Uus 9-5
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei jõudnud pärale, kas tegemist on feisliftiga või päris uue mudeliga? Hetkel on ju kogu aeg jahutud et küll on jäetud kõrvale koostöös Fiati kontserniga loodav põhi, küll on finantsprobleemid väljatöötamist segamas jne. jne. Mulle on jäänud mulje et uue mudeli etteaste on ikka väga kaugel veel. Samas Auto motor und sport räägiks tõesti nagu uuest mudelist, foto ninastki saksa artikli illustratsioonidaega kokkulangev. Kas tõesti juba praegu ilmutatakse fotosid alles 2007/2008 aastal ilmuvast mudelist?
Tegu pole uue mudeliga. Pigem olemasolevale 9-5-le suuremat sorti faceliftiga, kus nina, tagaots ja armatuur disainitakse ümber. Ilmeselt midagi muud ka, näiteks 1,9 diislid pannakese peale jne.
Päris uus 9-5 tuleb tõesti kusagil 2008.
Päris uus 9-5 tuleb tõesti kusagil 2008.
sry aga vähe muutusi, kuid õnneks ongi Saabi mudelid u. 10 a. tootmises
väga ebasaabilik tagaots bemari tagatulede ja veidra stangega,
esiots on ehk agressiivne, aga kroom vms seal ümber sätendab nagu odav neoon
Tahaks enamat, aga kus sa sellega.
Uus 9-3 SportCombi on rohkem meele järgi ja kui rahakott vastu peaks siis võtaks isegi ühe. Kahju et vaid FWD.
väga ebasaabilik tagaots bemari tagatulede ja veidra stangega,
esiots on ehk agressiivne, aga kroom vms seal ümber sätendab nagu odav neoon
Tahaks enamat, aga kus sa sellega.
Uus 9-3 SportCombi on rohkem meele järgi ja kui rahakott vastu peaks siis võtaks isegi ühe. Kahju et vaid FWD.
ikka downhill on see track neil. kangesti lõhnab selle järele et õiged poisid hoitakse üha kontrollitumalt puuris ja mingid limburgerid on tantsupõrandale lastud. mingi unisex´i mekk trügib peale ja unisex pole algses toonis kunagi nigu saabi rida olnud...
:headbang:
:headbang:
Ei näe see auto kohe kuidagi välja
Sedaan on tagant nagu eelmise põlvkonna Primera, universaal nagu vanem kuudiga Camry. Veljed sobiks paremini tjuunitud Golfi kui Saabi alla (seda eriti eelmise põlvkonna imekaunite veljemudelite taustal)
Lisaks on pressifotodel vist ka mingi originaalist vähe kobedam varustusepakkett (küljekarbid jne), arvatavasti on müüki jõudev baasmudel veel õnnetum (sama teema oli ka 9-3SS'iga mis tundub kobe ainult Aero varustuse juures, sorry omanikud )
Ainuke lootus on, et ehk on asi interjööris paremuse poole liikunud.
Sedaan on tagant nagu eelmise põlvkonna Primera, universaal nagu vanem kuudiga Camry. Veljed sobiks paremini tjuunitud Golfi kui Saabi alla (seda eriti eelmise põlvkonna imekaunite veljemudelite taustal)
Lisaks on pressifotodel vist ka mingi originaalist vähe kobedam varustusepakkett (küljekarbid jne), arvatavasti on müüki jõudev baasmudel veel õnnetum (sama teema oli ka 9-3SS'iga mis tundub kobe ainult Aero varustuse juures, sorry omanikud )
Ainuke lootus on, et ehk on asi interjööris paremuse poole liikunud.
Vaatasin selle uue 9-5 üle Frankfurdi motoshowl ning olen natuke pettunud olekus - väline kosmeetika ning keskkonsooli ümbertegemine küll sellist muljet ei tekitanud, et asi oleks väga-väga ...
Facelift väljast võib-olla autot edevamaks tegi, seest küll aru ei saanud, et muudatus kindlasti paremuse poole oleks läinud. Tõsi, sama raadio oli peal ka kõrvaloleval Cadillacil ning ka uutel 9-3del ja Cadillac BLSil (sama auto tegelikult). Sõita autonäitusel sellega ei saanud, aga kohalik Saabi esindus on mu koduse postkasti üle ujutanud pakkumistega minna proovisõitu tegema + igasugust muud nänni. Muuhulgas lugesin, et kolmeliitrist diislit sellele uuele 9-5le ei ole vähemasti esialgu ette nähtud. Resultaat: jään äraproovitud 2,2 diisliga kruisama.
