1. leht 2-st
Lukku
Postitatud: P Veebr 10, 2013 21:53
Postitas Arles
Lukku
Lukku
Postitatud: E Veebr 11, 2013 8:30
Postitas iisak
Karterituulutusprobleemid.
Lukku
Postitatud: E Veebr 11, 2013 8:44
Postitas Trionic
Pluss ebanormaalsed õlivahetusvälbad.
Lukku
Postitatud: E Veebr 11, 2013 9:37
Postitas ivomets
Mina näen siin seda, et selle mootoril on kallal käidud ja jõhkra silikoniga see põhi sinna alla pandud ja samamoodi võib olla kah see klapikambrikaan ilma uut tihendit paigaldamata. ja pole mingi ime, et läbi laskma hakkab.
eks see tuulutuse süsteem tule üle vaadata ja samas kah uurida, miks kallal käidud on.
Lukku
Postitatud: E Veebr 11, 2013 10:05
Postitas Myke
Vaadates esimest pilti on näha et tuulutuse tagasivoolu toru on totaly umbes.

Soovitused korralikult puhastada ka klapikambri kaanes asuvad vasktorud
Lukku
Postitatud: E Veebr 11, 2013 20:30
Postitas Arles
Mida soovitaksite, et kõik tõhusalt puhtaks saada?
Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 17:26
Postitas Arles
Tegin klapikambrikaane ja karteri seest täielikult puhtaks ja koorisin ka veidi mootori juurest - ülalt ja alt, nii palju kui üldse pääses ligi... Ostsin ka Comma Flush Out mootoripesuõli ning vaikselt hakkan juppe kokku orgunnima: Mobil 1 0w-40; klapikambrikaane tihend; õlifilter; parendatud karterituulutuskomplekt.
Samas vaatan lähiajal turbo ning ülejäänud mootori seisukorra üle.
Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 18:19
Postitas ivomets
oahhhh!
igasugune turbomootori sisepesemine võib lõppeda selle mootori surmaga. ja see ei aita, kui sul karterituulutus peetis ja muidgi vigasid, mis 9-5 puhul tavalised on
Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 18:22
Postitas Arles
Kui karterituulutus parema vastu vahetada, on ikka peetis? Mis soovitus siis on? Saab varuosadeks müüa?

Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 18:26
Postitas Myke
Pigem jätkata parenduste rada oled väga õigel teel aga läbipesu unusta küll ära:poke:
Õli võiks küll 5w olla
Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 18:43
Postitas Arles
Enamasti soovitatakse siiski Mobil 1 0w-40 õli. Miks 5w parem on? On ka kindlaid tõendeid?
Ja ütlete, et kui tuulutus parema vastu vahetada, siis on probleem lahendatud? Pool "kohvipaksust" jääb siiski seinte külge? Mis parendusi veel peaks tegema?
Lukku
Postitatud: R Veebr 15, 2013 18:57
Postitas ivomets
see, et tuulutuse uue paned teeb kindlasti asja paremaks. ja muidugi kaane sees olevad torud puhtaks.
aga asi sõltub ka sellest, mis seisus kolvid-rõngad on.
õlil pole mingit tähtsust, kas 0w või 5 w. mida väikesm esimene nr, seda kergem mootoril külmalt töötada ja kergem käivitada.
Lukku
Postitatud: P Veebr 17, 2013 20:30
Postitas Arles
Nii, kas keegi oskab öelda, kas klapikambrikaanes vasktorude all kambris on plastikosasi? Küsin seoses mõne kangema ainega puhastamise sooviga.
Lukku
Postitatud: P Veebr 17, 2013 21:09
Postitas iisak
Ei ole.
Lukku
Postitatud: P Veebr 17, 2013 22:40
Postitas _rein_
Nii, kas keegi oskab öelda, kas klapikambrikaanes vasktorude all kambris on plastikosasi? Küsin seoses mõne kangema ainega puhastamise sooviga.
Mina katsetasin ka igasuguste ainetega ,aga aja säästmiseks soovitan appi võtta tule.
Lukku
Postitatud: E Veebr 18, 2013 8:08
Postitas Trionic
Nii, kas keegi oskab öelda, kas klapikambrikaanes vasktorude all kambris on plastikosasi? Küsin seoses mõne kangema ainega puhastamise sooviga.
Õlipüüduri kambris pole plasti. Kaas tuleks eemaldada ja kamber puhtaks kraapida, kui on ilmne, et see tahma/vaiku täis on.
Lukku
Postitatud: E Veebr 18, 2013 10:53
Postitas Myke
Lukku
Postitatud: R Mär 08, 2013 23:08
Postitas Arles
Auto on nüüd jälle koos ja töötab. Ainuke mure tekkis sellega, et proovisin udutulesi ning peale seda käis "kõll" ning armatuuris hakkas põlema INFO DISPLAY. Kahjuks aga SID'ilt on võimatu miskit välja lugeda. Kas need võivad omavahel seotud olla või võib olla probleem ka milleski muus?
Lukku
Postitatud: L Mär 09, 2013 15:26
Postitas yksheikki
kiri INFO DISPLAY tuletab sulle meelde, et vaata veateadet SID-l. Nii et nende vahel on seos olemas küll.
Lukku
Postitatud: P Apr 14, 2013 16:14
Postitas Arles
Temaga on sõidetud ja ta on ilusti töödanud, kuid peale pikemat sõitu viskas mootoritule põlema. Arvuti ütles veakoodideks p1312 ja p1334 - ehk siis süütevead e. DIC. Mis variandid on?

Lukku
Postitatud: P Apr 14, 2013 18:03
Postitas daags
vaheta süütekassett, mis variante sa veel tahad? (heas mõttes ikka

)
Lukku
Postitatud: P Apr 14, 2013 18:18
Postitas Arles
vaheta süütekassett, mis variante sa veel tahad? (heas mõttes ikka

)
...egas mõne odavama variandi peale ei tasugi mõelda, kui juba Saabi omanik olen

Lukku
Postitatud: P Apr 14, 2013 18:46
Postitas Homersimpson
Muud varianti nagu polegi ju...
Lukku
Postitatud: T Apr 16, 2013 14:17
Postitas Arles
Kas 1999. a. 2.3T DIC sobib ka 2001 omale? Võib üldse erinevusi leiduda?
Lukku
Postitatud: T Apr 16, 2013 16:18
Postitas Homersimpson
Neid on eri versioone/tootjaid. Originaalne tootja on SEM ja viimane versioon oli vist TK 3.7 . Need kirjad leiab DI pealt. Kui mitte, siis võib tegu olla mingi jamaga.
Muidu laias laastus ühed mustad kõik.