1. leht 1-st
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 22:50
Postitas ergo75
Esiteks: Palun mitte peksma hakata ilmselt KKK eest ...
Tesieks: Kas keegi teab midagi sellest autost:
http://www.e-autoline.com/uus.php?lang=ee&car_id=6701 ? Mootor on ikka 2,3 - see oli neil näpukas juhtunud
Ajalugu ega muud midagi taolist kaasas polnud ... pidi olema Rootsist toodud ... aga Eestis arvel juba.
Kolmandaks: tehasetähise küsisin ka - aga kelle poole sellega pöörduda, et sealt maalt ajalugu teada saada ... ?
Neljandaks: Kui on pakkuda asjalikemaid kõrvale, siis on need ka teretulnud

aga hinnaklass kuni ~350k

:
Ette tänades,
Ergo
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:05
Postitas Helix
Ongi ju kirjas et 2,3, ainult hobeseid peaks olema 250 mitte 251. Mis seal ikka, vaata et hooldusraamat oleks OK, rootslased ei tunne kerimist, kõige parem oleks vedada kusagile et masin ülevaadata.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:08
Postitas vmaster
Hind on küll natuke kõrgem aga vb annab välja pingutada hoopis järgmise saabi:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:11
Postitas Cyber
Nii uuel autol võiks ju hooldusraamat olla... Ma ei kujuta ette, kas VM tahab VIN-i alusel päringut teha sulle.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:14
Postitas Aimar
Või hoopis see
http://www.aeroport.ee/index.php?sisu=auto&id=9
Foorumist saadud info põhjal müüakse seal ausat kaupa.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:16
Postitas Helix
Kui on pärit Rootsist ja pole hooldusraamatut kaasas, siis on mingi möga ja mina vaataks midagi kindlamat. Rootsist tulnud autodel on 99% raamat kaasas, eriti veel nii uuel.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:20
Postitas Helix
pildi järgi tundub et juht on olnud mingi tavotituuker(juhiiste), sellest autost oli kusagil foorumis varem ka juttu. Lisaks 2.0 mootorist välja võtta Aero 184 kw, kas see mootor ei jää mitte üheks hooajaks? Selle raha eest saab juba tõupuhta Aero.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:28
Postitas Aimar
Algselt postitas: Helix
pildi järgi tundub et juht on olnud mingi tavotituuker(juhiiste), sellest autost oli kusagil foorumis varem ka juttu. Lisaks 2.0 mootorist välja võtta Aero 184 kw, kas see mootor ei jää mitte üheks hooajaks? Selle raha eest saab juba tõupuhta Aero.
Ma arvan et Hirsch-i mehed vaevalt mootoreid kõigest mõneks hooajaks toodavad. Seda enam kui Saabi tehas neid ametlikult tunnustab.
Iisaku TROLL-R liigub ju ka!
2,3 liitrit@200KW ja aastaks 1999
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:30
Postitas iisak
Algselt postitas: Helix
Lisaks 2.0 mootorist välja võtta Aero 184 kw, kas see mootor ei jää mitte üheks hooajaks?
See pole nüüd küll mingi jutt:fight:
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:30
Postitas Cyber
Selle Aimari viidatu näol on tegemist vägagi haruldase autoga...

Hirschi miski eriseeria ja vist vaevalt 20 tehtud neid. Tõupuhta Hirschi saad..

Juttu sellest
selle teema lõpus
Samas Ergo75, vaata sinna
http://www.aeroport.ee, sealt saab häid autosid..

Tuuakse ka, kui mõnda sulle sobivat hetkel pole.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:31
Postitas iisak
Algselt postitas: Aimar
Iisaku TROLL-R liigub ju ka!
2,3 liitrit@200KW ja aastaks 1999
Trionicu+Iisaku Troll on juba uue omaniku leidnud:headbang:
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:33
Postitas Helix
Ikkagi ei näe pointi: 2.0 viimase vindini forstitud vs. 2.3 stock Aero vahel, kui kw on võrdsed.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:33
Postitas ergo75
ok .. see Hirsch 225kw asub Pärnus ... aga kui ostuks läheb - tahaks enne nagu üle ka kontrollida lasta ... aga kus Pärnus seda üldse teha .. ?
Mida peaks veel jälgima Hirschi puhul? Või peab vaatama nagu tavalist aerot