Facelift väljast võib-olla autot edevamaks tegi, seest küll aru ei saanud, et muudatus kindlasti paremuse poole oleks läinud. Tõsi, sama raadio oli peal ka kõrvaloleval Cadillacil ning ka uutel 9-3del ja Cadillac BLSil (sama auto tegelikult). Sõita autonäitusel sellega ei saanud, aga kohalik Saabi esindus on mu koduse postkasti üle ujutanud pakkumistega minna proovisõitu tegema + igasugust muud nänni. Muuhulgas lugesin, et kolmeliitrist diislit sellele uuele 9-5le ei ole vähemasti esialgu ette nähtud. Resultaat: jään äraproovitud 2,2 diisliga kruisama.
käisin ka eila kaemas Motoshow´l. Ikka päris kobedad on. Eriti vaffa oli 9-3 sportwagon aero, 2.8 turbo:headbang:.
Aga hind oli jällegi suht ebameeldiv. mingi 734 kilo vist.
Samas mõtlesin, et potentsiaalne klient saab Vectra OPC saksa hindade järgi 100 kilo soodsamalt.
Kirjutavad nõnda selle kohta:
"Der neue 2.8 V6 Turbomotor leistet 188 kW/255 PS. Sein maximales Drehmoment liegt bei 355 Nm und mit ihm fährt ein Vectra OPC 260 km/h Spitze. Power par Excellence." bäädäss
Aga hind oli jällegi suht ebameeldiv. mingi 734 kilo vist.
Samas mõtlesin, et potentsiaalne klient saab Vectra OPC saksa hindade järgi 100 kilo soodsamalt.
Kirjutavad nõnda selle kohta:
"Der neue 2.8 V6 Turbomotor leistet 188 kW/255 PS. Sein maximales Drehmoment liegt bei 355 Nm und mit ihm fährt ein Vectra OPC 260 km/h Spitze. Power par Excellence." bäädäss
Nimevahetus vl -> Veiko
Ma ka vaatasin ta motoshowl üle. Nii 9-5 kui 9-3SC olde seal Aero mudelid. Selle uue 9-5 välimus käib kah aga oleks paremini saanud. Armatuur ise paistab täpselt sama olevat nagu vanasti. Ainult raadio ja kliima nupud on täiega ära käkitud. Ikka väga koledad nägid välja. Seetõttu oligi üldmulje 9-3SC puhul parem kui uue 9-5 puhul
ps
93sc aero hind siiski 3000 alla 600tuh. muidugi on vist võimalik sinna omajagu lisavarustust peale kruvida. palju magusam oli seal 2.0TS 154kW 70 000 odavam aga tunne on suht sama ja sul pole seda jubedat plastmassist rooli, mis tundus käe all ikka väga imelik ja võigas.
93sc aero hind siiski 3000 alla 600tuh. muidugi on vist võimalik sinna omajagu lisavarustust peale kruvida. palju magusam oli seal 2.0TS 154kW 70 000 odavam aga tunne on suht sama ja sul pole seda jubedat plastmassist rooli, mis tundus käe all ikka väga imelik ja võigas.
Sai kah 9-3 SC-s istutud - kodune tunne tekkis ja selle isegi ostaks, kuid rool on veidra kujuga, lagi pehme ja lontis, helisüsteem oli väga kahvatu, tagaratta kate veidralt lahendatud, käigukang jääb ikka keskkonsoolile ette.
Meeldis ekraan ja nupud, iste on mugav, seest suhteliselt ruumikas - päris Saab pole veel surnud, kuid kvaliteet on vist languse teel.
1.9 TiD Vector aut. sobiks hästi.
Meeldis ekraan ja nupud, iste on mugav, seest suhteliselt ruumikas - päris Saab pole veel surnud, kuid kvaliteet on vist languse teel.
1.9 TiD Vector aut. sobiks hästi.
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 22:29
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: maxuud
Kellel veel uus 9-5 ostmatta, see mõelgu hästi järele, võib-olla tasub siiski classicule truuks jääda. (reklaamil on küll see eelmise 9-5 nina).