1. leht 2-st

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: E Sept 27, 2010 18:17
Postitas gabrielkase
Autol veel üks mure et ei puhu salongi sooja õhku üldse , mootori temp normaalne 90 , tuleb sama õhk mis väljast soojendus põhjas , saab 3.0tdi

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: E Sept 27, 2010 19:01
Postitas ivomets
kas kõrvalistujale puhub sooja??

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: E Sept 27, 2010 19:42
Postitas gabrielkase
ei puhu sinna ka

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: T Sept 28, 2010 0:45
Postitas Jupats
Ei pea ma kliimat iga kord sisse lülitama. Kasutajajuhendi abil saab kliima ära seadistada. Ühesõnaga saab ise valida, mis seades ta by default käima läheb.

EDIT:

Pilt

Kipun arvama, et seda mitte soojenemist tekitab soojusvaheti klapp. Proovi kalibreerida ( Auto + OFF) ja vaata, mis numbreid seal näitab.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: T Sept 28, 2010 18:50
Postitas gabrielkase
aitäh, võtsin lahti . mingi klapp oli kinni

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Okt 01, 2010 11:57
Postitas Tornaado
Minul aeg-ajalt sama jama, et ei taha sooja tulla, ehk ei küta tuba soojaks :) Olen siis n.ö kalibreerinud seda ning numbrid mis sinna ette tulevad on vasakul 1 ja paremal 08. Teeb ka sellist nalja, et käivitades lõpetab paneel töö, tablool on vasakul ees ainult 0. Sellel hetkel ei tööta ka ükski puhur, siis tulevad ekraanile need 1 ja 08 ?! Olen täheldanud ka seda, et juhile puhub sooja, aga kõrvale ei taha väga puhkuda. Oskate aidata, et mida peaksin tegema ning millest alustama ? Kas selle klapi uuesti avamine on mingi hull nikerdamine ?

Peace !!!

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Okt 01, 2010 11:59
Postitas iisak
Need 1 ja 08 on veakoodid.
Tule sõida läbi-teeme korda!

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Okt 01, 2010 12:07
Postitas Jupats
Siit saad vast infot;).

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Okt 01, 2010 15:23
Postitas gabrielkase
mul hoidis vaakum klapp ringlust kinni , võtsin küljest ära prgu pime ees, paari sekundi töö

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: K Nov 03, 2010 15:15
Postitas Rauno
Kuidas seadistada kliimat nii, et see auto käivitamisel automaatselt ei käivituks?

Kunagi sain sellega hakkama, aga enam ei mäleta teps mitte.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: K Nov 03, 2010 16:53
Postitas Jupats
Üleval on väljavõte manualist...

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: K Nov 03, 2010 16:57
Postitas Trionic
Algselt postitas: Rauno
Kuidas seadistada kliimat nii, et see auto käivitamisel automaatselt ei käivituks?

Kunagi sain sellega hakkama, aga enam ei mäleta teps mitte.
"Kuidas seadistada kliimat nii,et see auto käivitamisel automaatselt AC kompressorit ei käivitaks"-nii oleks vast korrektsem -ja arusaadavam lause.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:45
Postitas Rauno
Algselt postitas: Jupats
Üleval on väljavõte manualist...

Proovitud selle väljavõtte järgi ja ei õnnestu. Eks lähen katsetan pärast uuesti.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 7:29
Postitas Trionic
Kui sa Rauno soovid kliimat nii seadistada,nagu oma kustutet postituses mainisid,siis see tõesti ei õnnestu(kliimaseade käivitub alati,kui süüde sees). Kompressori automaatne "väljas" hoidmine peaks alati õnnestuma.Vastasel korral on acc moodul ise vigane.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:31
Postitas Rauno
Algselt postitas: Trionic
Kui sa Rauno soovid kliimat nii seadistada,nagu oma kustutet postituses mainisid,siis see tõesti ei õnnestu(kliimaseade käivitub alati,kui süüde sees). Kompressori automaatne "väljas" hoidmine peaks alati õnnestuma.Vastasel korral on acc moodul ise vigane.

Vabanda ei saanud aru jälle. Mis on kliima kompresor - kas see mis toodab "külma õhku" või see mis paneb õhu liikuma?

Minu eesmärk on auto käivitamisel hoida acc moodul OFF reziimis (ekraanil põleb OFF kirje).

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:56
Postitas qdwin
OT. Aga milleks on vaja käivitamisel hoida acc moodulit off režiimis?

