1. leht 1-st
Mingi kõrin
Postitatud: K Jaan 11, 2012 15:33
Postitas coltman
Ühel hommikul autot käivitades avastasin et esiratta juurest käigukasti poolt on kuulda väikest kõrinat,kui sidur alla vajutada,siis kõrin kaob!Kõrinat on kuulda ka sõites kui aken lahti on eriti just kui pöörded esimese ja teise käiguga madalad on gaasi andes ja kõrgematel pööretel koik ok.Veel et kui mootor juba soe siis vaba käiguga vaikus mingit kõrinat!Äkki keegi oskab öelda milles asi?Autoks Saab 9-3 2,2 tdi 2000a.
Mingi kõrin
Postitatud: K Jaan 11, 2012 15:37
Postitas iisak
Siduri survelaager vahetada.
Mingi kõrin
Postitatud: K Jaan 11, 2012 16:13
Postitas coltman
Tänud!:)
Mingi kõrin
Postitatud: R Jaan 13, 2012 9:12
Postitas Rauno
Lisaks kontrolli kiiremas korras käigukasti õlitaset!
Vähene kasti õli tekitab sinu kirjeldusele vastava kõrina.
Mingi kõrin
Postitatud: T Mär 06, 2012 15:43
Postitas evil
vahest mingi õrn kõrin tühikäigul nagu oleks käigukastist aga pole kindel,kuda kastil õlitaset kontrollida 2,2tid.

Mingi kõrin
Postitatud: K Mär 07, 2012 10:38
Postitas coltman
Oleks siis veel korra Saabi spetside abi vaja!Kuna varsti ees siduri ja survelaagri vahetus siis käidud ühes servises ja seal remondimees arvas et see kõrin,mis ma enne kirjeldasin on hoopis kahepoolsest massi hoorattast!Ma muidugi autodest midagi ei jaga,aga kas Saab 9-3 2.2 85 kw 2000a on üldse selline asi nagu kahemassiline,minuteada seal ikka tavaline hooratas?Lammutustest küsisin samuti ja seal öeldi et sellistel Saabidel kõigil tavalised on!Äkki minul siis mingi eri varjant on või mida?:wall:
Mingi kõrin
Postitatud: K Mär 07, 2012 13:05
Postitas Rauno
vahest mingi õrn kõrin tühikäigul nagu oleks käigukastist aga pole kindel,kuda kastil õlitaset kontrollida 2,2tid.
Kastil peaks olema küljepeal kontroll punn (enda autol ma seda ei leidnud), seega sai usaldatud esinduse juttu ja pandud sisse täpselt 2l õli, aasta hiljem igaksjuhuks kontrollides lasin õli uuesti välja mõõte topsikusse ning valasin pärast sama õli tagasi - kilplaste värk.
Edit: minu jutt käis manuaal kasti kohta.
Mingi kõrin
Postitatud: R Mär 09, 2012 8:37
Postitas Scorps
Kuidas seda kontrollpunni leida ikkagi, viitsib keegi lähemalt seletada? Tuleb ratas alt ära võtta?
Kas survelaager on kallis vidin?
Mingi kõrin
Postitatud: R Mär 09, 2012 19:53
Postitas coltman
Survelaager mingi 140 euri,aga kui survelaagri vahetad,siis juba terve sidur vahetada mõtekas nii et kokku minul mingi 350 euri ringis läheb pluss töö!:drink:
Mingi kõrin
Postitatud: L Mär 10, 2012 16:59
Postitas Trionic
Kork asub juhipoolse pooltelje suunast "kella 2,5" lähedal. Ratast pole tingimata tarvis eemaldada.8mm. sisekuuskant võti on vajalik.
Maksab 170-210.- ,sõltuvalt tarnijast-tootjast.