Algselt postitas: ergo75
Mida peaks veel jälgima Hirschi puhul? Või peab vaatama nagu tavalist aerot

?
Lisaks pelgan ka võimaliku remondi maksumust Hirschi puhul ... keegi oskab võrrelda tavalise Aero remondihindadega? (mootor, turbo, väljalase ...)
Kui mina omale Saabi ostsin, siis mulle tõestati ilusasti dokumentidega ära, et sa tõesti istud Hirsch`i poolt üle käidud "lennukis".

Nendes dokkides oli vastavusse viidud auto VIN kood ja jubinad, mis autole külge kruvitud. Kui on ka kW-d tõstetud, siis ka see seal ilusti kirjas. (Sõltub kust ostad, aga võid ju lasta ka üle vaadata, kas need jubinad küljes, mis paberil või kuulutuses märgitud).
Remondi/hoolduse osas ei tohiks mingit hinnavahet Aero-ga tekkida, kui sa just Hirschi toodangut auto küljes ei hoolda/vaheta (nt väljalaske süsteemi, amorte, piduri osasid jne - kui need küljes muidugi).
Omal läks võibolla 1/2 töötunni raha rohkem, kuna Hirschi priske väljalaskesüsteem ei võimaldanud vajalikele poltidele/mutritele nii hästi ligi pääseda, kui orig.süsteemiga.