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 10:05
Postitas Cyber
Mina näiteks hoian ka asja OFF režiimis vaikimisi. Millegipärast on tunne, et vähemalt talvel külmaga on tervislikum (autole), kui kõike korraga peale käivitamist järgi ei lajatata. Võibolla mu oma kiiks, aga noh...

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 10:07
Postitas Jupats
9-5 pole nagu vajadust. Kliima hakkab nagunii talvel viitega tööle.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 10:36
Postitas AndresV
Algselt postitas: Trionic
Kui sa Rauno soovid kliimat nii seadistada,nagu oma kustutet postituses mainisid,siis see tõesti ei õnnestu(kliimaseade käivitub alati,kui süüde sees). Kompressori automaatne "väljas" hoidmine peaks alati õnnestuma.Vastasel korral on acc moodul ise vigane.
Huvitav, kas meie MY 02 autol on/oli mingi viga küljes ... ca 2 aastat püsis olukord, kus autot käivitades püsis acc kenasti off režiimis - väljalülitanuna. (täpsemalt - kui süüde oli MIN tund-paar väljas olnud enne käivitamist.) Viimasel ajal lülitub acc (vist alati) koos süütega sisse (kompressor kuidas kunagi, vahel off, vahel on.) Ma arvan, et see on peale seda kui ma käesolevas teemas soovitatud programmeerimist proovisin. Püüdsin salvestada olukorda, kus kompressor oleks käivitades off.

(Seoses acc-ga meenub muudki müstilist - eelmisel talvel paksus kohevas värskes lumes tagurdades jäid valgele lumele neoonkollased triibud, täpselt acc-õli tooni, suht täpselt rööpme keskele ... tekkis paanika ja helistasin sulle ... aga kevade saabudes oli süsteemis surve sees ja kliima töötas suvel veatult :conf: )

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 11:37
Postitas Rauno
Algselt postitas: Cyber
Mina näiteks hoian ka asja OFF režiimis vaikimisi. Millegipärast on tunne, et vähemalt talvel külmaga on tervislikum (autole), kui kõike korraga peale käivitamist järgi ei lajatata. Võibolla mu oma kiiks, aga noh...

Sama põhjus on endalgi. Sügisel niiskemate ilmade algusega sai pandud ta automaatselt käivitamisel aknale puhuma, kuid nüüd ei oska enam Off-i panna.

Erinevalt Jupatsist läheb minu 9-5 kliima ka talvel koheselt tööle kui süüde sisse keerata.

Kuidas ma ta sinna OFF reziimi siis nüüd tagasi saaks?

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 11:42
Postitas Jupats
No tööle läheb ta minulgi, kui on nn. standby olekus. Peale seda, kui mootoritemp jõuab 40 kraadini, hakkab see päriselt tööle. Seda siis AUTO režiimis. Kui ei ole AUTO režiimis, siis sunnitakse kliima kohe tööle.

1. Keera süüde sisse
2. Lülita kliima OFF
3. Hoia OFF ja tagaklaasi soojenduse nuppu korraga all, kuniks kliima ekraan korra vilgutab.

EDIT: ECU hoiab kliimat elus 10min peale võtme eemaldamist. Selleks, et funtsiooni kontrollida, eemalda võti ja oota 10min.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 11:51
Postitas Rauno
Algselt postitas: Jupats
No tööle läheb ta minulgi, kui on nn. standby olekus. Peale seda, kui mootoritemp jõuab 40 kraadini, hakkab see päriselt tööle. Seda siis AUTO režiimis. Kui ei ole AUTO režiimis, siis sunnitakse kliima kohe tööle.

1. Keera süüde sisse
2. Lülita kliima OFF
3. Hoia OFF ja tagaklaasi soojenduse nuppu korraga all, kuniks kliima ekraan korra vilgutab.

EDIT: ECU hoiab kliimat elus 10min peale võtme eemaldamist. Selleks, et funtsiooni kontrollida, eemalda võti ja oota 10min.

Vot-vot seda vastust ma tahtsingi - tänud!

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 20:41
Postitas Trionic
To Rauno:
konditsioneeri kompressor on tõesti seade,mis külma toodab.See,mis "puhub",on salongiventilaator.Kaevusin oma välismäludesse,ja tõesti,minu viga:saab küll manda võimaluse süüte sisselülitamisel,et acc oleks "off". ACC on kliimaseade,ehk siis kompuuter,koos kõikide seadme tööks vajalike komponentidega.

