1. leht 1-st
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: T Mär 18, 2014 20:44
Postitas flood
2.2 liitrise 88/92 kW diislite EGR probleemid on teada tuntud ilmselt kõikidele. Siiamaani on jäänud mulje, et antud mootoritel EGR-i välja progeda ei anna. Samuti ei saa niisama "pimet" ette panna.
Ometi annab kerge googeldamine erinevaid "emulatoreid" mida müüakse ja mida nagu oleks võimalik kasutada. Inglise keelsetes foorumites infot ei leidu, saksa keeles kahjuks ei oska otsida. Kas mõnel foorumlasel või targemal on antud toodete kohta arvamusi või ka kogemusi?
Siin mõned näited:
http://http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CH ... 2a3451f4a0
http://www.egrvoztuvai.lt/
http://www.egr-valve.eu/saab-egr/
Leedukate suhtlesin, vastasid, et on Eestisse müünud küll. Auto24-s müüakse ka mingeid variante, aga eelnevate linkidega võrreldes mitmekordse hinnavahega.
Samuti pakub JõuJaam nüüd väljaprogemist 2.2 diislile. Seal küll kirjas ainult Opel.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... t=1&ref=nf
Arvamusi?

2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: E Mär 24, 2014 9:44
Postitas flood
Ise küsin, ise vastan.
Tänaseks päevaks on üks "emulator" katsetatud (üle 400 km sõidetud).
Tulemused järgnevad: Mootori tuli ei põle, Limp home-i ei viska. Püsikas töötab. Tagant ei tahma. Kütusekulu maanteel cpu järgi 100 km/h sõites 5-5,2 l/100km-le. Igastahes tundub ökonoomsem kui streikiva egr klapiga.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: E Mär 24, 2014 11:15
Postitas Alderius
huvitav, kas probleem et pöörded ei lähe üle 3800 on ka seotud EGR'iga? igastahes diagnostika arvas nii. ja minu 2,2 liitrisel 85 kW on juba pikemat aega see viga et pöörded üle 3800 ei lähe. samuti olen täheldanud ka võimsuse kadu, eriti just paigaltvõtul, kiirendusel. mingeid veateateid SID pole andnud, ja mootor ei tundu ka tahmavat. oskab keegi anda nõu, kust ja kuidas viga tuvastada?
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: E Mär 24, 2014 17:31
Postitas flood
85 kW egr on muidugi hoopis vaakumsüsteemiga. Ilmselt ei ole see mootorituli nii sage nähtus selle tõttu kui 88/92 kW masina puhul.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: T Mär 25, 2014 8:57
Postitas Alderius
kuid kas selline piirang pööretele võiks olla ikkagi kasvõi teoreetiliselt EGR'i vea süü või mitte?
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: P Mär 30, 2014 21:10
Postitas flood
Vaadates teema aktiivsust, siis võib kokkuvõtlikul vist öelda, et on kaks varianti:
a) EGR polegi nii tavaline probleem;
b) 300 euri tavalise SAAB-i omanikule pole mingi probleem.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: P Mär 30, 2014 21:24
Postitas andrehh
Mis emulaator külge läks ? Kui kalliks emulaatori paigaldamine kujunes ? EGR´ga pole probleeme esinenud kuid hea oleks teada, mis oleks lahenduse sellele. Tuntav jõulisa ka juurde tuli ?
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: P Mär 30, 2014 21:31
Postitas antila
EGR on küll üks vigurdaja mu 92kw saabil. Samas on ta siiani piirdunud ainult mootoritule põlema panemisega, mingit jõu kadu ega muud sellist pole tähendanud.
95% kordadest töötab järgnev - mootor soojaks ja veits talda anda. Jään seisma, võti välja..uuesti sisse ja süüdet. Tuli kadunud! Kehvemal juhul saab näpud tahmaseks, mis ehk ongi hea, sest muidu kipub kapoti alla vaatamine päris ära ununema!:)
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: P Mär 30, 2014 21:43
Postitas flood
Imevidin 65 euri, paigaldus jootekolbi kasutamise korral 0 euri.
Jõuvahet nagu eriliselt ei ole, aga minu meelest on masin üksjagu ökonoomsem. Ja enam ei kõigu mootori pöörded nagu enne, kuna millegipärast EGR ei suutnud end stabiilselt hoida.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: E Mär 31, 2014 10:53
Postitas praktikant
aru ma ei saa, mis imeasi see EGR siis on et seda kuidagi korda ei saa ja peab miskeid aretusi tegema.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: R Apr 04, 2014 12:25
Postitas Juss9-5
Millise emulaatori soetasid ning kust?
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: P Apr 06, 2014 21:19
Postitas flood
Võtsin leedukate oma: egr-valve.eu saidilt. Saatsid Leedu postiga ja tavaline netipanga euroopamakse. 5-6 päevaga käes.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: L Okt 31, 2015 22:07
Postitas Marko88
Kedagi see teema huvitab, siis tellisin ka samast kohast ja probleem on lahendatud.
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: K Dets 02, 2015 9:58
Postitas Rauno
Palun kas keegi võik teha ülevaate emulaatori ühendamise keerukusest/lihtsusest?
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: K Dets 02, 2015 10:32
Postitas aatom
Ühendamine pole keerukas (ise pole paigaldanud, oma autol ostsin uue EGR-i ja asi lahendatud).
Õhulugeja juhtme vahele tuleb ta panna selle pärast, et aju õhuhulga arvutus õige säiliks (kompenseeriks tavaolukorras EGR-i kaudu sisenevaid väljalaske gaaside õhuhulka).
Üks suvaline pilt:
Lisatud failid
2.2 88/92 kW EGR emulatorid
Postitatud: K Dets 02, 2015 14:09
Postitas ronny
Paigaldad emulaatori sobivasse kohta, ühendad pistiku ja kõige keerulisem ongi selle õhulugeja juhtme jootmine. See tuleks korralikult joota ja termokahanevaga kinni panna.