Tervitus Saabi pere,
Otsin omale uut autot ja erinevate variantide vahel kaaludes hakkab järjest rohkem meeldima mõte 9-5 Aerost, aastast 2004/2005. Olen viimastel päevadel seda foorumit natuke lugenud ja ennast püüdnud kurssi viia nii kulu poolega, kui ka kõige muuga, mis seda autot puudutab. Küsimus tekkis veel selline, et mis vahe on kuni 2003 lõpp aasta aerodel ja alates 2003 lõpp kuni 2005 aasta aerodel? Mõlematel 184kw. Kas vahe on ainult stangedes või milleski veel? Kas ostes tuleks arvestada ka karterituulutuse probleemidega, mis on vanematel mudelitel või ei? Hinnavahe on facelifti eelsel ja järgsel mudelil ju üsna korralik, pea kahekordne?
Link ka autost, mis on silma jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=317658
Arvatavasti katsun viimast autot neljapäeval vaatama minna.
Saab 9-5 Aero 03 ja 04 facelifti vahe?
Algselt postitas: Ingvar
Tervitus Saabi pere,
Otsin omale uut autot ja erinevate variantide vahel kaaludes hakkab järjest rohkem meeldima mõte 9-5 Aerost, aastast 2004/2005. Olen viimastel päevadel seda foorumit natuke lugenud ja ennast püüdnud kurssi viia nii kulu poolega, kui ka kõige muuga, mis seda autot puudutab. Küsimus tekkis veel selline, et mis vahe on kuni 2003 lõpp aasta aerodel ja alates 2003 lõpp kuni 2005 aasta aerodel? Mõlematel 184kw. Kas vahe on ainult stangedes või milleski veel? Kas ostes tuleks arvestada ka karterituulutuse probleemidega, mis on vanematel mudelitel või ei? Hinnavahe on facelifti eelsel ja järgsel mudelil ju üsna korralik, pea kahekordne?
Link ka autost, mis on silma jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=317658
Arvatavasti katsun viimast autot neljapäeval vaatama minna.
Käiguvahetuse võimaluses roolilt, välimuses nagu sa juba mainisid.
8a mootorigarantii puudumine
Sisu ja probleemid peaks samad olema, need vist likvideeriti 2005 koos uue mootoriga alles...

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuni 2003 võib mootor mõningatel juhtudel mahtuda veel Saabi eriskummalise pikema garantii alla. Karteri tuulutuse sats võib 2004 puhul olla juba uus (suht odav lõbu kui ei ole).
Kulutustest millega tuleks igaks juhuks arvestada:
ketimajandus (ilmselt 60Kkm puhul pole see veel probleemiks), kui ees on Sachsi originaalamordid siis need kolisevad talvel, tagasilla puksid.
Ostmisel peab jälgima et automaatkasti puhul kast töötaks korralikult. Alates 2003 oleks pidanud kastiprobleemid olema ajalugu aga siis päris nii see ei ole.
EDIT: Usun et selle konkreetse müüja autoga ei tohiks probleeme tekkida. Temast on mitmeid kordi räägitud.
Kulutustest millega tuleks igaks juhuks arvestada:
ketimajandus (ilmselt 60Kkm puhul pole see veel probleemiks), kui ees on Sachsi originaalamordid siis need kolisevad talvel, tagasilla puksid.
Ostmisel peab jälgima et automaatkasti puhul kast töötaks korralikult. Alates 2003 oleks pidanud kastiprobleemid olema ajalugu aga siis päris nii see ei ole.
EDIT: Usun et selle konkreetse müüja autoga ei tohiks probleeme tekkida. Temast on mitmeid kordi räägitud.
Kas siis oleks ikkagi mõtekam otsida mootorigarantiiga faceliftieelne auto või on see mootoriteema pisut üle paisutatud? Kui on tume auto, siis ei tule ka kere erinevus eriti välja? Käiguvahetus roolilt ei ole minu jaoks kuigi suur argument, sest hetkel ei viitsi isegi raadiot roolilt näppida.
Amortide ja pukside vahetus ei ole eriline probleem, kui seda ei pea iga poole aasta tagant tegema.
Siis veel selline küsimus, et kas oskate soovitada, kus Pärnu kandis oleks Saabile mõistlik hooldusi teha. Tallinna Vikingis ei ole kõige mugavam käia. Või ei ole Saabil probleeme hooldusintervalli nullimisega nagu enamusel tänapäeva korralikemal autodel?

Amortide ja pukside vahetus ei ole eriline probleem, kui seda ei pea iga poole aasta tagant tegema.
Siis veel selline küsimus, et kas oskate soovitada, kus Pärnu kandis oleks Saabile mõistlik hooldusi teha. Tallinna Vikingis ei ole kõige mugavam käia. Või ei ole Saabil probleeme hooldusintervalli nullimisega nagu enamusel tänapäeva korralikemal autodel?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui ostad mootorigarantiiga, käid ainult Tallinnas vikingmotorsis. Hooldusintervalli nullimiseks on vaja techi. Need on tallinnas ja tartus.
Erinevustest veel niipalju, et uuemal mudelil on touchscreen-menu ja navi sisseehitet - mis on arvatavasti lisavarustus, kuna olen näinud autosid ka ilma selleta, aga see võib olla hinnavahe üks põhjus. Teine põhjus - mõnel üksikul kuulutusel väidetakse olevat 8 turvapatja, mis võib olla küll müüja asjatundmatusest tekkinud kala
(vahepeal oli müügis koguni üks V8 Aero
). Kolmas põhjus - uuematel on bi-xenoon võimalus lisavarustuses, 2002.a. kõige esimestele mudelitele pakuti ainult lähituledele ksenooni. Aga see muutus ei tekkinud faceliftiga, vaid varem. Peale esipampri on muudetud ka tagumist, kuigi see paistab veel vähem silma. Uuemal tulid varustusse ka kurjemad 5-spoke veljed.
Hinnavahe põhjused peituvad seega vast varustusnimekirjas. Ja no 2004 kõlab ka magusamalt kui 2002


Hinnavahe põhjused peituvad seega vast varustusnimekirjas. Ja no 2004 kõlab ka magusamalt kui 2002

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson