Autoks 96a. 900NG, signa sellel peal Saabi originaal. Pult kahe nupuga, vasak nupp on mõeldud valvesse ja valvest maha võtmiseks, parem teeb lukust lahti pagasniku luugi(pult meenutab Opeli pulti).
Mure siis järgmine, signa maha võtmisel läks vasak nupp katki, jäi sisse, välja seda enam ei saanud ja ja puldil signaal jäi peale(tuli puldil põles). Mõtlesin, et olen kaval, eemaldan korraks patareid, panen kohe need puldi sisse tagasi, saan vähemalt signa maha. Tulemus see, et peale patarei välja võtmist ja tagasi panemist pult enam ellu ei ärganud, kui nupule vajutad ei põle tuled.
Sai siis pult tutava elektriku juurde viidud, kes jootis sellele uue nupu, kontrollis üle patareid, kõik nagu oleks korras, aga puldi peal ükski tuli ikka ei põle.
Nüüd on mõistus otsas.
Kas kellegil on varem sarnast probleemi olnud, või oskab keegi õpetada, kuidas seda originaal signa muudmoodi maha saab?
Paljudel autodel on kas lihtsalt keerad võtmega uksed lahti ja signa tuleb maha, või süütega mängides, selle masinaga see ei mõju.
Praegult oma mõistusega järgmiseks ainus varjant auto sleppi ja teenindusse, seal juba uus pult ca 100EUR, lisaks programmeerimine.
Mure NG900 alarmi puldiga
Teemaalgataja jaoks on see kahjuks juba tagantjärele tarkus, aga kui saate autot ostes kaasa ainult ühe puldi, siis tellige kohe lisapult ja laske see programmeerida. Aitab hiljem palju suurema summa kokku hoida, kui üks pult peaks kaduma või töölepingu lõpetama. Kui vana pulti elustada ei õnnestu, siis antud juhul peab kahjuks sellele 100€-e suure tõenäosusega ühe nulli juurde kirjutama....
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: E Jaan 03, 2011 18:25
- Asukoht:
- Auto:
Vahepeal sai kõvasti Saabide hingeelu õpitud ja jäi silma kasulik näpunäide, kuidas vahetada Saabi puldi patareid
Minu Saabi see kahjuks enam ei aidanud, tundub, et kivi seal sees on läbipõlenud.
Programming After Battery Replacement
1
Stand near the car and press the "Unlock" button five times in quick succession.
2
Listen for a beep or chirp from the car to signal that you have successfully reprogrammed the fob.
3
Remove the battery and reinsert it into the fob if the programming wasn't successful. Move closer to the car. Press the "Unlock" button five times again quickly.
Minu Saabi see kahjuks enam ei aidanud, tundub, et kivi seal sees on läbipõlenud.
Programming After Battery Replacement
1
Stand near the car and press the "Unlock" button five times in quick succession.
2
Listen for a beep or chirp from the car to signal that you have successfully reprogrammed the fob.
3
Remove the battery and reinsert it into the fob if the programming wasn't successful. Move closer to the car. Press the "Unlock" button five times again quickly.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: E Jaan 03, 2011 18:25
- Asukoht:
- Auto:
Veel üks huvitav link Saabi signast, äärmiselt põhjalik
Alarm Programming for 1994-1998 SAAB N900
James Glass Automotive Technical Description Packet for Clients
http://www.jamesglass.org/JGA/2labor/Z_ ... rogram.pdf
Alarm Programming for 1994-1998 SAAB N900
James Glass Automotive Technical Description Packet for Clients
http://www.jamesglass.org/JGA/2labor/Z_ ... rogram.pdf
Vabandan juba ette, et teise inimese teemasse trügin aga mul siis küsimus selline, et sain ostes kaasa 1 puldi ja ühed komplekti võtmeid. Ise olin loll, et teisi võtmeid ja pulti ei küsinud aga kus seda teist pulti tellida? Teenindusest on ainus võimalus?Teemaalgataja jaoks on see kahjuks juba tagantjärele tarkus, aga kui saate autot ostes kaasa ainult ühe puldi, siis tellige kohe lisapult ja laske see programmeerida. Aitab hiljem palju suurema summa kokku hoida, kui üks pult peaks kaduma või töölepingu lõpetama. Kui vana pulti elustada ei õnnestu, siis antud juhul peab kahjuks sellele 100€-e suure tõenäosusega ühe nulli juurde kirjutama....
