1. leht 2-st

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:17
Postitas Nimetu
Tere kõigile saabiklubilistele!

Olen juba tükk aega mõelnud uue auto ostule. Talvel vaatasin Subaru Legacy nende nelja vedava ratta pärast, arvestades, milline talv oli. Talve möödudes ei tundunud nelja ratta vedu enam nii oluline :D Siis jäid silma Saabid. Algul vaatasin 9-5. Siis jõudsin otsa pidi 9-3 juurde. Mõne kuu hoidsin müügis olevatel Saabidel pilku peal. Tingimuseks oli ideaalse ajalooga Aero :) Siis jäi silma just nendele tingimustele vastav 9-3. Käisin proovisõidul ja see sai otsustavaks. Edasi juba asjaajamised pangas ja umbes nädal hiljem olingi õnnelik Saabi omanik :)

Autol on täidetud hooldusraamat ja kõikide tehtud tööde kohta arved. Midagi ei kolise ega logise. Läbisõit on 150000km. Linnas keskmiseks kütusekuluks on 9,5l, loomulikult rahulikult sõites :)
Varustust on korralikult (kahe tsooniline kliima, kokkuklapitavad peeglid, vihmasensor, pagasniku avamine puldist jne.) Autol on hele nahksisu, mis minu jaoks oli suureks plussiks.
Eelmiseks omanikuks oli kasutaja UrmaSS.

Super auto! :D









Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:24
Postitas napoleon
Kena auto, muretuid kilomeetried:) Aga tee teema pealkiri ka reeglitele vastavaks;)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:31
Postitas Nimetu
Tänud :)
Parandasin pealkirja ära.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:34
Postitas tanelkro
kahtlen, kas sa selle auto keskmiseks kütusekuluks linnas saad 9,5l. Siis peab tõesti VÄGA rahulikult sõitma :)

Aga muidu tõesti ilus auto!

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:40
Postitas Nimetu
Eelmisel omanikul näitas 9,5 mille ma nullisin ära ja hetkeks mul 9,4. Aga eks aeg näitab milliseks see täpselt kujuneb :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: R Mai 20, 2011 14:42
Postitas tanelkro
Pigem arvuta välja reaalse kulu järgi, see kompuuter ei pruugi alati väga täpselt näidata.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Mai 23, 2011 9:13
Postitas ivark
Masin kena, õiged veljed ka all. Muretut sõitmist!

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Mai 23, 2011 10:15
Postitas vmaster
Kas sellel autol on piduritega midagi tehtud. Punased pidurisadulad hakkavad silma.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 10:30
Postitas Nimetu
Pigem arvuta välja reaalse kulu järgi, see kompuuter ei pruugi alati väga täpselt näidata.


Esimene arvutus näitas 10,2l. See linn ja maantee segamini. Selle tulemusega võib rahule jääda :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 10:33
Postitas Nimetu
Kas sellel autol on piduritega midagi tehtud. Punased pidurisadulad hakkavad silma.

Arvasin, et nii need käivadki :D
Pidurid muidu originaalid aga vb siis sadulad üle värvitud. Igaljuhul näevad kenad välja ilusate velgede taga :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 10:37
Postitas Nimetu
Tundub, et üks xenoni pirn tahab vahetust. Aegajalt põleb roosakalt.
Lisaks vaja esivedrud vahetada, see oli juba algusest peale teada.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 10:38
Postitas vvs
See väljalase on viisakas :cool:

Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 11:08
Postitas AndresV
Kas sellel autol on piduritega midagi tehtud. Punased pidurisadulad hakkavad silma.
Eelmine omanik oli poissmees, muud ei midagi.:)
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
See liistude (ja käepidemete) värvimine muudab saabi välimuse ainult magedamaks, kuidagi odav ja plastmassine mulje jääb. Püüdke sellest hoiduda!

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 11:55
Postitas RStorm
Plastmassist on nad naguinii...eks ta maitse asi ole. Mu meelest annavad kerevärvi liistud ja käepidemed välimusele juurde. Jõulist kiirendust uue liikuri puhul:beer:

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 12:17
Postitas Cleed
Ilus,

tõid välja kokkuklapitavad peeglid, natuke friik küsimus, ent kas käskitsi või nupust?

