1. leht 1-st
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 09, 2009 18:20
Postitas RAIDS
tere siis kogu saabi pere.Ostin 2 päeva tagasi saabi 9-5 ja täna tunnen sügavat muret: 1-konsoolis vahest põleb õlikannu märk,mis ei tohiks põleda kuna kuradi õli normis ja 2-kui raadio käima panen ja rooli keeran sõidu ajal või seistes,hakkab raadio segast peksma ja uusi kanaleid otsima:wtf:
Oskab keegi nõu annda?
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 09, 2009 18:23
Postitas ivomets
see õlikannu märk on avariilise õlirõhu hoiatusmärk! hakkab põlema siis kui õlirõhk lubatust madalamaks läheb.
yhesõnaga VÄGA soovitavalt mitte lasta mootorit töötada, kuni pole põhjust avastatud.
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 09, 2009 18:29
Postitas Homersimpson
Tere tulemast klubisse

Minu Saabu sõidutatakse samade sümptomitega homme Trionicu hoole alla. Krt ... ajab

rsk ...
Kindlasti lase pädevatel üle vaatata kiirelt...
Edit: Raadio probleem hakkab pihta roolinuppudest vast (lintkaabel?)
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 09, 2009 18:35
Postitas Zazou
Uuele saabiomanikule juhiks tähelepanu, et Saab 9-5 ja Saab 95 ei ole mitte üks ja sama auto. (tõenäoliselt valitud vale foorumi alateema). Kui sinu auto näeb välja aga selline nagu
siin, siis on kõik õige
Lisaks tuleks edaspidi panna mõistlik pealkiri. "Äkki teab keegi?" ei anna mingit infot, millest teemas juttu.
sobilik pealkiri oleks näiteks: "Õli märgutuli valetab?" vms.
Liigutatud õigesse kohta,
Cyber
Äkki teab keegi?
Postitatud: R Apr 10, 2009 23:34
Postitas RAIDS
tänan:drive:
Äkki teab keegi?
Postitatud: R Apr 10, 2009 23:46
Postitas saab9-3
See, et rooli keerates raadio segast paneb on ilmselt katkise roolisisese kaabelduse süü.
Äkki teab keegi?
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:13
Postitas Rauno
Enda omal oli ostes sama mure, aga õnneks selgus, et mure põhjuseks oli katkine õlirõhu andur

Raadio viga vast tõesti katkisest rooli lintkaablist põhjustatud.
Äkki teab keegi?
Postitatud: E Apr 13, 2009 12:49
Postitas RAIDS
palju selle uue juhtkaabli vahetus maksma umkaudu võiks minna?:)
Äkki teab keegi?
Postitatud: E Apr 13, 2009 13:12
Postitas saab9-3
Uus kaabel oli minumeelest kusagil 2000.- kandis VM-s. Vahetus ei võta kaua.
Lisatud failid
Äkki teab keegi?
Postitatud: T Apr 14, 2009 12:54
Postitas RAIDS
Tänud kõigile kes mind siin aidand:thumb:
Sain siis eile selle õlikannu märgi kustu:love:
Puhastati karteri sõel ja vahetati õli-sellega süda rahul,nüüd vaja järgmiste probleemide juurde asuda:roolis asuv lintkaabel,esimene vasakpoolne logar katki,saabi embleemid esimene ja tagumine,uued vaja muretseda

Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 16, 2009 11:22
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: RAIDS
Tänud kõigile kes mind siin aidand:thumb:
Sain siis eile selle õlikannu märgi kustu:love:
Puhastati karteri sõel ja vahetati õli-sellega süda rahul,nüüd vaja järgmiste probleemide juurde asuda:roolis asuv lintkaabel,esimene vasakpoolne logar katki,saabi embleemid esimene ja tagumine,uued vaja muretseda
Saabi mootorid on väga kindlad, vähemalt turbo bensiinid =) nii et ei tohi mõtlema et on laiali läinud, mul on 2.0 turboga läbitud 60.000km mureta ja arvan et sama palju või isegi rohkem sõidaks edasi =)
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 16, 2009 11:27
Postitas mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 16, 2009 14:09
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.
em

arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...
Äkki teab keegi?
Postitatud: N Apr 16, 2009 22:15
Postitas Meka
Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.
em

arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...
No kui nii asja ajada, siis on iga auto mootor ülihea vastupidavusega.
Vaatame tõele näkku: Eks selle 9-5 mõned mootoritüübid on ikka parajad õnnetused.
Äkki teab keegi?
Postitatud: R Apr 17, 2009 12:54
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: Meka
Algselt postitas: MangustGrupp
Algselt postitas: mm17
ei ütleks, et need 9-5 mootorid nii väga kindlad on, kui meistrid väidavad, et igapäevaselt kolvigruppi vahetavad + sada muud häda.
em

arvan et siin siiski omaniku probleem, et kolvigruppi vahetakse tihti... kui õli vahetakse iga 7.5k taga või 10k taga, kynlad pidevalt vahetakse ja igapäeva põhja gaasiga mitte sõita, siis täesti kindlad =) oleneb kasutamist...
No kui nii asja ajada, siis on iga auto mootor ülihea vastupidavusega.
Vaatame tõele näkku: Eks selle 9-5 mõned mootoritüübid on ikka parajad õnnetused.
no okei

)) enam-vahem olen nous Teiega