Mina olen VM-st tellinud. Võibolla saavad ka teised Saabidega tegelevad asutused aidata, aga isegi kui selle puldi ise netist tellid, pead laskma mõnel pädeval töökojal auto ja puldi paari panna. Ise tellides on lisaks risk, et tellid vale asja, samuti on ühe jupi transpordi hind suht kõrge ja kokkuvõttes ei pruugi ise sebides odavam tulla.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: E Jaan 03, 2011 18:25
- Asukoht:
- Auto:
Sain oma auto jälle käima, seblimist oli kaks nädalat, et leida keegi, kes immo maha saada oskaks, lisaks oli vaja leida veel toimiv keskus koos puldiga, et saaksin signa maha.
Hoiatuseks, siis kõigile, et kui on immoga Saab tuleb kindlasti varu pult muretseda, hoiab kõvasti aega, närve ja raha.
Kasutatud puldi hind olenevalt seisukorrast ja kohast, kus osta maksab 5-20 eur, progeda seda oskab näiteks Audacer.
Oma auto sain ka tänu neile korda, isegi VM arvas, et tuleb uus keskus tellida(ca 800 eur).
Kuna mul õnnestus suure seblimisega leida ühe Saab 9000 keskus, koos toimiva puldiga, siis tehti Audaceris kahest üks töötav lahendus, programmeeriti immo keskusega jälle ära, kohe lasin endale ka tagavarapuldi teha, et rohkem sellist jama läbi elama ei peaks.
Hoiatuseks, siis kõigile, et kui on immoga Saab tuleb kindlasti varu pult muretseda, hoiab kõvasti aega, närve ja raha.
Kasutatud puldi hind olenevalt seisukorrast ja kohast, kus osta maksab 5-20 eur, progeda seda oskab näiteks Audacer.
Oma auto sain ka tänu neile korda, isegi VM arvas, et tuleb uus keskus tellida(ca 800 eur).
Kuna mul õnnestus suure seblimisega leida ühe Saab 9000 keskus, koos toimiva puldiga, siis tehti Audaceris kahest üks töötav lahendus, programmeeriti immo keskusega jälle ära, kohe lasin endale ka tagavarapuldi teha, et rohkem sellist jama läbi elama ei peaks.
Kuni ainuke pult toimib,saab ka "võõraid" pulte masinale selgeks "õpetada".Vabandan juba ette, et teise inimese teemasse trügin aga mul siis küsimus selline, et sain ostes kaasa 1 puldi ja ühed komplekti võtmeid. Ise olin loll, et teisi võtmeid ja pulti ei küsinud aga kus seda teist pulti tellida? Teenindusest on ainus võimalus?Teemaalgataja jaoks on see kahjuks juba tagantjärele tarkus, aga kui saate autot ostes kaasa ainult ühe puldi, siis tellige kohe lisapult ja laske see programmeerida. Aitab hiljem palju suurema summa kokku hoida, kui üks pult peaks kaduma või töölepingu lõpetama. Kui vana pulti elustada ei õnnestu, siis antud juhul peab kahjuks sellele 100€-e suure tõenäosusega ühe nulli juurde kirjutama....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sain oma auto jälle käima, seblimist oli kaks nädalat, et leida keegi, kes immo maha saada oskaks, lisaks oli vaja leida veel toimiv keskus koos puldiga, et saaksin signa maha.
Hoiatuseks, siis kõigile, et kui on immoga Saab tuleb kindlasti varu pult muretseda, hoiab kõvasti aega, närve ja raha.
Kasutatud puldi hind olenevalt seisukorrast ja kohast, kus osta maksab 5-20 eur, progeda seda oskab näiteks Audacer.
Oma auto sain ka tänu neile korda, isegi VM arvas, et tuleb uus keskus tellida(ca 800 eur).
Kuna mul õnnestus suure seblimisega leida ühe Saab 9000 keskus, koos toimiva puldiga, siis tehti Audaceris kahest üks töötav lahendus, programmeeriti immo keskusega jälle ära, kohe lasin endale ka tagavarapuldi teha, et rohkem sellist jama läbi elama ei peaks.
Seni pole vajadust olnud leiutada NG versus 9000 moodulitega,aga selgus,et on võimalik kiipidega kahe vahel majandades asi ka toimivaks saada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sama teema siin, saab 900 (1997) pult töötab aga signanupu lüliti ja kumminupp on omadega otsas.. lüliti küll tellitud aga kummi nuppusid ei leia kuskilt uusi.
Kui kellegil pakkuda varjante kust saab kummi nuppusid siis oleks vägagi huvitatud
Kui kellegil pakkuda varjante kust saab kummi nuppusid siis oleks vägagi huvitatud