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 12:44
Postitas Nimetu
Kere värvi liistud ja käepidemed on igavad, minu meelest. Saab niisamagi ilus auto :)
Peegli kolmnurgad vajavad küll ülevärvimist, korrosioon teeb tööd. Lisaks vaja ka käepidemed üle värvida, kulund, värviks saab sama must nagu ennegi :)

Siit üks küsimus ka: kindalaekas on kaks värvikoodi. Üks on kere värv ja teine on trim color. Kas see trim color ongi see sama must?

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 12:47
Postitas Nimetu
Ilus,

tõid välja kokkuklapitavad peeglid, natuke friik küsimus, ent kas käskitsi või nupust?

Kunagi nuputasin sama asja üle :D
Minu autol on need nupust. Võimalus salongist seest ja ka puldist kokku klappida.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 13:05
Postitas Jaanus
Trim color peaks olema salongi värv, ehk siis nahk või tekstiilistmed...

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Mai 26, 2011 13:41
Postitas ivark
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
See liistude (ja käepidemete) värvimine muudab saabi välimuse ainult magedamaks, kuidagi odav ja plastmassine mulje jääb. Püüdke sellest hoiduda![/quote]

Sõltub ka auto värvist palju, nt. minu masinal annab erinev liist hoopis juurde. Olen näinud üleni halle masinaid, eriti uuema põlve 9-3-d on puruigavad, tänapäeval on niikuinii kõik autod üleni kerevärvi. Teine põhjus on praktiline, kuna kasutan seda masinat palju maal, siis küljekarbid saaksid kiiresti kive jm. Siis põe jälle kui keegi mingi müksi teeb jne. Küll aga tasub sisu tuunida.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Juun 02, 2011 9:40
Postitas UrmaSS
Rõõm näha, et auto ikka klubis.
Ise katsusin autot hoida ideaalilähedases korras. Kütusekulu oli tõesti väga mõistlik antud autol, arvestades seda, kuidas ta edasi liikus:gun:
Esimene auto mida müües oli tõsiselt kahju;)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Juun 30, 2011 13:59
Postitas Nimetu
Rõõm näha, et auto ikka klubis.
Ise katsusin autot hoida ideaalilähedases korras. Kütusekulu oli tõesti väga mõistlik antud autol, arvestades seda, kuidas ta edasi liikus:gun:
Esimene auto mida müües oli tõsiselt kahju;)

Ostsid endale uue Saabi ära või otsustasid mõne muu margi kasuks?

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Juun 30, 2011 20:52
Postitas kaido9
Plastmassist on nad naguinii...eks ta maitse asi ole. Mu meelest annavad kerevärvi liistud ja käepidemed välimusele juurde. Jõulist kiirendust uue liikuri puhul:beer:

ukselingid pole plastikust.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Mai 15, 2012 14:48
Postitas Nimetu


Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Mai 15, 2012 14:50
Postitas Nimetu


Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Mai 15, 2012 15:06
Postitas Nimetu
Nüüd siis hakkab auto ostust aasta täis saama :)
Talvel sai tehtud 160 000km suur hooldus. Hooldusele lisaks sai vahetatud üks tagumine õõthoob, esimesed piduriklotsid ja kont. Kõik see kokku jättis rahakotti suure augu :( Kuna raha otsa sai jäi vahetamata tagumine bumerang. Eeldan, et bumerangi all mõeldakse ülemist õõtsa :D Nüüd siis plaanis see lõpuks ära vahetada.
Lisaks on ilmnenud probleemid värviga. Nimelt on hakanud lakk kooruma. Peamiselt plast osadelt.
Sellest kõigest hoolimata olen autoga rahul :)

Üks küsimus targematele inimestele ka, kas ülemisel õõtsal pole ka võimalik pukse vahetada? Peab tõesti terve õõtsa välja vahetama? :(