Mõte enda oma maha müüa ja uus osta. Enda omale põhimõtteliselt ostja olemas...
Ehk keegi teab midagi sellise isendi kohta... http://www.auto24.ee/used/661923
Küsimus sellise isendi kohta sis
jah käisin vaatamas, aga ei ostnud
Järgnev on kõik minu isiklik arvamus ja ei pretendeeri absoluutsele tõele;)
Üldiselt teen autoga alati proovisõidu ja see on elementaarne autoostu puhul.
See isend on registreerimata ja suverehvidega, nii et ei saanud mingit korralikku proovisõitu teha.
Kohe heidaks kivi automüügiplatsi kapsaaeda-kui raha võtate, siis nähke ikka natuke vaeva ka. No kurat võtaks müügiplatsil olevate autode akud võiks ikka täis laadida
9000 -ndel on ka ikka seda elektroonikat peal ja kui pidevalt käivitada täkuga, kus lisaks on veel punase juhtme juures ''-'' märk ja musta juhtme juures ''+'' märk no siis võib juhtuda nii mõndagi.
Aga autost:
mootor käib väga ilusti(niikaua kui täkk taga oli-aku jumala tühi), õli ei tilgu. Vaatasin alt ka
Põhiviga: automaatkastil ei lähe tagurpidi käik sisse, või täpsemalt 25-st üritusest 1 kord läheb
Võib olla lihtne viga
automaatkasti parandusõpik
aga võib olla ka suur ja kallis viga-muide targemad. kas sellel tonnisel näitab arvutiga ka kasti veakoode?????
Sisu päris hea-kulunud, aga katki pole-tänapäeva keemiga teeb sellest veel kompu. Päikesesirmid ei hoia ennast üleval.
Tagaluuk ei istu perfektselt-vaadake hoolega seda pilti kus on taga vask tuli nähtav-selle ülaserva. Pakuks, et on kunagi laksu saanud.
Esistangel puudub kroomliist.
Hakkas ka edasisõites katkuma, aga ilmselt olid mängus TCS ja suverehvid ning libe aluspind-ei taibanud seda välja lülitada
lühidalt kõik. ei ole eriline tonnise spets, rohkem nagu klassikutega harjunud mängima;) vaene poiss ka, nagu ma olen-irwww
aga no kui te kastiremonti ei karda, siis andke minna -hind ju super
Järgnev on kõik minu isiklik arvamus ja ei pretendeeri absoluutsele tõele;)
Üldiselt teen autoga alati proovisõidu ja see on elementaarne autoostu puhul.
See isend on registreerimata ja suverehvidega, nii et ei saanud mingit korralikku proovisõitu teha.
Kohe heidaks kivi automüügiplatsi kapsaaeda-kui raha võtate, siis nähke ikka natuke vaeva ka. No kurat võtaks müügiplatsil olevate autode akud võiks ikka täis laadida
9000 -ndel on ka ikka seda elektroonikat peal ja kui pidevalt käivitada täkuga, kus lisaks on veel punase juhtme juures ''-'' märk ja musta juhtme juures ''+'' märk no siis võib juhtuda nii mõndagi.
Aga autost:
mootor käib väga ilusti(niikaua kui täkk taga oli-aku jumala tühi), õli ei tilgu. Vaatasin alt ka
Põhiviga: automaatkastil ei lähe tagurpidi käik sisse, või täpsemalt 25-st üritusest 1 kord läheb
Võib olla lihtne viga
automaatkasti parandusõpik
aga võib olla ka suur ja kallis viga-muide targemad. kas sellel tonnisel näitab arvutiga ka kasti veakoode?????
Sisu päris hea-kulunud, aga katki pole-tänapäeva keemiga teeb sellest veel kompu. Päikesesirmid ei hoia ennast üleval.
Tagaluuk ei istu perfektselt-vaadake hoolega seda pilti kus on taga vask tuli nähtav-selle ülaserva. Pakuks, et on kunagi laksu saanud.
Esistangel puudub kroomliist.
Hakkas ka edasisõites katkuma, aga ilmselt olid mängus TCS ja suverehvid ning libe aluspind-ei taibanud seda välja lülitada
lühidalt kõik. ei ole eriline tonnise spets, rohkem nagu klassikutega harjunud mängima;) vaene poiss ka, nagu ma olen-irwww
aga no kui te kastiremonti ei karda, siis andke minna -hind ju super
Hmm...hind on hea jah, selle pärast nagu mõtleama hakkasingi, et võiks nagu..
