1. leht 1-st

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 15:03
Postitas Triin
Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi suunatule lülitiga - ühele poole (minu auto puhul paremale poole) ei jää lüliti sisse? Kas seda saab kuidagi parandada või tuleb lüliti välja vahetada? Ehk on kellelgi parandamiskogemusi või uut lülitit:)

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 15:04
Postitas Cyber
Vahetada vaja. Sees on miskid nagad nii kulunud, et pole midagi teha seal. Ega too jublakas väga hästi lahti ka ei käi.

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 15:30
Postitas KT100
Paranasin ühte enda masinat kummipaelaga. Rooli alt see plastik maha ja siis sudisin selle kumminööri sinna ümber kuidagi :P Aitas küll! Asi nimelt selles, et mul püsikiirusehoidjaga ja see maksab uuena üksjagu. Kui üldse leiab :P Praegusel Aerol on imekomber suunavärk korras :head:

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 15:46
Postitas saabu
Kaane kinnitus lahti puurida,seest muukviiliga nurgad kandiliseks(kui lahti võtta,siis on näha millest jutt),pärast peenikeste kruvidega kaan tagasi. Kinnitamisel tuleb natuke aretada,sest originaalis on kinnitus needitud.Mingi aeg toimib küll.

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 16:01
Postitas maxuud
Samasugune kogemus oli aastaid tagasi, parandada tõenäoliselt ei saa, ainult välja vahetada nii nagu Cyber juba ütles. Mina maksin tookord kasutatud jupi eest vist kaks koidulat. Vaata varuosade teemasse, kasutatud klassikuid on seal juppideks tõenäoliselt pakkuda küll.

Klassiku suunatulede lüliti

Postitatud: R Mai 09, 2008 16:07
Postitas ate
Algselt postitas: Cyber
Vahetada vaja. Sees on miskid nagad nii kulunud, et pole midagi teha seal. Ega too jublakas väga hästi lahti ka ei käi.

Parandamise võimalikkus sõltub kulumisastmest.
Lahtivõtmiseks tuleb peenikese läbimõõduga puuriga needipeade sisse augud puurida. Needid on piisavalt pisikesed/pehmed, et seda peab ettevaatlikult tegema. Kokkupanekul on seda "materjali" vaja.
Kaas maha.
Siis on näha palju on korpuses kulunud rulliku teel olevad kõrgemad "nagad".
Neid on saab peenikese viiliga taastada (taas tekitada).
Hiljem on võimalik korpuse kaas kinnitada oma kohale pisikeste (kella) kruvidega.
Asi ei ole enam originaal aga kui korralikult teha siis töötab.