VM sai mullu üle 40 miljoni kahjumit ja hindas autopargi alla 9,2 miljonit ehk ligi 13 protsenti keskmiselt. Tööjõud väheneb tänavu kava järgi 40 protsenti ehk 35 inimest. 12 kuu jooksul alates aasta algusest vaja tagasi maksta üle 80 miljoni võlga, aastavahetusel oli varasemate perioodide kasumi jääki veel 9 miljonit alles jäänud, võimalusel tahetakse kaasata lisakapitali.....väga karm paistab pilt majandusaasta aruandest . Vabandan, kui Eesti Saabi esindusele nüüd valusa koha peale astusin.
Samas võibolla saabirahvale on ka hea uudis see, et plaanitakse jõuliselt vähendada laojääki, mis äkki tähendab odavamaid uusi saabe.
Saab vähendab sõiduautode tootmist
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on ju ammu juba, nad kolisid kogu teeninduse ühe leti taha, Opeli poolele.Algselt postitas: AntonG
Paar päeva tagasi käisin võtti-patareit vahetama VMil . Pilt oli küll väga kurb.
Salongis polnudki ühtegi inimesi , ja vaikus...
Ka veebis on vastav märge:
Ümberkorraldused teeninduse töös
01.06.2009
Timo Runge -müügidirektor
Alates Juunist on SAABi teeninduses kaks olulist muudatust:
Esiteks on tööde vastuvõtu- ning varusosalett viidud OPELI müügisaali ja
teiseks on teenindus laupäeviti suletud.
Vabandame tekkinud ebameeldivuse pärast!
Käisin esimesel hoolduses seal - töö oli kiire ja korralik, aja sai ilma mingi järjekorrata.
Salongis oli väljas 2 uut Saabi, 2 vana saabi ja palju tühja pinda...
Opeli pool oli esinduslik ja Caddy XLR oli hinnatud 1,3ME pealt 0,3ME peale (2006 aasta masin).
Salongis oli väljas 2 uut Saabi, 2 vana saabi ja palju tühja pinda...
Opeli pool oli esinduslik ja Caddy XLR oli hinnatud 1,3ME pealt 0,3ME peale (2006 aasta masin).
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
No eks neil lonka ka suhtumine. Kui julgesin see aasta küsida, et kas universaal 9-5 Aerot manuaaliga ka võib saada pakutud soodushinnaga öeldi, et meilt ei osta keegi manuaale, Eestis ei taha neid keegi. Aga ma ju seda küsisin... Lisaks taheti auto eest 50% käsiraha kohe ette, et tellimusse võtta. No come-on... Kuhu jäi klient on kuningas suhtumine. Tulin kähku tulema, sest maksta hinge vaakuvale ettevõttele 50% ette on kahtlane värk.
Igatahes on mõsitlikum lasta Jannel või kellelgi tuua Saksast või Rootsist mõni vähe sõitnud isend. Kuigi ise sai vanade heas korras oleku tõttu hetkel uue plaan kõrvale jäetud. Laseks uue 9-5 teedel vurama hakata ja kuulaks kas ja kuidas need liiguvad, otsustaks siis.
Igatahes on mõsitlikum lasta Jannel või kellelgi tuua Saksast või Rootsist mõni vähe sõitnud isend. Kuigi ise sai vanade heas korras oleku tõttu hetkel uue plaan kõrvale jäetud. Laseks uue 9-5 teedel vurama hakata ja kuulaks kas ja kuidas need liiguvad, otsustaks siis.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Algselt postitas: dreamer12
No eks neil lonka ka suhtumine. Kui julgesin see aasta küsida, et kas universaal 9-5 Aerot manuaaliga ka võib saada pakutud soodushinnaga öeldi, et meilt ei osta keegi manuaale, Eestis ei taha neid keegi. Aga ma ju seda küsisin... Lisaks taheti auto eest 50% käsiraha kohe ette, et tellimusse võtta. No come-on... Kuhu jäi klient on kuningas suhtumine. Tulin kähku tulema, sest maksta hinge vaakuvale ettevõttele 50% ette on kahtlane värk.
Igatahes on mõsitlikum lasta Jannel või kellelgi tuua Saksast või Rootsist mõni vähe sõitnud isend. Kuigi ise sai vanade heas korras oleku tõttu hetkel uue plaan kõrvale jäetud. Laseks uue 9-5 teedel vurama hakata ja kuulaks kas ja kuidas need liiguvad, otsustaks siis.
Tänases Postimehe Arteris kirjutab Pullerits kasutatud autode turust ja lausub kuldsed sõnad: praegusel ajal ostab salongist isikliku auto vaid see, kes on pururikas või finantsiliselt vastutustundetu. Mõelge nüüd kainelt, kumba rühma te kuulute.
See siis kontekstis, et ca poole mln kroonise hinnaga uus auto kaotab oma hinnast esimestel aastatel ca 100 tuhat/aastas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson