kohe-varsti vajadus ka sinna stere-ereo süsteemi järgi.
Aga salongi konsooli juurde ei tulnud ühtegi otsa, kus oleks olnud elekter sees. :freak:
Sai siis kaua aega kapoti all põrnitsetud ja selgus, et eelmine omanik oli kasutanud kõik juhtmed ära ärandamise vastase süsteemi jaoks. Ja rohkemgi veel: Kuna juhet oli ilmselt tulnud puudu, siis oli sobivast kohast tulemüürist löödud meisliga läbi auk ja sealtkaudu suundus akuklemmi alt salongi suunas ilus sinine plussjuhe. Loomulikult sai seda ühendust automaatselt magneetofonile sheeritud.
Korraks tekkis mõte, et äkki peaks siinkohal kaitse installeeritud olema, aga kaitset vajavad ju ainult nõrgad. :gun:
Ja magneetofon suutiski ansambel "Liiga kiire start" kassetti maha mängida.
Ahjaa, Escort läks küll ükskord põlema, aga mitte sel põhjusel muidugi! :cool:

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: L Okt 22, 2011 13:36
Postitas sebastian
Sarnane Motorhead-i juhtumile...
Mõnikümmend aastat tagasi, Žiguli, ilusasti pargitud. Maakohas, sai veidi pidu peetud. Korraga märkas keegi, et selle (tol ajal suht prestiiže masina) kapoti alt tõuseb paksu valget suitsu. Omaniku nägu, nähes toimuvat, läks kah valgeks...wtf!
Kogu seltskond jooksis muidugi auto juurde, kapott käis üles valguse kiirusel. Ja selgus süüdlane: omanik oli paha aimamata kunagi akult peenikese juhtme salongi vedanud, toitmaks äsja installitud välismaa stereot. Ka sel korral kaitse ainult nõrkadele, ehk siis seda lihtsalt polnud.
Peenikesel juhtmel oli isolatsioon ammu sulanud ja kogu traat helendas nagu lambi hõõgniit. Läbi kah kurjam ei põlenud.
Seekord õnneks lahtist leeki ei tekkinud ja asi lahenes põletatud näppudega, kui "hõõgniiti" üritati akust lahti ühendada.

Kurioosne oli asja juures see, et lühis oli tekkinud täiesti omapäi, makk oli välja lülitud. Justkui oleks traat mõelnud, et "no pidutsege aga, ma siin natuke proovin auto kerega tutvust teha..." :cool:

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: L Okt 22, 2011 13:59
Postitas ivomets
tänane avastus:
et klassiku amordika silmas pukse mitte vahetada, tuleb panna puksidele lisaks selline paraja paksusega kummimatist lõigatud riba , et murtit kõvemini kinni tõmmata saaks.