Aga võttes arvesse seda, et kasti veaga, siis natuke paneb nagu juba kahtleam. Kas võtta vaevaks ja sõita tallinnast-tartu , et ise veenduda , et pole mõtet osta...krt peab veel kaaluma, et mis teha..

Aga võttes arvesse seda, et kasti veaga, siis natuke paneb nagu juba kahtleam. Kas võtta vaevaks ja sõita tallinnast-tartu , et ise veenduda , et pole mõtet osta...krt peab veel kaaluma, et mis teha..


Sellest on varem juttu olnud siin.
Mõtle sügavalt järele, kui palju oled nõus selle isendi kordategemisele kulutama. Aut kasti viga ei ole hirmutav, kuid korralik remont koos peale-maha tööga võib maksta 10'000. Või isegi rohkem. Samas kui kere on korras ja roosteta, siis see kõik tasub tegemist. Heas korras Griffinid on päris haruldased ja nende hind ikka palju kõrgem kui tollel.
Salongividinad jms. ei ole probleem, ilusaid asenduseks leiab küll.
Ei oska öelda, kas V6 kastil on mingit elektroonikat ja veakoode.
Mõtle sügavalt järele, kui palju oled nõus selle isendi kordategemisele kulutama. Aut kasti viga ei ole hirmutav, kuid korralik remont koos peale-maha tööga võib maksta 10'000. Või isegi rohkem. Samas kui kere on korras ja roosteta, siis see kõik tasub tegemist. Heas korras Griffinid on päris haruldased ja nende hind ikka palju kõrgem kui tollel.
Salongividinad jms. ei ole probleem, ilusaid asenduseks leiab küll.
Ei oska öelda, kas V6 kastil on mingit elektroonikat ja veakoode.
Piltide järgi on see õpik ZF HP18 kasti kohta. Kuid V6 peaks olema üks teine ZF'i mudel, ei tea peast milline täpselt.
Algselt postitas: mart96
jah käisin vaatamas, aga ei ostnud
Järgnev on kõik minu isiklik arvamus ja ei pretendeeri absoluutsele tõele;)
Üldiselt teen autoga alati proovisõidu ja see on elementaarne autoostu puhul.
See isend on registreerimata ja suverehvidega, nii et ei saanud mingit korralikku proovisõitu teha.
Kohe heidaks kivi automüügiplatsi kapsaaeda-kui raha võtate, siis nähke ikka natuke vaeva ka. No kurat võtaks müügiplatsil olevate autode akud võiks ikka täis laadida
9000 -ndel on ka ikka seda elektroonikat peal ja kui pidevalt käivitada täkuga, kus lisaks on veel punase juhtme juures ''-'' märk ja musta juhtme juures ''+'' märk no siis võib juhtuda nii mõndagi.
Aga autost:
mootor käib väga ilusti(niikaua kui täkk taga oli-aku jumala tühi), õli ei tilgu. Vaatasin alt ka
Põhiviga: automaatkastil ei lähe tagurpidi käik sisse, või täpsemalt 25-st üritusest 1 kord läheb
Võib olla lihtne viga
automaatkasti parandusõpik
aga võib olla ka suur ja kallis viga-muide targemad. kas sellel tonnisel näitab arvutiga ka kasti veakoode?????
Sisu päris hea-kulunud, aga katki pole-tänapäeva keemiga teeb sellest veel kompu. Päikesesirmid ei hoia ennast üleval.
Tagaluuk ei istu perfektselt-vaadake hoolega seda pilti kus on taga vask tuli nähtav-selle ülaserva. Pakuks, et on kunagi laksu saanud.
Esistangel puudub kroomliist.
Hakkas ka edasisõites katkuma, aga ilmselt olid mängus TCS ja suverehvid ning libe aluspind-ei taibanud seda välja lülitada
lühidalt kõik. ei ole eriline tonnise spets, rohkem nagu klassikutega harjunud mängima;) vaene poiss ka, nagu ma olen-irwww
aga no kui te kastiremonti ei karda, siis andke minna -hind ju super