1. leht 2-st
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:27
Postitas kasparius
Kaua ma siis ilma Saabita vastu pidasin? No seitse kuud tuleb ära.
Kuna need ng-d ei maksagi enam miskit, sai selline koju toodud.
Niikui autosse istusin, tekkis kodune tunne:thumb:
Kohe tegin ära terve summuti 2,5" ja roostevaba püti, seejärel stage3 soft (tänud Sebastian) ja kohe tuleb lambda välja vahetada.
Nipetnäpet asju on palju teha, sillas mingid kolinad(amordid läbi), veidi on iluvigu, seest on muidu korralik, ainult et rool on jube kulunud.
Kliimal on mingi viga, kas siis aine otsas, või kuskil leke.
Vahel boostib korralikult turbokella punase lõppu, vahel aga ainult kollase punase piirile. bpc? Teise käiguga tõmbab ratta ringi uljalt. Mitte nii nagu Talladega, aga noh enamvähem.
Plaanin vahetada kõik voolikud silikonide vastu, paigaldada bov, õhuvõtu kopsiku sissetulekud suurendada 3"-ni ja loomulikult sillad korda teha.
Mineku poolest on vahe eelmise Saabiga selles, et boost ei kesta enam peale 5k pööret vaid vajub täiega ära. Kuni sinnamaani ei ole vahet kas mitsu või garrett:headbang:
Minu p...sedyno igatahes arvab nii.
Kindlasti tahaks tuvastada kõik õhulekkekohad, niiet varsti tõenäoliselt Trionic saad mul jälle lekkeid otsima hakata
Ahjaa käigukang on jube vedel ja seda peab reguleerima. Lihtsalt kõik käigud on liialt juhi poole suunatud. Seda peaks saama regullida auto alt? Või on mootori/käimari padjad otsa saamas....
Vahva on olla tagasi.
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:30
Postitas Homersimpson
Palju õnne

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:32
Postitas pistyk
annab see stage3 üksi miskit ka juurde?
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:37
Postitas kasparius
eelmisele: Annab küll juurde ka ilma summutit ümber tegemata. Ma panin algul stage, siis tegin summuti. Lihtsalt teie turbokene tahab kiiremini ära kooleda kui originaalkatalüsaator ja 2" väljalase on:)
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:43
Postitas Cyber
stage 3 on ilma modfikatsioonideta pisut overkill. Modid siis nagu jämedam väljalase ja kabedab vurr. Eks ta parandab kindlasti minekut ka originaaljupppidega, aga täit potensiaali ei kasutata ära. Niisama eputamiseks kõlbab stage 1-2 täiesti..
Kahtlaselt kõikuv boost kõlab nagu pekkis bpc.
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 13:51
Postitas kasparius
Algselt postitas: Cyber
stage 3 on ilma modfikatsioonideta pisut overkill. Modid siis nagu jämedam väljalase ja kabedab vurr. Eks ta parandab kindlasti minekut ka originaaljupppidega, aga täit potensiaali ei kasutata ära. Niisama eputamiseks kõlbab stage 1-2 täiesti..
Kahtlaselt kõikuv boost kõlab nagu pekkis bpc.
peab mbc istutama.
nordic arvab, et stage3 on viimane selle vurri jaoks:)
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 14:56
Postitas roomlane
Niipalu, kui ma NG900-sid proovinud olen, kõigil käigukangu-majandus väga pehme. Võrreldes 9-3-ga tunduvalt pehmem.
Regulerida saad mootoriruumis tulemüüri juurest, ka ülevaltpoolt mahuvad käed vahele.
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 15:33
Postitas vmaster
7 kuud on hea tulemus. Mina pidasin Saabita vastu pea 3 kuud.
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 16:01
Postitas sebastian
Algselt postitas: pistyk
annab see stage3 üksi miskit ka juurde?
Üksjagu annab juurde. Tänu "tihedamale" sissepritse maatriksile tõuseb vääne (Nm) päris korralikult, seda isegi stock väljalaske, katalüsaatori ja muuga.
Hobujõud nii palju ei kerki (muidugi mõnevõrra rohkem, kui 9000Aero oma stock softiga lubaks), sest pisike Garrett T25 turbo ei puhu pärast 4000rpm enam nii nagu vaja. Sealt aga algavad just sellised pöörded, kus parem (nt. Mitsu) turbo laseb hobujõududel edasi tõusta.
edit: iseasi, kas on mõtet autot stock3 softiga piinata, kui "raud" on endine, ehk siis T25, stock katalüsaator/vahejahuti jne.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 19:06
Postitas pistyk
automaatkast peab sellele väändele ikka vastu?
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: E Juun 02, 2008 19:29
Postitas sebastian
Algselt postitas: pistyk
automaatkast peab sellele väändele ikka vastu?
Ei tea kahjuks selle softi suutlikust numbriliselt, aga hästi ei usu, et ta palju üle 400Nm Garrett T25 turboga läheks. See oleks siis autmaatkastile soovituslik piir väände osas.
Kui sul "rauas" ka midagi veel vahetatud pole, siis soovitaksin jääda stage1 või stage2 juurde. On ohutum