Samas on mulle,kui profaanile täiesti arusaamatu,milleks seda vaja peaks olema? ACC moodul,koos kogu kaasatava modruga ei tarbi ju märkimisväärselt voolu käivitushetkel(vähem,kui üks lähitule pirn).Tänapäeval on isegi saastaakudel käivitusvool üle 400 ampri.Normaalsetel saabiakudel 700-1000+ A. Täisvarustusega ja kõik tarbijad sisselülitatult,ei koormata akut korras tarvitite/auto puhul käivitamisel eales üle 100-150A.(diislitel on vool suurem,samas ka nõutav aku käivitusvool).Isegi pidev 260-280 A. käivitamisel ei tee midagi kod.Qdwin`i Aero 9-5`le,mille starter on surmaeelne.

Täiesti arusaamatu poleemika,nagu ka Qdwin mainis.

Nii tonnisel,NG`l ,9-5`l ja uuematel mudelitel on käivitamisel prioriteediks alati MOOTOR/KAST. Teistele tarbijatele antakse vajalik energia taha siis,kui mootor omal jõul käib.Ainult kuvatakse tulukesi/displeisid.
Alates 9-5`st ning OG 9-3`st tegelevad vajamineva vooluhulga ja pingeväärtuse arvestamisega erinevad tarkvarad erinevates ECU`des.Mingist kriitilisest punktist allapoole langenud käivituspingega,kui isegi aku suudab piisavalt voolu väljastada,näiteks 9-5 starteri käivitusahel blokeeritakse.Kõik tululesed säravad,kuid starter ei käivitu. See kehtib enamike tänapäevasemate markide-mudelite puhul.

Kui seate käivitamisel ACC vaikimisi "off" režiimi,on kõik servomootorid-,klapid-,kraanid-,trumlid-,küttekehad-,jne. algasendis.Peate manuaalselt acc käivitama.Kindlasti olete ümberprorammeerimisel ecu mällu jäänud ka mitmed seade,mis hetkesituatsioonis on sobimatud tehaseseade poolt ettenähtuga jne.

ACC tüüpi seadmete tarkvarad on alati koostatud põhimõttel,et sisselülitatud seadme korral auto mootor käivituks(piisava voolu-pinge olemasolul käivitusmomendil) ning piisava pardapinge tekkimisel aktiveeritakse "suurtarbijad".Mõnede neist puhul,arvestades,et mootori jahutusvedeliku temp. oleks saavutanud vajaliku taseme selleks,et forsseerida ventilaatori mootori pöörlemiskiirust,ning aktiveerida kütteseadmete releesid ning muud vajalikku.

Milleks see kõik?Kõik sellised "vooluõgardlikud" funktsioonid aktiveeruvad "viitega",nagu Jupas mainis(kuigi ise jahub samast).

Progege "econ" ning küttekehad "off" käivitusel,ning rõõm saabub majja.... .Paraku tulutult.:thumb: .

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 21:10
Postitas qdwin
Kui ma nüüd hästi järgi mõtlen, siis pole vooluõgardlus praeguste akude puhul üldse mitte paha asi (seda küll enne mootori käivitamist).
Vanad vene akud, va sindirinahad, tahtsid et talvel külmaga käivitamisel oleks kõik tarbijad välja lülitatud. Tuled, ventikad, juhi südametuksed jne jne. Muidu lihtsalt ei saanud mootorit käima. Ja kui kogemata aku täiesti nulli tarbiti, polnud tühja aku laadimine mingi probleem.
Uued ajad, uued tuuled, uued akud.
Selleks et pakasega auto ilusti, ilma akut purustamata käima saaks, soovitatakse enne käivitamist 30 sekundit hoida täistulesid peal. See ehmatab akuhappe "käima". Seejärel on mida pakasega olematuks muutunud aku mahtuvusest ja ampraažist välja imeda.
Kusjuures erinevalt veneaja pliiakudest, ei kannata uue aja pliiakud täiesti tühjaks tõmbamist. Vahel ei õnnestu tühja, aga ikka veel täiesti korras akut enam kuidagi laadima meelitada. Pliiakud käituvad nagu hüpersuper LiPo akud.

Kliima paneel , kas peate ka koguaeg enne igat käivitust sisse lülitama ?

Postitatud: R Nov 05, 2010 23:35
Postitas Homersimpson
Sellega seoses tuleb meelde, et ... kunagi oli tööjuures üks Froniuse pro akulaadija, millel reziimid sellise koolenud aku laadimiseks-ellu äratamiseks ....

Ju seal laadija täitis ja tühjendas ... lutitas niikaua seda koolend kasti, kuni midagi hakkas lubama ...