?
Mis võivad olla tüüpilised vead Hirschi tuuningu puhul? (kuigi kahtlustan et neid ei ole, eriti veel 225kw puhul, mis maksab niigi meeletu varanduse)
Lisaks pelgan ka võimaliku remondi maksumust Hirschi puhul ... keegi oskab võrrelda tavalise Aero remondihindadega? (mootor, turbo, väljalase ...)
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:39
Postitas Aimar
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Aimar
Iisaku TROLL-R liigub ju ka!
2,3 liitrit@200KW ja aastaks 1999
Trionicu+Iisaku Troll on juba uue omaniku leidnud:headbang:
Vabandan teema risustamise pärast aga loodan et jäi foorumisse?
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: N Juul 05, 2007 23:55
Postitas Aimar
Algselt postitas: ergo75
ok .. see Hirsch 225kw asub Pärnus ... aga kui ostuks läheb - tahaks enne nagu üle ka kontrollida lasta ... aga kus Pärnus seda üldse teha .. ?
Mida peaks veel jälgima Hirschi puhul? Või peab vaatama nagu tavalist aerot

?
Mis võivad olla tüüpilised vead Hirschi tuuningu puhul? (kuigi kahtlustan et neid ei ole, eriti veel 225kw puhul, mis maksab niigi meeletu varanduse)
Lisaks pelgan ka võimaliku remondi maksumust Hirschi puhul ... keegi oskab võrrelda tavalise Aero remondihindadega? (mootor, turbo, väljalase ...)
Ilmselt pead proovima ta Viking Motorsisse viima kuidagi.
Nad on ametlikud Hirsch-i toodangu diilerid Eestis.
Trionicuga/Iisakuga Troost Autost proovi ka ühendust võtta.
(TROLL-R mille nad korda tegid ja äsja maha müüsid samuti Hirsch-i toodang)
Kahjuks nemadki Tallinnas
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: R Juul 06, 2007 0:27
Postitas Joonas
Algselt postitas: ergo75
Mida peaks veel jälgima Hirschi puhul? Või peab vaatama nagu tavalist aerot

?
Lisaks pelgan ka võimaliku remondi maksumust Hirschi puhul ... keegi oskab võrrelda tavalise Aero remondihindadega? (mootor, turbo, väljalase ...)
Kui mina omale Saabi ostsin, siis mulle tõestati ilusasti dokumentidega ära, et sa tõesti istud Hirsch`i poolt üle käidud "lennukis".

Nendes dokkides oli vastavusse viidud auto VIN kood ja jubinad, mis autole külge kruvitud. Kui on ka kW-d tõstetud, siis ka see seal ilusti kirjas. (Sõltub kust ostad, aga võid ju lasta ka üle vaadata, kas need jubinad küljes, mis paberil või kuulutuses märgitud).
Remondi/hoolduse osas ei tohiks mingit hinnavahet Aero-ga tekkida, kui sa just Hirschi toodangut auto küljes ei hoolda/vaheta (nt väljalaske süsteemi, amorte, piduri osasid jne - kui need küljes muidugi).
Omal läks võibolla 1/2 töötunni raha rohkem, kuna Hirschi priske väljalaskesüsteem ei võimaldanud vajalikele poltidele/mutritele nii hästi ligi pääseda, kui orig.süsteemiga.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: R Juul 06, 2007 8:35
Postitas Marc
See Pärnus asuv Hirsch peaks olema juba kontrollitud. Käisin ise ka sealt ühte autot proovimas, toovad nad ainult otse esindusest autosid ja lasevad kõik kas Vm-s või siis Volvod infoautos kontrollida. Ise proovisin seal ühte 3,0Tid ja Aerot. Nende autode põjal ja üldse salongis ringi vaadata on seal korallikud autod ja natuke kõrgema hinnaga kui mujal imo, kuid vähese raha eest head asja ei saa.
Nii et soovitan vaatama minna kui huvi on , pettuma sa selles kohas ei pea.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: R Juul 06, 2007 12:33
Postitas Executive
Huvitav, et selle Pärnu Aero küljes on eraldi kliimaseade tagaistmetele ja Carbon iluliistud salongis?
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti.
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: R Juul 06, 2007 13:49
Postitas Ingvar
Importauto tuleb Sulle vajadusel autot näitama ka Tallinnasse ja Tartusse, kui vaja. Muidu on auto Pärnus. Ainult ole mees ja lepi aeg kokku. Kui omale Aerot otsisin, siis sai seda Hirschi ka vaatamas käidud. Auto oli just tulnud ja tüübikood tegemisel. Pidi olema teine selline Eestis. Nii et kw-d ja muud on omal kohal. Minu poolt jäi ta ostmata, sest tundus natuke liiga jäik igapäeva sõiduks ja rooli tuli kahe käega kogu aeg kinni hoida:wise:. Pealegi talveks väiksemat, kui 18 velge alla ei mahu. Muidu oli auto igati ponks, ühtegi erilist viga ei leidnud ja edasi käis hästi
9-5 Aero e-autolines
Postitatud: L Juul 07, 2007 13:34
Postitas MaxPower
importauto tundub teine korralik koht olevat aeroporti kõrval kuigi seal nagu oleks veic kallimad autod kui mujal...aga head asja ei saagi ju odavalt;)