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 10:00
Postitas kasparius
nordic pakub kuskile 250hj kanti/ 360nm
originaal kuskil 260nm
igatahes originaalcooleriga seda võimsust näha on pea võimatu.
Viggeni cooleriga pole ka mõtet jändama hakata, see ka liiga väike.
Hämmastav, kui vaikseks suudab jääda Saab kui teha väljalase 2,5" otseläbiks:wtf: All on kaks reso ja lõpus suur pütt, aga ei lärma. Teiste automarkidega on peavalu.
Välimuse poolest on palju veel teha, et masina kenaks saaks. Ja minumeelest karjub madaldusvedru järgi:)
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 10:04
Postitas Cyber
Kusjuures turbomootor on ilma püttideta vaiksem, kui vabalthingav. Ilmselt siis pöörlev turbo võtab teravad noodid maha..

Ma olen sõitnud kohe peale pükse ära kukkunud summutiga NA klassikuga ja ka turboklassikuga, millel downpipe kohe peale turbot oli eraldunud. Turbo oli vaiksem..

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 10:28
Postitas KT100
millal joonele paneme?
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 10:41
Postitas kasparius
Räme OT :kardirajal Raplas võime eraldistardist proovida aja peale

Sul paremad skillid, mul kiirem auto:P
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 18:56
Postitas herx
Krt ma nägin sind sama õhtu kui sa auto uueks omanikuks said , kohe kahju oli vaadata saabi minust teiselepoole eemaldumas aga ma olen endale lubanud et varsti jälle saabimees aga sulle TUULT TIIBADESE:headbang:
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 22:54
Postitas stennu
kasparius: Ja minumeelest karjub madaldusvedru järgi
Ilma madalduseta on tõesti päris kõrge see ikka:D Samas hoiatan enda kogemusest, et asi kipub ikka väga jäigaks minema kui madalaks lased, vähemalt meie teedel. Kui suudad saavutada madal-pehme siis jaga seda minugagi:eureka:
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 23:03
Postitas Cyber
pehme "is for wussies..."

. Polüuretaanid, madal vedru, Viggen rescue kit. PFS-is on ka 22mm ARB olemas..

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 23:11
Postitas Jürgen
Rajal näeme Kaspar.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Juun 03, 2008 23:35
Postitas E.T.
ÕNITLUSED
27 juuli siis saugale boostima

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: K Juun 04, 2008 13:05
Postitas kasparius
Algselt postitas: Cyber
pehme "is for wussies..."

. Polüuretaanid, madal vedru, Viggen rescue kit. PFS-is on ka 22mm ARB olemas..
Selles suhtes WORD Cyber. Üks ebatavaline asi on veel mõttes- tagumine strutbar. Csn aretab praegu seda ma loodan:)
stennu: Madal vedru ei ole üldse hull minumeelest. Koni vedru oli jumala ok. Praegu on liiga pehme. Oleneb kuidas oled harjunud.
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: K Juun 04, 2008 17:40
Postitas csn
Selles suhtes WORD Cyber. Üks ebatavaline asi on veel mõttes- tagumine strutbar. Csn aretab praegu seda ma loodan:)
stennu: Madal vedru ei ole üldse hull minumeelest. Koni vedru oli jumala ok. Praegu on liiga pehme. Oleneb kuidas oled harjunud.
????
Ok kas teeme reguleeritava ja pidevalt paikse või teisaldatava?
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: K Juun 04, 2008 17:44
Postitas S9K
Reg. teisaldatav oleks vast kõige mõistlikum variant. Mis materialist teete? (nelikant või ümar)
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: K Juun 04, 2008 17:58
Postitas csn
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Reg. teisaldatav oleks vast kõige mõistlikum variant. Mis materialist teete? (nelikant või ümar)
Ümar. kui leian teer RV st. Ja vahele tuleb telitav polt. See peaks selle vedela tagumise otsa jäigaks tegema
Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)
Postitatud: P Juul 06, 2008 22:08
Postitas kasparius
Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.