SAAB SULETAKSE? - SAAB MÜÜDUD SPYKER'ILE!!!
e24.se kirjutab aga täna, et (niipalju kui ma loogika ja google'i tõlgiga aru saan) Saab sai Vänersborgsi maakohtult aega 20. augustini oma saneerimiskava esitada. Aga võibolla ka, et sai aega juurde 20. augustini oma restruktureerimine läbi viia... Vabandan, suht sogase postituse pärast
EDIT1: Samas on huvitav, et sellesisulise uudise tegi Eesti e24 hoopis soome uudisteaegentuuri STT põhjal...
EDIT2: Nüüd tuli ka uudis, et Fiat loobus Opelist ja enam polegi sakslastel lootust neid töökohti üldse säilitada. Kõigil on GM-ist kõriauguni.
EDIT1: Samas on huvitav, et sellesisulise uudise tegi Eesti e24 hoopis soome uudisteaegentuuri STT põhjal...
EDIT2: Nüüd tuli ka uudis, et Fiat loobus Opelist ja enam polegi sakslastel lootust neid töökohti üldse säilitada. Kõigil on GM-ist kõriauguni.
keegi ikka on huvitatud... :Algselt postitas: vallikas
e24.se kirjutab aga täna, et (niipalju kui ma loogika ja google'i tõlgiga aru saan) Saab sai Vänersborgsi maakohtult aega 20. augustini oma saneerimiskava esitada. Aga võibolla ka, et sai aega juurde 20. augustini oma restruktureerimine läbi viia... Vabandan, suht sogase postituse pärast
EDIT1: Samas on huvitav, et sellesisulise uudise tegi Eesti e24 hoopis soome uudisteaegentuuri STT põhjal...
EDIT2: Nüüd tuli ka uudis, et Fiat loobus Opelist ja enam polegi sakslastel lootust neid töökohti üldse säilitada. Kõigil on GM-ist kõriauguni.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8074218.stm
55581286
Algselt postitas: roomlanekeegi ikka on huvitatud... :Algselt postitas: vallikas
e24.se kirjutab aga täna, et (niipalju kui ma loogika ja google'i tõlgiga aru saan) Saab sai Vänersborgsi maakohtult aega 20. augustini oma saneerimiskava esitada. Aga võibolla ka, et sai aega juurde 20. augustini oma restruktureerimine läbi viia... Vabandan, suht sogase postituse pärast
EDIT1: Samas on huvitav, et sellesisulise uudise tegi Eesti e24 hoopis soome uudisteaegentuuri STT põhjal...
EDIT2: Nüüd tuli ka uudis, et Fiat loobus Opelist ja enam polegi sakslastel lootust neid töökohti üldse säilitada. Kõigil on GM-ist kõriauguni.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8074218.stm
No info on vastuoluline:
Pärast Fiati tagasitõmbumist olevat Saksa netiallika Bild.de andmeil ka viimane alles jäänud ostuhuviline, Kanada Magna tüdinud Opeli omaniku General Motorsi järjest uutest üllatustest ja nõudmisest ning kaalus samuti pakkumisest loobumist. Kui see vastab tõele, siis ei olegi Opelil jäänud enam tõsiseid ostusoovijaid.
Saksa Handelsblatt kirjutas, et Saksa valitsusel tuleks odavam Opel pankrotti lasta. 25.000 töötajaga Opeli pankrot läheks lehe arvestuste kohaselt maksma 1,1 miljardit eurot. Opeli ostmise korral antavad riigi laenugarantiid võivad ulatuda 4,5 miljardi euroni.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tüüpiline ajakirjandus "Saab jääb Königseggile!" on pealkirjaks ja jutt on: " Riik ega kohalikud investorid Saabi vastu huvi ei ole tundnud, küll aga äärmiselt erilisi ja ülikiireid superautosid tootev Koenigsegg." ja "...ning Koenigseggi juht pole veel midagi kindlat väita suutnud."
Paistab, et võib shampused avada, Saab müüakse Koenigseggile ja Norra investoritele
Allikas
Allikas
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No selles viimases küll midagi kolmest juttu ei olnud..
Swedish luxury carmaker Koenigsegg and Norwegian investors have signed a letter of intent with General Motors' Swedish unit Saab to take over the loss-making brand, Swedish television reported on Thursday, citing unnamed sources.
Swedish luxury carmaker Koenigsegg and Norwegian investors have signed a letter of intent with General Motors' Swedish unit Saab to take over the loss-making brand, Swedish television reported on Thursday, citing unnamed sources.
Tere, Mina sain sellise asja oma postkasti:
Dear Rescue-Saab-Community.
The majority of you had hoped - now we hope that this message is true. According to the Swedish news portal e24.se: The guys from Koenigsegg Automotive buy Saab, today.
http://www.e24.se/branscher/verkstadsin ... 383793.e24
Congratulations. We associate this name with the hope that with Saab not only continues, but fresh ideas and pioneering innovations continued.
Your Rescue-Saab Team
Michael Hesse
President
Dear Rescue-Saab-Community.
The majority of you had hoped - now we hope that this message is true. According to the Swedish news portal e24.se: The guys from Koenigsegg Automotive buy Saab, today.
http://www.e24.se/branscher/verkstadsin ... 383793.e24
Congratulations. We associate this name with the hope that with Saab not only continues, but fresh ideas and pioneering innovations continued.
