1. leht 1-st
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: N Aug 03, 2017 17:46
Postitas kasparius
Pakkuge kiiret kasti.
U2u
Või 50 6 7 5 0 8
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: N Aug 03, 2017 17:51
Postitas ivomets
turbo 9-3 oma. pakkuda.
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: N Aug 03, 2017 20:02
Postitas kasparius
Otsin kasti millel lühemad kàigud kui 2ga 105 ja kolnandaga 160
6500 rpm
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: E Aug 28, 2017 13:52
Postitas kasparius
Aljuu. Kuskohast Saab??
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: E Aug 28, 2017 18:00
Postitas daags
Huvitav soov. Ehitad rallikat v ?
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 8:55
Postitas Cyber
Unicorn.... ma ei mäleta, et ma oleks manuaalkastiga v6 NG-d näinud kunagi..

O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 9:02
Postitas Pootsman
http://www.refeus.ee/ uuri sealt, neil võib olla.
Pärnus üks punane manuaal 2.5 V6 on aga ta kahjuks ei soovi jupitada.
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 13:35
Postitas kasparius
Rallikat ei ehita.
Pigem, et kiiremini liikuma saaks. Tegemist tànavaautoga ja üle 1xx kmh Eestis niikuinii ei saa. Eeldatavasti jookseb 200 juures piirajasse. Praegune kast pole 250 probleem.
Nick Taliaferrol oli selline 500hj 9-3 peal ja ytles, et oli fun:)
Üks foorumlane kirjutas mulle , et tal oli ka ja masin transformeerus.
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 14:54
Postitas roimar
Ise soetasin kunagi sellise ülekandega kasti 900ng pealt millel oli 2.0 vabalhingav moto.
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 15:31
Postitas Cyber
Ma siin natuke lugesin, see V6 kast ei istu vist ka niisama sinna R4 mootori otsa, kastide sisud tuleb ringi visata, kest on erinev...
Aga tundub jah vabalthingava kast olema, just 2.0 mitte 2.3 oma.. Ma esialgu tutvusin meerikamaa foorumiga ja seal ju neid vabalthingavaid polnud, mainiti vaid v6-te... natuke sorides tuli siis välja, et et ostke euroopast vabalthigavate kaste..

O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 16:02
Postitas daags
ma keeraks lihtsalt jõudu juurde, mis suudaks iga käiguga ratast ringi lasta

O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 16:39
Postitas kasparius
Mitsu on läägine
ma keeraks lihtsalt jõudu juurde, mis suudaks iga käiguga ratast ringi lasta

O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Aug 29, 2017 22:11
Postitas kasparius
Selgus, et 2.0i mootorilnon ka 4:45
Aga ainult ng900 peal
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: K Aug 30, 2017 7:06
Postitas kasparius
Rallikat ei ehita.
Pigem, et kiiremini liikuma saaks. Tegemist tànavaautoga ja üle 1xx kmh Eestis niikuinii ei saa. Eeldatavasti jookseb 200 juures piirajasse. Praegune kast pole 250 probleem.
Nick Taliaferrol oli selline 500hj 9-3 peal ja ytles, et oli fun:)
Üks foorumlane kirjutas mulle , et tal oli ka ja masin transformeerus.
O: ng900 2.0i vôi 2.5 v6 manuaalkäigukast (4.45 final)
Postitatud: T Sept 05, 2017 17:33
Postitas kasparius
Olemas. Lukku!