Your Rescue-Saab Team
Michael Hesse
President
WIKIPEDIA ütleb :
On June 11th, 2009, Koenigsegg and a group of Norwegian investors signed a letter of intent with Saab to take over the brand from General Motors. The sale is expected to close in June or early July
on taevas jumal
On June 11th, 2009, Koenigsegg and a group of Norwegian investors signed a letter of intent with Saab to take over the brand from General Motors. The sale is expected to close in June or early July
on taevas jumal
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ai saadanas jeeeeeeeee. Pole sõnu, uskumatu. Loodame siis heale tulevikule. Peab tähistama. Fantastika lihtsalt. ELAGU SAAB
(ok, pole küll tegelikult ametlik uudis aga sisimas ma ikkagi juba tähistan);)
(ok, pole küll tegelikult ametlik uudis aga sisimas ma ikkagi juba tähistan);)
Uskumatu Kas tõesti võib Saabist saada veel täiesti ehe rootslane?
EDIT: Viimased teated väidavad, et tegu vaid ühe Koenigseggi suuromaniku poolt juhitud Norra ja Ameerika investorite grupiga, kes selle "letter of intenti" esitasid, Christian von Koenigseggil endal pole sellega midagi tegemist. Ja pappi paistab investoritel jaguma. Elame-näeme
EDIT: Viimased teated väidavad, et tegu vaid ühe Koenigseggi suuromaniku poolt juhitud Norra ja Ameerika investorite grupiga, kes selle "letter of intenti" esitasid, Christian von Koenigseggil endal pole sellega midagi tegemist. Ja pappi paistab investoritel jaguma. Elame-näeme
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
... Ja pappi paistab investoritel jaguma. Elame-näeme
Nuh eks ülevõtmisega reaalselt raha liigub vähe, pigem GM soovib lihtsalt oma võlakohustused üle anda.
Ennegi olnud, kus suuri firmasid ostetaks "0" EUR-iga.
Aga jah see oleks hea tõesti, kui hiinlaste kätte SAAB ei satuks.
romza
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
muuseas... huvitav nope unitedsaabsi kommentaaridest:
tundub, et sellel tehingul on juba väike ajalugugi.. ja üsna positiivne selle juures...
GM Powertrain Sweden is owned by Saab, but they operate as a part of GM Powertrain where they work on certain specialist areas in powertrain development such as controls, supercharged engines, ethanol fueled engines and dual clutch tranmissions.
The engines they do work on are used by different GM brands, not only Saab. They have also been involved in other development projects, such as the engine for Koenigsegg CCXR.
tundub, et sellel tehingul on juba väike ajalugugi.. ja üsna positiivne selle juures...
Ajaloos on paljud asjad korduvad.Kapital ei mõtle sellises mastaabis asjade tootmise, nagu ka näiteks automark Saab, muule, kui kasumile.Ja selle suurendamisele.
Nagu eelmises postitusest lugeda võis, siis oli seal juttu Koenigseggi mootori panemise kohta tavaseeria-autole.See on ka tuttav.Opel Omega Lotuse mootoriga.Lancia Thema Ferrari mootoriga.Kas see ka kasu teeb, on iseküsimus.Need on väga nišiautod ja tavainimene ei saa üldsegi aru, millest räägitakse.
Köönigsegg on täielik tipp.Ainuke konkurent on Bugatti Veyron.Kuna köönigseeg on superautodes end tõestanud, siis oli aeg laiemale turule minna.Kasu on vaja teenida.Ja Saab oli selleks väga hea kosilane.Paremat isegi ei oskakski leida.Auto, mis tuleb vaid turbomootoritega.
Ja ilmselt hakatakse selle Saabi juures köönigseegist väga palju rääkima.Nagu ka Renault räägib vormel ühest.Mis siis, et f1 ja tänava-auto on veidi erinevad, aga inim-masside psühholoogia ju tahab seda teadmist, et nää mu auto on MM-i võitja.
Erakapitalil ei ole rahvust ega rahal värvi.Kui islamiäärmuslased välja arvata.Seega ei oleks sel suurt tähtsust, kes selle või teise omanik on.Organisatsioon võetakse ju üle koos töötajatega.Ja, kui uuel omanikul ikka mõistust jätkub, siis ei lõhuta kõiki traditsioone ja lastakse vana joont jätkata.
Kokkuvõtteks võib ikkagi öelda, et Saabil läks vist hästi ja äkki läheb ka teisel rootslasel seetõttu hästi, et oma nimega tugevamalt Saabi brändile takka anda.
Nagu eelmises postitusest lugeda võis, siis oli seal juttu Koenigseggi mootori panemise kohta tavaseeria-autole.See on ka tuttav.Opel Omega Lotuse mootoriga.Lancia Thema Ferrari mootoriga.Kas see ka kasu teeb, on iseküsimus.Need on väga nišiautod ja tavainimene ei saa üldsegi aru, millest räägitakse.
Köönigsegg on täielik tipp.Ainuke konkurent on Bugatti Veyron.Kuna köönigseeg on superautodes end tõestanud, siis oli aeg laiemale turule minna.Kasu on vaja teenida.Ja Saab oli selleks väga hea kosilane.Paremat isegi ei oskakski leida.Auto, mis tuleb vaid turbomootoritega.
Ja ilmselt hakatakse selle Saabi juures köönigseegist väga palju rääkima.Nagu ka Renault räägib vormel ühest.Mis siis, et f1 ja tänava-auto on veidi erinevad, aga inim-masside psühholoogia ju tahab seda teadmist, et nää mu auto on MM-i võitja.
Erakapitalil ei ole rahvust ega rahal värvi.Kui islamiäärmuslased välja arvata.Seega ei oleks sel suurt tähtsust, kes selle või teise omanik on.Organisatsioon võetakse ju üle koos töötajatega.Ja, kui uuel omanikul ikka mõistust jätkub, siis ei lõhuta kõiki traditsioone ja lastakse vana joont jätkata.
Kokkuvõtteks võib ikkagi öelda, et Saabil läks vist hästi ja äkki läheb ka teisel rootslasel seetõttu hästi, et oma nimega tugevamalt Saabi brändile takka anda.